In een sportcafe binnen in Venetie - waar het stralend weer is buiten… - omringt door Polen haha.
Eerst het laatste uurtje van de 24 uur van Le Mans afkijken maar daarna mag ie wel even aan
Ik vond een oranje jurk in mn kast, dus dacht ok die kan wel aan
Heb nog wel 3 paar oranje air max die ik met de wedstrijden aan wil, dus we moeten wel de volgende ronde halen. Anders zijn er te weinig wedstrijden
Ik heb het soms heel subtiel omdat mijn wenkbrauwen omlaag groeien. Maar ik vind het meestal niet mooi, omdar sommigen ze echt recht omhoog hebben staan
Ik heb subtiele soap brows, ik heb van mezelf niet echt volle wenkbrauwen of veel haartjes dus het heeft bij mij ook niet zo’n heftig effect dus dan vind ik het wel mooi!
Wie is de beste speler?
- Wout Weghorst
- Messi
0 stemmers
Niet op Messi stemmen want dan moet ik de poll weer opnieuw instellen.
Ik wilde Messi stemmen, omdat ik de ander niet ken, maar toen bedacht ik me dat ik hem ooit stom vond(weet niet meer waarom), dus heb het aangepast.
Vinden jullie ook dat Rafael van der vaart langzaam begint te veranderen in Wesley Sneijder?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Nu ik naar deze foto’s zit te kijken vind ik Wesley Sneijder langzaam veranderen in Jack van Gelder.
Ik hoop van harte dat ik nooit meer single word, want zij zijn ongeveer de leeftijd van de datingpool waar ik in terecht zou komen en het stemt me nogal treurig.
Haha ik vind ze er niet echt representatief uit zien voor jonge veertigers hoor! Kan erger, maar kan ook zeker beter.
Ze worden beide ook van die zure mopperende oude mannetjes.
Je vind hem stom omdat het een kleine lelijke man is, helemaal valid.
Wout is lang en niet lelijk, dus beter.
Ja misschien is dat de eindbaas van deze morph
Zie je Afellay nu ook? Die is maar 2-3 jaar jonger dan Wes en Raf en lijkt juist nog steeds 25.
Ibi
-
- Doet mij helemaal niks
0 stemmers
dacht je ook dat dit de nieuwe jaimie vaesnaam voor ibiza was toen je dit las
- ja lekker gronden op ibi
- nee ik ken die bijnaam
- nee ik lees wel goed
0 stemmers
Ik ben een paar weken geleden bijna door hem aangereden