Die ooms zijn niet relevant… ho nou dalijk komen er tien ooms.
Haha, sorry!
Wel bijna, ze vonden op school dat ik te vaak te laat kwam en dus ongeoorloofd afwezig
Ja, maar niet van “hihi ik ben dronken en ik ga dingen stuk maken”, maar wel echt vanuit boosheid. Had toen ook wel een stuk meer moeite met emoties onder controle houden, zeker met alcohol op
Hahahaha ja, op mijn 17e naar halt geweest en in politiebusje gezeten (dat verhaal heb ik hier al eens gedeeld) en op mijn 18e leerplicht. Ik was geen voorbeeldig iemand in mijn jeugd!
3x . Ik kwam veel te veel te laat, terwijl ik echt heel dichtbij school woonde. Bij de derde keer moest ik eigenlijk naar halt, maar ze hadden mij “gematst” ofzo.
Ik was zoooo’n kut puber, altijd de grenzen opzoeken en het liefst er overheen. De plaatste politie kende me helaas bij voor- en achternaam. Echt meer geluk dan wijsheid dat ik er relatief “goed” doorheen gekomen ben.
Dat grenzen opzoeken is nog steeds zo maar niet meer buitensporig. Denk dat het deels karakter is en ik heb borderline dus kan me daar lekker achter verschuilen
Ja, meer dit. Ik had een jaar of 2 last van mannenhaat maar dat is gelukkig afgenomen.
Terugkijkend…
- had ik wel een wat meer rebelse puber willen zijn
- had ik wel een wat minder rebelse puber willen zijn
- had ik precies even rebels willen zijn
0 stemmers
Ik was echt zo’n tutje, nooit te laat geweest, perfecte leerling (ok 1x volledig onterecht de klas uitgestuurd maar dat was omdat de docent een soort mental breakdown had), nooit gestolen, nooit ook maar ergens het randje opgezocht. Vind ik achteraf eigenlijk best jammer ofzo
Je ouders zullen iig er blij mee geweest zijn waarschijnlijk
Ik ben heel blij dat ik een rebelse puber en student ben geweest want hoef nu nooit meer te denken ‘hoe zou het zijn om dit of dit te doen’, of ‘had ik maar dit of dit gedaan vroeger’. Nu kan ik met een gerust hart een saaie oma zijn.
Nja wel dat ik mezelf echt in ontzettend domme situaties heb gebracht die zó fout hadden kunnen lopen.
Ik zit krap bij kas, vandaar deze vraag

- Heb ik al
- Heb ik gehad
- Ja en all the way incl gezicht laten zien etc
- Ja met gezicht maar niet all the way
- Ja maar zonder gezicht (wel alles laten zien)
- Ja maar zonder gezicht en niet alles laten zien
- Ja maar alleen voor voeten oid
- Nee sowieso niet
0 stemmers
Ik zou het, mocht ik echt geen geld hebben wel doen denk ik (zonder gezicht te laten zien). Het is namelijk goed boeren . Heb wel herkenbare tattoo’s dus dat is een beetje jammer haha.
Totaal niet rebels geweest en ook later nooit gemist.
Wat minder depressief was wel leuk geweest.
Nou dit is dus idd precies een beetje waarom ik wel rebelser had willen zijn. Gevoel dat ik dingen heb gemist en dat het me ook heel vermijdend heeft gemaakt. Heb eigenlijk nooit ervaren wat er gebeurt als je eens wel regels overtreedt of dingen doet die niet van je worden verwacht. Waardoor dat in mijn hoofd echt ‘not done’ is geworden en ik ook niet snel risico’s zal nemen.
Tuurlijk doe je juist als tiener soms hele stomme dingen, aan de andere kant is het misschien juist ook een soort ‘veilige’ fase om fouten te kunnen maken.
Het is nooit te laat vriendin!
Volgens mij is dat als normaal persoon helemaal niet zo goed boeren. Je zult een aantal mensen hebben waar je geld aan zult verdienen maar 9 van de 10 keer zijn dat mensen waar je mee in de brugklas hebt gezeten en die dan voor 2,50 al die foto’s gaan doorsturen naar iedereen.
Dit is echt waar, niet bij mijzelf maar iemand die ik via via ken gebeurd.
Ja je hebt gelijk ook! Ik ga even een baksteen door een ruit van een bushokje gooien, brb
Kut zooi. Dan maar plan b: een sugardaddy.