Totaal niet rebels geweest en ook later nooit gemist.
Wat minder depressief was wel leuk geweest.
Nou dit is dus idd precies een beetje waarom ik wel rebelser had willen zijn. Gevoel dat ik dingen heb gemist en dat het me ook heel vermijdend heeft gemaakt. Heb eigenlijk nooit ervaren wat er gebeurt als je eens wel regels overtreedt of dingen doet die niet van je worden verwacht. Waardoor dat in mijn hoofd echt ‘not done’ is geworden en ik ook niet snel risico’s zal nemen.
Tuurlijk doe je juist als tiener soms hele stomme dingen, aan de andere kant is het misschien juist ook een soort ‘veilige’ fase om fouten te kunnen maken.
Het is nooit te laat vriendin!
Volgens mij is dat als normaal persoon helemaal niet zo goed boeren. Je zult een aantal mensen hebben waar je geld aan zult verdienen maar 9 van de 10 keer zijn dat mensen waar je mee in de brugklas hebt gezeten en die dan voor 2,50 al die foto’s gaan doorsturen naar iedereen.
Dit is echt waar, niet bij mijzelf maar iemand die ik via via ken gebeurd.
Ja je hebt gelijk ook! Ik ga even een baksteen door een ruit van een bushokje gooien, brb
Kut zooi. Dan maar plan b: een sugardaddy.
Seeking . com.
Mensen die er veel mee verdienen hadden vaak al een following op social media. Ik kan me niet voorstellen dat je makkelijk rijk wordt als “nobody”. En al helemaal niet anoniem, zonder gezicht. Dit is niet hoe het in het echt werkt, je moet het dan constant promoten.
Waar denk je aan bij ‘parallel play’ met je partner?
- Je doet gewoon allebei je eigen ding, bv de een leest en de ander kijkt tv, maar wel in elkaars gezelschap
- Je masturbeert allebei terwijl je naast elkaar ligt
- Nog iets anders
0 stemmers
Sorry maar het is blijkbaar optie 1 op social media. Ik dacht toch echt eerder aan dat andere.
Heb je iets van geluid aan staan als je in slaap wil vallen?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Zo ja wat voor soort geluid?
- Tv
- Muziek
- Luisterboek/podcast
- White noise
- Iets specifiek voor het slapen zoals meditatie oid
- Anders
0 stemmers
Nu we toch in de schoolsfeer zijn. Heb jij bij een studentenvereniging gezeten? Inspiratie: Feuten het feestje op NPO3.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dit echt een kut take sorry. “Als het écht moet kun je altijd nog …” Alsof sekswerker, stripper etc. niet net zo goed beroepen zijn waar je ook gewoon skills en knowhow voor nodig hebt en wat echt niet iedereen (aan)kan.
Regengeluidennnnnn
Excuus, zo is het niet bedoeld!
Wat vind jij de fijnste uren van een dag?
- 00.00-02.00
- 02.00-04.00
- 04.00-06.00
- 06.00-08.00
- 08.00-10.00
- 10.00-12.00
- 12.00-14.00
- 14.00-16.00
- 16.00-18.00
- 18.00-20.00
- 20.00-22.00
- 22.00-00.00
0 stemmers
Iemand met wie ik heb gedate keek elke avond in bed dingen terug op npo, Arjen Lubach en Nieuwsuur etc, om bij in slaap te vallen. Hij had vrij heftige trauma’s dus dat was zijn manier om niet met de stilte in zijn hoofd te hoeven zijn… Heel sneu wel.
Ben nog een x terug naar school gegaan (andere school) maar niet afgemaakt toen, rond m’n 15e iig gestopt. Weet niet hoe/wat mijn ouders het allemaal geregeld hebben ivm leerplicht, is zolang geleden dat ik het echt niet meer weet, maar heb nooit mijn diploma in Nederland gehaald.
Ben gestopt ivm pesten/depressie
Het is wel een beetje specifiek maar Bernadette Banner heeft eens een onlyfans victoriaanse stijl aangemaakt. Het enige wat ik steeds dacht was tering wat een werk om zo’n account bij te houden. En dan heeft ze al een hele fanbase via YouTube enzo.
Ja het is idd wel een soort van bewustwording van Ohh fuck dit is een droom, dus alles kan gebeuren ofzo. En dan voel ik me bang. En degene waar ik dan op dat moment mee aan het praten ben begint dan ineens een heel eng gezicht te krijgen ofzo en alles wordt super dreigend en scary en vaak beginnen ze me dan ook aan te vallen en dan probeer ik zo snel mogelijk wakker te worden en soms lukt dat dan niet ook echt eng Toen ik zag dat dit blijkbaar vaak bij mensen gebeurt vond ik dat wel interessant dus was benieuwd in hoeverre dat waar was haha.