Stel je persoonlijke vraag #50

Ik moest bij mijn opleiding met blancheren 16 gram zout per liter water gebruiken. Tering veel eigenlijk haha

4 likes

Ik ken 14 g als regel voor pasta, teruggebracht naar onder de 10 (liefst 7) voor :sparkles: gezondheid :sparkles:

Ik gebruik mijn lage-bloeddrukprivileges om lekker veel grof zeezout in mijn water te blijven strooien

7 likes

Katie Perry komt met nieuwe muziek

• Boeit mij nul
  • Boeit mij

0 stemmers

3 likes

Wtf heeft zij aan, vind die broek (of pijpen) lijken op bokkepootjes en iets uit transformers tegelijkertijd

15 likes

N.a.v. het impopulaire meningen-topic, wat vind jij een lekkerder gevoel:

• Niezen
  • Kakken
  • Allebei precies even lekker
  • Allebei niet lekker

0 stemmers

1 like

België heeft net verloren van Slowakije

• Hahahahahahhahahahshhshhaha
  • Nee niet leuk

0 stemmers

Lukaku twee afgekeurde goals

• Hahahahahahhahahahhshs
  • Vind ik niet leuk

0 stemmers

3 likes

Wil je vechten?

7 likes

@Zemraluani jouw polls de laatste tijd :ok_hand:

7 likes

Liever dat dan een Wappie die de winnende goal moet maken en heel het land mee delulu maakt.

Geef me een :fu:t5:reactie plz!

16 likes

Boeit mij, maar op ramptoeristische wijze

2 likes

Oh je focust je op de wappie en niet op onze fans die wederom in blackface kwamen opdagen???

Wij zijn klasse volk, dat zie je aan alles.

8 likes

Nieuwe bops om op te hardlopen? Yes plz

3 likes

Had geen zin in opnieuw geconfronteerd te worden met het relaas“Van onze tradities moet je afblijven!!”

Heb dit enkel bij buitenlandse pers gelezen. Heeft het bij jullie lang gespeeld? Mooie doofpotoperatie!

7 likes

Nee joh, een paar tweets van “huh waar maakt iedereen zich druk om, dit is gewoon een imitatie en flatterend bedoelt”

In Nederland moet de witte man gewoon alles kunnen wat ie wil en anders is het flauw en betuttelend en mag er ook echt helemaal niks meer!!!

11 likes

Ik zie dit hier voor het eerst

18 likes

Je kunt witte mannen van alles overtuigen behalve dat imitatie ook heel duidelijk is zonder black face.
En dan zouden zij superieur zijn :smiling_face_with_tear:

6 likes

Elke keiharde nies sluit ik standaard af met “ik haaaaat dit”

1 like

Echt?? Voel je niet die lekkere opluchting?

2 likes

Nee! Dat heb ik eigenlijk alleen maar als ik echt een volle neus heb, dan is het wel een opluchting. Verder vind ik het eigenlijk echt heel erg irritant

Ik hou ook niet van niezen. Als ik mijn nies niet ‘inhoud’ komt er vaak een liter snot mee, want hooikoorts. Dat hangt dan half uit mijn neus en op mijn wang :sob:
Dus ik nies altijd ingehouden en geknepen, wat niet fijn voelt en ook nog het gevoel dat ik elk moment in mijn broek pies.
Dus doe mij maar kakken.

2 likes