Wil je vechten?
Liever dat dan een Wappie die de winnende goal moet maken en heel het land mee delulu maakt.
Geef me een
reactie plz!
Boeit mij, maar op ramptoeristische wijze
Oh je focust je op de wappie en niet op onze fans die wederom in blackface kwamen opdagen???
Wij zijn klasse volk, dat zie je aan alles.
Nieuwe bops om op te hardlopen? Yes plz
Had geen zin in opnieuw geconfronteerd te worden met het relaasâVan onze tradities moet je afblijven!!â
Heb dit enkel bij buitenlandse pers gelezen. Heeft het bij jullie lang gespeeld? Mooie doofpotoperatie!
Nee joh, een paar tweets van âhuh waar maakt iedereen zich druk om, dit is gewoon een imitatie en flatterend bedoeltâ
In Nederland moet de witte man gewoon alles kunnen wat ie wil en anders is het flauw en betuttelend en mag er ook echt helemaal niks meer!!!
Je kunt witte mannen van alles overtuigen behalve dat imitatie ook heel duidelijk is zonder black face.
En dan zouden zij superieur zijn ![]()
Elke keiharde nies sluit ik standaard af met âik haaaaat ditâ
Echt?? Voel je niet die lekkere opluchting?
Nee! Dat heb ik eigenlijk alleen maar als ik echt een volle neus heb, dan is het wel een opluchting. Verder vind ik het eigenlijk echt heel erg irritant
Ik hou ook niet van niezen. Als ik mijn nies niet âinhoudâ komt er vaak een liter snot mee, want hooikoorts. Dat hangt dan half uit mijn neus en op mijn wang ![]()
Dus ik nies altijd ingehouden en geknepen, wat niet fijn voelt en ook nog het gevoel dat ik elk moment in mijn broek pies.
Dus doe mij maar kakken.
en zelfs een community note van ânee hoor ze doen geen blackface ze zijn verkleed als ruud gullit, niks met racisme te makenâ.
hahah ja dat is zo gĂȘnant als je moet niezen in een werk/formele setting en je hebt niet direct een zakdoek bij de hand ofzo
Ik denk nog regelmatig aan een keer dat een meisje op de middelbare school tijdens het bidden heel heftig moest niezen en het toen uit alle macht probeerde weg te vegen aan haar kleren en de tafel in het Scheikundelokaal. Nu vertrouw ik ook nooit meer mijn eigen nies.
@Zemraluani ik heb ergens in de facebookdiscussie zien staan dat men overtuigd was dat ze duidelijk oranje geschminked waren ipv bruin???
snap echt niet hoe dat werkt in iemand zn hoofd
Lijkt me in de praktijk zo slecht werken. Dan krijg je gezeur als, ja ik heb dit en dat ingelegd maar ik was ziek dus ik kon niet mee op het tripje. Recept voor gezeik lijkt mij haha
Oh lijkt me juist super leuk! Een collega doet dit met vriendinnen, ze sparen allemaal een x bedrag per maand en gaan daar dan 1 of 2 keer per jaar van op een weekendje weg.
Ja een weekend weg hebben wij ook zoân 4 jaar lang gedaan. We kwamen er niet uit over welk bedrag maandelijks. Wat voor de 1 niks is kan de ander echt niet missen. Dus dat maakte het lastig en wat ongemakkelijk dus we hebben dat afgeschafd.