haha wij een berlijnse pony
Ik heb het gevoel dat er toen juist meer van die depri gothic bands/muziek was
Liedje, extra deuntje eronder en gaan
(Ja sorry opgegroeid in de jaren 90)
Pannenkoeken
- Avondeten
- Lunch
- Ontbijt
- Lust ik niet
- Kan altijd (maar dit is een saai antwoord om te geven)
0 stemmers
American pancakes voor ontbijt, dunnere pannenkoeken (flensjes?) voor lunch/avondeten
Ik heb een spaargoal voor dit jaar. Als je kijkt naar hoeveel geld je erbij of eraf hebt sinds 1 januari, dit mag incl aandelen, crypto, investeringen in goud oid (doen mensen dit?) maar geen overwaarde ofzo van je huis. Wat is tot nu toe het resultaat?
Dus als je zeg 10k eigen geld in een huis hebt gelegd of de waarde is met 30k gestegen dan doe je even alsof dit niet gebeurd is.
- minder dan - 20.000
- min 20.000
- min 15.000
- min 10.000
- min 5.000
- Ongeveer 0
- plus 5.000
- plus 10.000
- plus 15.000
- plus 20.000
- Meer dan + 20.000
- gaat je geen bal aan Kauai
0 stemmers
- Ik wil per se iets zeggen over m’n huis en ga dat nu doen
0 stemmers
Heh?! Je vraagt hoeveel we gespaard of geïnvesteerd hebben sinds begin dit jaar en de minimum stap is 5000 euro ofwel 700 euro per maand?
filmpjes op insta stories of via Snapchat of iets, van optredens/stages op een festival
- Vind ik interessant en leuk om te zien!
- Skip ik, boring
- Vind ik echt irritant
- Doe ik zelf
0 stemmers
Zo’n grote ergenis, helemaal geërgerd door al die Lowlands filmpjes. Ik aai nog liever een muskusrat dan dat ik naar Lowlands ga en vind elk filmpje er twee teveel.
Niet helemaal -5000 maar ik ben er wel op achteruit gegaan dit jaar
Ik heb niet eens €5.000 verdiend dit jaar
Avondeten en eventuele overgebleven pannenkoeken als lunch de volgende dag
Ik word echt verdrietig van deze poll. En waarom gaat het zo vaak over hoeveel spaargeld of nee zelfs investeringen iemand heeft op dit forum?
Andre Hazes - Bloed, Zweet en Tranen. Hoepel nu maar op HOER
ABBA - Lay all your love on me. Love on me HOER
echt mijn minst favoriete onderwerp! vooral omdat de mensen die erover praten altijd komen van ‘bij mij gaat het dit jaar echt slecht, maar 30k gespaard sinds mei :(’
Godverdomme
@ZusjevanJoost sorry dat is stom. Het gaat ook over uitgaven, maar ik snap wat je bedoelt
Wel leuk dat je zelf ook stemt
Je hond mee naar binnen nemen in een winkel zonder te vragen…
- Zou ik geen probleem vinden
- Geen mening
- Vind ik aso
0 stemmers
Sorry, ik kan me daar zo aan ergeren. Had er laatst nog een die tegen een pot wilde pissen.
Here you go
Even een optimistischere geldvraag, en de enige die ik zal stellen:
Ben jij momenteel een miljonair in Argentijnse peso’s? Als je meer dan €966,87 euro bezit mag je ja antwoorden
- Ja
- Nee, maar ik verwacht dit jaar nog wel Argentijnse miljonair te worden
- Nee, en ik zal ook in Argentijnse peso’s geen miljonair worden dit jaar
0 stemmers