Stel je persoonlijke vraag #50

Wassen met baby zeep en washand. Insmeren met baby billen crème van dokter leen arts.

Na het poepen bij gebrek aan bidet eerst normale wc papier, vochtig wc papier en als ik thuis ben wassen en insmeren.

5 likes

St. George

2 likes

Hier heb ik echt nog nooit van gehoord, behalve als het over je vagina gaat. Maar ph-waarde tussen je billen? Ik heb even snel gegoogeld maar kom dit niet direct tegen.

8 likes

Ik heb er twee nog wel en twee niet meer. Ik had tien jaar geleden een tandarts die wilde dat ik ze preventief liet verwijderen; die eerste twee eruit laten halen bij de kaakchirurg was zo’n hel dat ik een maand later niet terug ben gegaan voor de andere twee en dat is nu tien jaar geleden. Mijn huidige tandarts vond het onzin. Dus ik heb ze links niet meer en rechts nog wel :smiley:

3 likes

Oohh dit gesprek heb ik regelmatig. De drie grote onderwerpen:

Was je je hele lichaam goed onder de douche? (Ja)
Doe je het deksel van de wc dicht voor het doorspoelen? (Ja)
Doe je je schoenen uit in huis?

Dat laatste wil ik heel graag een regel maken hier in huis maar krijg ik er nog niet in. Ben er zelf niet mee opgevoed en mijn man ook niet, dus alhoewel we meestal wel onze schoenen in de hal uit doen, lopen we allebei nog af en toe onbewust toch door met schoenen aan. :nauseated_face:

4 likes

Aai jij loslopende dieren op straat? In Nederland/België
Bijv katten?

  • Ja vaak wel
  • Nee nooit, geen behoefte aan
  • Nee nooit, maar zou ik wel willen
  • Ja soms

0 stemmers

En in het buitenland?

  • Nee nog steeds niet
  • Ja nog steeds
  • Nee in het buitenland doe ik dat niet

0 stemmers

En vraag je weleens om een hond te aaien?

  • Ja doe ik weleens
  • Nee ik aai gewoon zonder te vragen
  • Gewoon nee

0 stemmers

Als je mocht kiezen wanneer je je vakantiegeld krijgt, wanneer wil je dit dan ontvangen?

  • Mei of juni
  • December
  • Gewoon per maand met mijn salaris

0 stemmers

3 likes

Lekker dieren in het buitenland aaien en hondsdolheid oplopen :thumbsup:

Oh ik zie het nu! Ik vind ook ‘gebruik alleen water’ dat gaan we dus echt niet doen :joy:

1 like

Hierbij een bijdrage van Chatgpt:

2 likes

Welke rolstoel? Maar niet iedereen heeft een rolstoel in huis, toch? Ik snap deze toevoeging niet zo

19 likes

Het is niet dat ze niet zijn doorgekomen, ik heb ze gewoon überhaupt niet in mijn kaak. Iets verder in de evolutie :nail_care:t2:

6 likes

In het geval van een rolstoelgebruiker snap ik het natuurlijk, dat is wel anders. Maar als ik teveel ga nadenken over wat je allemaal mee naar binnen loopt met schoenen dan word ik echt een beetje misselijk.

Mijn schoonmoeder vindt me een aansteller en vraagt zich af of ik smetvrees aan het ontwikkelen ben. “Ik loop al m’n hele leven met schoenen in huis en trek door met het deksel van de wc open en ik leef nog steeds hoor!”

:smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik kan al zelf bepalen wanneer ik het krijg… ik laat het nu waarschijnlijk aan het eind van het jaar ineens uit betalen.

Ja december dus.

5 likes

Nouja misschien dus. Mijn punt is meer dat ik het laat uitbetalen als ik er zin in heb :sweat_smile:

1 like

Om bij het poepthema te blijven:
Als je de wc schoonmaakt, spoel je dan door met de borstel nog in de pot? (Om eventuele resten af te spoelen)

  • Ja, natuurlijk
  • Soms wel, soms niet
  • Nee, ik zet de borstel eerst terug en trek dan door

0 stemmers

Altijd, en daarna nog een keer doorspoelen met de borstel in een “schone” pot, to be sure

17 likes

Dit is helaas een debat in mijn huishouden, misschien moet ik de uitkomst van de poll laten zien :smiling_face_with_tear:

1 like

En daarna ‘hang’ ik 'm op tussen de pot en de bril om te drogen

3 likes

Ook altijd even laten marineren in het chloor dat ik dan in de pot heb gespoten :v:t3:

11 likes