Nee niet allergisch maar ik vind het gewoon niet nodig en geloof ook niet dat het goed is voor je huid om elke dag in te zepen. Soms koop ik wel rituals of een lekkere scrub en tijdens mijn everything shower (2x per week) gebruik ik dat (meestal) en alle andere dagen was ik alleen mijn gezicht met zeep
Ik snap wel dat mensen hun benen niet wassen, maar ik vind het wel …jammer??? (een vervelend idee) dat mensen hun voeten niet wassen!!! Was je voeten!!!
Ik douche elke dag, maar niet elke dag helemaal van top tot teen met zeep en washandje. Wel dagelijks de ‘viezere’ delen met een washandje. Elke dag zeep trekt mijn huid niet. Kan ook met de lavatemperatuur van de douche te maken hebben, maar ik weiger dat op te geven.
Je kunt je ook wassen met bodylotion! Is ook handig met scheren.
Hoe doen de niet beenwassers dat? Scheren die zich droog of zonder zeep? Of zijn niet been wassende mensen dezelfde mensen die hun benen niet scheren
Deze niet beenwasser scheert met conditioner. Misschien ben ik goor hoor maar ik heb echt nooit geleerd om mn benen te wassen. Ik zeep mn oksels en dan eigenlijk de rest van mn bovenlichaam met douchegel en dan face wash voor mn gezicht en dat loopt dan allemaal langs mn benen als ik t afspoel en dan geloof ik t wel.
Ik snap dus echt niet dat mensen geen washandje of iets soortgelijks gebruiken. Hoe maak je je kont dan schoon? Met een vinger? Dan komt er toch poep onder je nagel?
Je maakt je huis toch ook niet schoon met alleen je hand en een beetje zeep.
Hahaha schat de poepresten zitten toch niet nog tussen m’n billen alsof je alles er nog uit moet scheppen hahaha
Ik bedoel je anus schat, wat daar in/rondom zit wil je toch niet alleen met een beetje wcpapier wegvegen.
nee maar je wast het toch sowieso met water en zeep onder de douche? Jij hebt het over dat je geen washand gebruikt maar alleen je hand en dat er dan poep onder je nagel komt haha, maar persoonlijk zit er bij niet meer zoveel kak tussen dat dat ooit gebeurd is (en zo wel: dat was je er ook wel weer af hoor)
Heb jij je verstandskiezen nog?
- Ja
- Nee
- Zijn nooit doorgekomen
0 stemmers
Maar dat weet je toch niet, want daar ging de vraag niet over.
Echt de aannames de vraag was: was jij je benen? En mensen denken meteen dat degenen die nee antwoorden ook hun voeten en kont niet wassen. Het ging over benen!!
Hoe maak jij je bips schoon?
- Niet, er stroomt alleen water langs tijdens het douchen
- Met mijn hand en water
- Met mijn hand en zeep
- Met een washand (of iets vergelijkbaars) met water
- Met een washand met zeep
- Met een allemansend
- Anders
0 stemmers
Allemansend
Een omstreden theorie is, dat het allemansend een stuk touw zou zijn met daaraan een kwast dat vroeger, rond de Gouden Eeuw, toen toiletpapier nog niet bestond, gebruikt werd op schepen voor de persoonlijke hygiëne. Na het poepen gebruikte men het allemansend om de bilspleet schoon te vegen waarna het allemansend weer terug in zee werd gegooid. Door het zoute zeewater bleef het uiteinde van het touw schoon. Het andere gedeelte van het touw zat vast aan de reling.
Ik heb het toch niet over deze poll/de mensen die op deze poll hebben gestemd? Er zijn vaak genoeg polls geweest over voeten, zelfs billen, lol
Edit: o nu ook!
Maar als jij doucht was je dan in je anus? Ik ga mijn anus niet in hoor?
Wassen met baby zeep en washand. Insmeren met baby billen crème van dokter leen arts.
Na het poepen bij gebrek aan bidet eerst normale wc papier, vochtig wc papier en als ik thuis ben wassen en insmeren.
St. George
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord, behalve als het over je vagina gaat. Maar ph-waarde tussen je billen? Ik heb even snel gegoogeld maar kom dit niet direct tegen.
Ik heb er twee nog wel en twee niet meer. Ik had tien jaar geleden een tandarts die wilde dat ik ze preventief liet verwijderen; die eerste twee eruit laten halen bij de kaakchirurg was zo’n hel dat ik een maand later niet terug ben gegaan voor de andere twee en dat is nu tien jaar geleden. Mijn huidige tandarts vond het onzin. Dus ik heb ze links niet meer en rechts nog wel
Ik weet in ieder geval wie van jullie ik ‘s ochtends in de trein ruik.