Stel je persoonlijke vraag #50

En vast ook excl statiegeld

3 likes

Niet gemerkt aan anderen. Maar geloof zo ook wel dat dit mogelijk is.
China heeft ook een andere tiktok die gericht is op educatie. De tiktok die andere landen gebruiken is juist gericht op het dommer maken van mensen.

Hier de link.

2 likes

same ben blij dat ik het leed met je kan delen

1 like

Deze man:

• …is topman bij de rabobank en heeft vorig jaar 28 miljoen verdiend
  • …is uiteraard de partner van marjolein faber, onze nieuwe minister van asiel en migratie
  • …is min of meer de enige gynaecoloog in nederland die jonge vrouwen zonder kinderwens wil steriliseren

0 stemmers

4 likes

Marjolein Faber bedoel je

2 likes

Denk je dat er iets is waarin je beter bent dan alle andere forummers? Ik bedoel wel dingen die over het algemeen als positief zullen worden gezien, dus niet het beste in falende relaties of uitstelgedrag ofzo :clown_face: maar bijvoorbeeld op sportief gebied, iets muzikaals, iets werkgerelateerd, rankings in bepaalde games, iets creatiefs, qua intellect, weet ik veel wat

• Nope ik ben average
  • Ja, iets sportiefs
  • Ja, iets muzikaals
  • Ja, iets werk/studie gerelateerd
  • Ja, iets wat met mijn hobby te maken heeft
  • Ja, maar wel iets totaal nutteloos
  • Ja, iets anders (namelijk…)

0 stemmers

Natuurlijk wel benieuwd wat dan, humble braggen is voor de afwisseling zelfs gewenst!

6 likes

Omg wat dom van mij

1 like

Wishful thinking

1 like

Gaat om vrouwen onder de 30

3 likes

@anon81378386 heb je nu je stem gewisseld van ā€˜ja iets sportiefs’ naar ā€˜nee ik ben average’? Ik vind jou juist bij uitstek een van de mensen bij wie ik direct geloof dat die bepaalde (sport)prestaties neerzetten die niemand je hier na doet.

3 likes

Ja, want met wat training en doorzettingsvermogen kan iedereen het…

2 likes

Onder de 30 inderdaad! In het artikel legt hij uit dat die vrouwen net zoveel kans hebben op spijt van hun keuze (6% obv amerikaans onderzoek van 25 jaar geleden) maar dat daar in de praktijk niet naar gehandeld wordt. Dat komt doordat het aantal vrouwen <30 met spijt hoger ligt (20%) maar dat zijn hoofdzakelijk vrouwen die al kinderen hebben en later een nieuwe partner krijgen met wie ze nieuwe kinderen willen. Vrouwen zonder kinderen krijgen zelden spijt, en dan maakt het niet uit of ze 25 of 35 zijn

3 likes

Haha dat denk ik niet, maar afgezien daarvan had ik in ieder geval de vraag geinterpreteerd als iets waar je NU beter in bent en niet per se wie het meeste potentieel zou hebben. Nog los van het feit dat misschien 0,01% het doorzettingsvermogen zou hebben om die dingen te doen die jij doet.

9 likes

Maar dat geldt uiteindelijk voor heel veel dingen toch? Aanleg is een klein deel, training en oefening uiteindelijk het grootste. Of je nou ultrarunner bent of topsporter of muzikant, met alleen je talent kom je er niet dus juist het doorzettingsvermogen om je talent tot maximale hoogte te kunnen pushen is uitzonderlijk denk ik. Op papier kunnen heel veel mensen dat misschien, maar in de praktijk maar heel erg weinig.

13 likes

Girl, niemand van ons kan wat jij doet!! Ik moest ook meteen aan jou denken bij deze vraag.
Dat geldt toch voor heel dingen? Bovendien zullen veel mensen het nodige doorzettingsvermogen en mentale veerkracht niet hebben om die Ultras uit te lopen.

22 likes

Haha, ik verander mijn stem wel weer.

24 likes

Heb jij wel eens de 100 km ultra onder de 12 uur gelopen?

• Meid ik zou nog geen 100km achter elkaar kunnen wandelen
  • Ik heb wel eens de 100km ultra gedaan maar langzamer dan dat
  • Ja ik loop de 100km ultra onder de 12 uur

0 stemmers

5 likes

@Rozevarken ben jij aan het trollen of hebben we hier daadwerkelijk een uitdager van @anon81378386? :open_mouth:

3 likes

Ik ben al blij dat ik de C25K heb voltooid :smiling_face_with_tear:

3 likes

IKEA

• Yay
  • Nay

0 stemmers

Zou jij met een goede training (dus alleen maar focus daarop) een marathon kunnen uitlopen?

• Ja dat denk ik wel
  • Nee ik kan trainen wat ik wil maar dat zit er niet in

0 stemmers

Een busje huren om met je gezin [dus ouders/broers/zussen] en aanhang naar Italiƫ (of ander land naar keuze) te rijden en daar in een huis te verblijven:

• Geweldig!
  • De hellllll
  • Wel ok

0 stemmers

1 like