Stel je persoonlijke vraag #50

Voor mij geldt hetzelfde!

3 likes

Ja, maar nog geen idee waar/met wie! Wellicht vanwege vaderdag met mijn ouders, maar misschien fietsen we wel door naar de kroeg om met vrienden te kijken.

4 likes

Ja in t PSV stadion

3 likes

Op vakantie in Spanje een Nederlandse kroeg gezocht waar ik ga kijken :sweat_smile:

2 likes

Ja maar het interesseert me echt niks, we gaan naar vrienden maar als iedereen helemaal into het voetbal gaat zitten kijken blijf ik liever thuis

2 likes

Wij gaan naar vrienden en het oranje pakje voor mijn baby ligt al weken klaar :joy::orange_heart:

27 likes

Oohja ik heb een voetbal shirt voor m’n dochter gekocht met Koningsdag! Moet die misschien even opzoeken.

Haha leuk toch! Hier is het vaderdag cadeau matching KNVB shirts. Dus die kunnen zo ook lekker aan

4 likes

Weet je tegen wie Nederland vanavond speelt?

• Ja
  • Ik heb een vermoeden
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Vanmiddag haha

28 likes

:face_with_peeking_eye:

Goed om te zien dat ik in ieder geval niet de enige ben die niet weet tegen wie Nederland speelt haha (inmiddels wel want even opgezocht)

1 like

Nee want “we” spelen vanmiddag tegen Polen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik kijk thuis in m’n eentje, vind dat ook wel weer jammer want m’n vriend geeft er niks om en verder heb ik ook niet echt mensen om mee te kijken. Maar heb wel wat lekkers gehaald dus dat scheelt!

2 likes

Doe jij vanmiddag iets oranjes aan? Ik kreeg net de vraag of ik iets oranjes aandoe. Eh nee, misschien alleen als ze het tot de finale schoppen.

• Ja deh!!
  • Nee
  • Ik twijfel

0 stemmers

1 like

Ben je nu iets aan het uitstellen?

• Ja ik moet eigenlijk iets asap doen
  • Er zijn wel dingen die ik eigenlijk moet doen
  • Nee

0 stemmers

Ik moet een sollicitatie voorbereiden :sob:

Ga je het nu doen?

• Ja geen gezeik
  • Nee
  • Ik heb niks wat ik aan het uitstellen ben

0 stemmers

1 like

De buurman heeft zn schuur omgedoopt tot oranje kroeg dus daar kijken we. Komen altijd allerlei mensen op af. Als t niet leuk is zijn we ook lekker snel weer thuis

5 likes

Mn haar is al gedeeltelijk oranje. (Niet speciaal voor het EK trouwens).

Ik moet werken in een café waar de wedstrijd wordt uitgezonden. Heb wel iets oranjes bij me, maar ik wil eigenlijk gewoon m’n zware t-shirt aanhouden.

2 likes

Same en ik ben echt bang dat mensen gaan denken dat het voor het ek is ):

Ja ik had er niet eens bij stil gestaan tot iemand mij dat vroeg

1 like