Stel je persoonlijke vraag #50

Haha oke maar onder de 12 uur moet je behoorlijk doorrennen. Met wandelen kom je op een kilometer of 50, zonder pauze.

Als je het over wandelen hebt, red je onder de 12 uur toch niet? Dan zou je antwoord toch eerder zijn dat je er langer over doet?

3 likes

Je overschat de wereld meid!

En dan sta je dus hoog in degenen met veel doorzettingsvermogen :partying_face:

Lichamelijk denk ik dat het met goede training best zou moeten kunnen, maar ik heb daar toch de mentaliteit niet voor. Eerste wat ik doe als ik me inschrijf voor een hardloopwedstrijd is checken hoelang van tevoren ik de afstand nog kan wijzigen.

4 likes

Ik kon met goede training ook (2x) de Nijmeegse Vierdaagse uitlopen dus ik verwacht ook wel een marathon te kunnen, als dat m’n doel zou zijn. De vraag is vooral of je zoveel ervoor wilt doen/opgeven, want het vergt echt een hoop mentale kracht en doorzettingsvermogen.

1 like

Oh, ik zat ook scheel te kijken en dacht dat dat antwoord er wel was. Maar was ook niet mijn bedoeling om er een serieuze discussie van te maken :sweat_smile:

2 likes

Ik heb al spierpijn bij de gedachte

1 like

Ik zit op dit moment in de trein om straks alleen 40 km in de nacht te lopen en het blijft maar regenen :pray::pray::pray:

Als dit lukt kan ik ook wel trainen voor een marathon haha

32 likes

Waarom ga je 40 km alleen in de nacht lopen als ik vragen mag :fearful:

6 likes

Succes!

1 like

Nacht van de Vluchteling

13 likes

Oh! Wat goed, veel succes @Sjern!

2 likes

Yes en ik heb helaas geen vrienden die dit ook leuk vinden :pensive: ik heb alleen wel nog meer donaties nodig! Mochten mensen willen helpen, links staat in mijn insta (en voor insta even PBen) :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Dus niet alleen-alleen maar met een grote groep? Wat een eind, veel succes :crossed_fingers:t3:

5 likes

Is jouw straat oranje gekleurd?

• Nee helemaal niks
  • Ja er is veel oranje te zien
  • Hier en daar iets oranjes
  • Ik woon niet in NL

0 stemmers

Er hangen sinds deze week een paar Nederlandse vlaggen. Eerst dacht ik wat goed, allemaal kinderen geslaagd. Maar toen ik nadacht over wie daar woonden en ik me onder andere een gezin met een baby herinnerde, bedacht ik me pas dat het voor het EK is

4 likes

Ik wil eigenlijk ons huis, tuin en de auto’s versieren voor :lion: de vibe :lion: maar m’n vriend is het er niet mee eens. Daarom app ik hem nu de hele dag foto’s van versierde huizen en auto’s. :netherlands:

23 likes

Ga jij vanmiddag voetbal kijken?

• Ja, thuis
  • Ja, bij vrienden
  • Ja, in de kroeg
  • Nee, maar zou wel willen
  • Nee, en het interesseert me niet
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Mooi moment om een rustig rondje te gaan hardlopen!

8 likes

Ik kijk bij mijn ouders vanwege vaderdag. Optie stond er niet bij :grin:

21 likes