WTF heb ik net gelezen ![]()
![]()
Oh dit deed mijn oma ook altijd, hoe vaak ik ook kwam, maakte niet uit.
Ik ging zelf wel heel goed op het overmatig gebruik van Nick Bril ipv hij.
Het erge is ook dat hij dus gewacht heeft met bellen. Onder druk van voorbijganger heeft hij alsnog gebeld.
Toen de hulpdiensten er waren heeft hij ook niet (meteen) verteld dat hij meerdere keren over het slachtoffer is gereden. Als hij dit wel had gedaan dan was de uitkomst misshien ook anders geweest hebben medici verklaard.
Al met al die kerel is echt de weg kwijt.
Ja, ik lees het. Had al paar keer gelezen. Lekker wakker weer.
Een 24 jarige vrouw 360 euri per maand (zeg ongeveer 12 euro per dag) betalen om op 4 kinderen te passen.
- Echt niet oké
- Belachelijk
- Ziek weinig
- Ze moeten zich schamen
- Ik vind dit helemaal normaal en prima
0 stemmers
Daarom halen ze ze ook uit Zuid Afrika en niet uit een Europees land.
Vind dat au pairs verboden moeten worden als lange termijn kinderopvang. Dit soort mensen kan prima voor normale kinderopvang betalen.
Edit: volgens de NRC verdienen ze 3,5x modaal ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook de audacity om zo’n denigrerende term als “zakgeld” te gebruiken. Alsof die jonge vrouw het niet eens waard is om salaris te krijgen en ze een extraatje geven aan een kind van 10.
En meisje, alsof ze het op die manier goed willen praten voor zichzelf.
Echt zo denigrerend, als je 24 bent dan ben je gewoon een vrouw.
Scheelt dat ze nog haar paspoort mag houden ![]()
Ik ben heel verbaasd dat zoveel mensen dit niet weten. Heb hier echt wel veel nieuwsberichten over gelezen de laatste maanden.
Volgens mij is die tent van hem
Ik ook
Als zij een verblijfsvergunning heeft op basis van haar au pair werk mag je haar niet meer betalen
Geloof jij in tiktok brainrot?
- Nee
- Ja gemerkt aan mezelf
- Ja gemerkt aan anderen
0 stemmers
Ik vond het al een bijzonder verhaal toen ik het voor het eerst las maar met jouw details zit ik helemaal zo ![]()
Echt bizar!
Ik merk het zelf op mijn werk met kids die veel op YouTube zitten, de hele tijd doorklikken en nergens echt aandacht voor.
Dus verwacht dat het met tiktok nog erger zal zijn.
Ik geloof er wel in maar niet specifiek gemerkt aan mezelf of anderen!!