Seeking . com.
Mensen die er veel mee verdienen hadden vaak al een following op social media. Ik kan me niet voorstellen dat je makkelijk rijk wordt als “nobody”. En al helemaal niet anoniem, zonder gezicht. Dit is niet hoe het in het echt werkt, je moet het dan constant promoten.
Ik denk dat only fans voor een doorsnee gebruiker echt niet genoeg verdient om het risico af te kopen, zeker als je het bij wat suggestieve beelden zonder hoofd wil laten, kan je volgens mij beter face2face sekswerk gaan doen.
Waar denk je aan bij ‘parallel play’ met je partner?
- Je doet gewoon allebei je eigen ding, bv de een leest en de ander kijkt tv, maar wel in elkaars gezelschap
- Je masturbeert allebei terwijl je naast elkaar ligt
- Nog iets anders
0 stemmers
Sorry maar het is blijkbaar optie 1 op social media. Ik dacht toch echt eerder aan dat andere.
Heb je iets van geluid aan staan als je in slaap wil vallen?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Zo ja wat voor soort geluid?
- Tv
- Muziek
- Luisterboek/podcast
- White noise
- Iets specifiek voor het slapen zoals meditatie oid
- Anders
0 stemmers
Nu we toch in de schoolsfeer zijn. Heb jij bij een studentenvereniging gezeten? Inspiratie: Feuten het feestje op NPO3.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik vind dit echt een kut take sorry. “Als het écht moet kun je altijd nog …” Alsof sekswerker, stripper etc. niet net zo goed beroepen zijn waar je ook gewoon skills en knowhow voor nodig hebt en wat echt niet iedereen (aan)kan.
Regengeluidennnnnn
Excuus, zo is het niet bedoeld!
Wat vind jij de fijnste uren van een dag?
- 00.00-02.00
- 02.00-04.00
- 04.00-06.00
- 06.00-08.00
- 08.00-10.00
- 10.00-12.00
- 12.00-14.00
- 14.00-16.00
- 16.00-18.00
- 18.00-20.00
- 20.00-22.00
- 22.00-00.00
0 stemmers
Iemand met wie ik heb gedate keek elke avond in bed dingen terug op npo, Arjen Lubach en Nieuwsuur etc, om bij in slaap te vallen. Hij had vrij heftige trauma’s dus dat was zijn manier om niet met de stilte in zijn hoofd te hoeven zijn… Heel sneu wel.
Ben nog een x terug naar school gegaan (andere school) maar niet afgemaakt toen, rond m’n 15e iig gestopt. Weet niet hoe/wat mijn ouders het allemaal geregeld hebben ivm leerplicht, is zolang geleden dat ik het echt niet meer weet, maar heb nooit mijn diploma in Nederland gehaald.
Ben gestopt ivm pesten/depressie
Het is wel een beetje specifiek maar Bernadette Banner heeft eens een onlyfans victoriaanse stijl aangemaakt. Het enige wat ik steeds dacht was tering wat een werk om zo’n account bij te houden. En dan heeft ze al een hele fanbase via YouTube enzo.
Ja het is idd wel een soort van bewustwording van Ohh fuck dit is een droom, dus alles kan gebeuren ofzo. En dan voel ik me bang. En degene waar ik dan op dat moment mee aan het praten ben begint dan ineens een heel eng gezicht te krijgen ofzo en alles wordt super dreigend en scary en vaak beginnen ze me dan ook aan te vallen en dan probeer ik zo snel mogelijk wakker te worden en soms lukt dat dan niet ook echt eng Toen ik zag dat dit blijkbaar vaak bij mensen gebeurt vond ik dat wel interessant dus was benieuwd in hoeverre dat waar was haha.
Ik was niet echt rebels maar wel heel vervelend dom, en impulsief Ik zat altijd wel in de problemen om de een of andere reden en was zelfs voor een paar leraren degene die ze het voor het laatst de les uit gegooid hadden ofzo, want ik was altijd aan het klieren en lachen met mijn vriendinnen. Maar ik was op zich nooit echt rebels. Ik deed echt alles wat mijn ouders wilden en luisterde netjes naar ze en soms is dat zelfs nu nog zo
Heb wel spijt dat ik nooit mijn raam ben uitgeklommen om naar een feestje te gaan om met een foute jongen te gaan tongen ofzo hahaha. Had 1 keer tegen mijn moeder gelogen waar ik was om met mijn ex vriendje af te spreken en toen was ik serieus al 19. Mijn moeder kwam er in minder dan een uur achter en belde me pissig op waar de fuck ik mee bezig was haha
O dat klinkt niet chill! Nachtmerriepotentie. Bij mij werkt ogen dichtdoen in de droom altijd om wakker te worden, misschien kan je dat volgende keer proberen. Soort poort twee kanten op, om te gaan dromen maar ook om eruit te komen. Ander bekend trucje is focussen op in wat voor droomscène je wél zou willen zijn en dan heel hard rondjes draaien. Als je dan stopt ben je op een nieuwe plek! En voor rust bewaren en controle over de droom: naar je handen kijken.
(Misschien tips die je al eerder hebt gezien maar het werkt voor mij iig!)
Edit: en commando’s geven! Dus echt dwingend en luid roepen: en nú gaat iedereen in deze droom zich gedragen! (Werkt niet altijd goed maar soms wel. Ook voor dingen visueel veranderen, lichter/donkerder maken bijv.)
Gebaseerd op het probleem van Volkskrant magazine van vandaag
- Ja ze spelen een hele grote rol in de ontwikkeling en opvoeding van de kleinkinderen
- Nee opa en oma zijn totaal niet belangrijk
- Mwah opa en oma mogen er zijn maar zijn niet perse mega belangrijk voor de kleinkinderen
0 stemmers
Ja heel erg, ik ben ook deels opgevoed door mn opa en oma. Maar ik heb geen Nederlandse achtergrond, bij ons is het normaal.
Ik zag net een influencer die ging eten bij The Jane in Antwerpen. Michelin restaurant etc.
De chef van dat restaurant Nick Bril is vorig jaar dronken (meerdere cocktails en shots maar vond dat hij nog kon rijden) met een landrover over zijn stagiair heengereden (twee keer), heeft toen 10 minuten over hem heen gebogen gestaan (en foto’s gemaakt) voordat een voorbijganger hem aansprak waarom hij de politie niet had gebeld. Nick Bril deed toen alsof hij niet wist hoe zijn telefoon werkte en dat hij de man niet kende en dat het gewoon een dronkaard was die op de grond lag. Nick Bril appte de andere medewerkers toen dat hij had “afgesloten met de stagiair en hij niet meer terug zou keren” (zonder te vermelden dat hij hem dus had overreden). Uiteindelijk belt Nick Bril de politie dat er een dronken man op straat ligt. Als de politie komt appt Nick Bril zijn omgeving dat de stagiair irritant was en hij ineens achter z’n auto lag en hij niet heeft gereden.
De stagiair heeft maanden in een kunstmatig coma gelegen en mist nu beiden benen en een aantal organen. Het feit dat Nick Bril 10 minuten heeft gewacht en heeft gelogen tegen de ambulancebroeders over de verwondingen van het slachtoffer heeft er volgens het ziekenhuis aan bijgedragen dat de stagiair zo lang in coma moest blijven.
Dus. Zou jij daar gaan eten? Blablabla je kan het betalen en vind het het geld waard etc.
- Ja boeit mij nul
- Nee vind ik onsmakelijk
0 stemmers
Dit is Nick bril:
Wat een zieke geest.