Ik heb al spierpijn bij de gedachte
Ik zit op dit moment in de trein om straks alleen 40 km in de nacht te lopen en het blijft maar regenen ![]()
![]()
![]()
Als dit lukt kan ik ook wel trainen voor een marathon haha
Waarom ga je 40 km alleen in de nacht lopen als ik vragen mag ![]()
Succes!
Nacht van de Vluchteling
Yes en ik heb helaas geen vrienden die dit ook leuk vinden
ik heb alleen wel nog meer donaties nodig! Mochten mensen willen helpen, links staat in mijn insta (en voor insta even PBen) ![]()
Dus niet alleen-alleen maar met een grote groep? Wat een eind, veel succes ![]()
Is jouw straat oranje gekleurd?
- Nee helemaal niks
- Ja er is veel oranje te zien
- Hier en daar iets oranjes
- Ik woon niet in NL
0 stemmers
Er hangen sinds deze week een paar Nederlandse vlaggen. Eerst dacht ik wat goed, allemaal kinderen geslaagd. Maar toen ik nadacht over wie daar woonden en ik me onder andere een gezin met een baby herinnerde, bedacht ik me pas dat het voor het EK is
Ik wil eigenlijk ons huis, tuin en de auto’s versieren voor
de vibe
maar m’n vriend is het er niet mee eens. Daarom app ik hem nu de hele dag foto’s van versierde huizen en auto’s. ![]()
Ga jij vanmiddag voetbal kijken?
- Ja, thuis
- Ja, bij vrienden
- Ja, in de kroeg
- Nee, maar zou wel willen
- Nee, en het interesseert me niet
- Anders
0 stemmers
Mooi moment om een rustig rondje te gaan hardlopen!
Ik kijk bij mijn ouders vanwege vaderdag. Optie stond er niet bij ![]()
Voor mij geldt hetzelfde!
Ja, maar nog geen idee waar/met wie! Wellicht vanwege vaderdag met mijn ouders, maar misschien fietsen we wel door naar de kroeg om met vrienden te kijken.
Ja in t PSV stadion
Op vakantie in Spanje een Nederlandse kroeg gezocht waar ik ga kijken ![]()
Ja maar het interesseert me echt niks, we gaan naar vrienden maar als iedereen helemaal into het voetbal gaat zitten kijken blijf ik liever thuis
Wij gaan naar vrienden en het oranje pakje voor mijn baby ligt al weken klaar ![]()
![]()