Stel je persoonlijke vraag #50

Is het met deze foto’s niet ook de belichting en of filter over de foto’s heen? Die lijnen op hun gezichten zien er namelijk ook hard en kranterig uit, met diepe schaduwen, wat we meer bij oudere huid kennen

1 like

Nee hoor kijk maar op de instagram van love island UK, in bewegend beeld is het nog erger.

3 likes

Oke ja, ik zie het wow, daar lijken het vrouwen van 45 die zich gedragen als 16 :hushed:

3 likes

heb jij kledingvoorschriften op werk?

• ja, we hebben bedrijfskleding
  • ja, we hebben hele specifieke eisen en strenge regels
  • ja, er zijn wel wat standaardregels
  • nee, je mag (tot op zekere hoogte) alles aan wat je wilt
  • ik werk niet/alleen thuis/anders

0 stemmers

zou je naar burning man willen?

• ja leuk
  • misschien
  • nee dankje
  • ik ben geweest en was leuk
  • ik ben geweest en was mwah
  • ik ben geweest en was kut
  • anders/ken het niet/idk

0 stemmers

1 like

De standaard regels bij kleding.
Vrouwen mogen dus wel blote benen hebben bij een jurk/rok (niet te kort), maar mannen geen korte broek.
Collega’s waren al aan het grappen dat ze als groep een rokje aan gaan doen in de zomer om een statement te maken.

4 likes

Ik heb daar op een vorige werkplek wel eens een punt van gemaakt (geen airco op de kantoren en bloedheet, maar man met korte broek werd naar huis gestuurd, terwijl vrouwelijke collega in minirok met klantcontact wel mocht). Kreeg te horen dat vrouwenbenen gesoigneerder zijn en dat als ik te moeilijk deed rokken/jurken met blote benen ook niet meer mochten.

10 likes

Ok die moest ik googlen. Maar mag het dan wel als mannen hun benen scheren en niet als vrouwen dat niet doen?

4 likes

Volledig zwart, geen strepen/stippen oid, geen gaten in broeken, geen croptops, geen spaghettibandjes, niet te kort en niet te bloot. En sneakers (sws schoenen) die niet volledig zwart zijn is ook wel een dingetje maar daar worden ze steeds soepeler in.

Gaat eigenlijk altijd goed, totdat iemand laatst op van die Yeezy foam runners aan kwam lopen. 🥹

2 likes

Hello toxic work environment

26 likes

Dat vroeg ik dus ook. :rage: Maar toen dus dat dreigement.

@Kauai Ja, de baas was een racistische en seksistische zak. Blij dat ik daar weg ben.

3 likes

Wtf nee echt?!

Voor de mensen die spf gebruiken, smeer jij ook je neus in?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Besefte me een paar dagen terug ineens dat ik dit nooit doe eigenlijk haha. Nooit echt bij stilgestaan maar sindsdien doe ik het wel

2 likes

Juist het meeste van alles. Dat grote ding vangt het meeste zonlicht op.

58 likes

Ik zal het berouwen als ik mijn neus niet insmeer :skull:. Is het deel van m’n gezicht dat de meeste zon vangt.

2 likes

Ik heb het 6x opnieuw gelezen maar heb gewoon 5x begrepen dat je in je neus smeert. Snapte al niet waarom iedereen ja stemde :joy:

12 likes

Juist extra sinds ik een paar jaar terug eens een verbrande verticale lijn die mijn neus in tweeën splitste had, echt lelijk (en pijnlijk) haha! Ik smeerde altijd met elke hand één helft van mijn gezicht in zonder genoeg aandacht te schenken aan het midden. :smiling_face_with_tear: :smiling_face_with_tear:

2 likes

Leef jij je leven als een simspoppetje? De dag besteden aan taken afvinken en activiteiten uitvoeren?

• Ja is er een andere manier dan?
  • Nee ik ‘leef’ wel
  • Weet ik veel, laat me mijn to do list afwerken

0 stemmers

Mede mogelijk door leed wat daten heet

1 like

Sommige dagen voelen wel als werken slapen werken slapen. Maar het verschilt gewoon heel erg per week

7 likes

Ligt een beetje aan hoe goed of beroerd mijn cognitieve functies die dag zijn

5 likes

Mijn energie balkje is rood vandaag

19 likes