Stel je persoonlijke vraag #51

Walgelijk

2 likes

Ja, wist niet dat dat bestond maar ze zitten hier ook op het forum

2 likes

Hè toeeee

Ik krijg het ook niet uit mijn hoofd wie dat hebben toegegeven :cry:

3 likes

Hele forum be like:

11 likes

Hahaha ja ik net, kon je dat zien?

En toen kwam ik deze comment weer tegen, om de discussie mee af te sluiten:

En hoeveel moeite is 's ochtends ff douchen nou. Sommige geven dat als reden dat ze er geen tijd voor hebben maar dat is geen excuus. Dan ga je 5 minuten eerder uit bed.

4 likes

Allemaal random NEC merch meegenomen, hij was voorzitter van de fanclub (omg op mezelf). Dit was wel een onenightstand trouwens. Karma was wel een bitch want had m’n lievelingsoorbellen daar laten liggen :sweat_smile:

2 likes

Maar waarom nam je wraak dan?

1 like

ik vind ‘te schoon’ echt bizar als je je bedenkt dat het halve forum hun benen niet wast (die billen probeer ik te vergeten)

10 likes

Ik had niet de intentie om wraak te nemen, maar ik heb wel eens gezoend/seks gehad met 3 verschillende vrienden van hem (niet tegelijk). Toen ik achteraf hoorde hoe woest hij daarover was, en mij jank berichtjes ging sturen heb ik wel even gegniffeld.

13 likes

Ja weet ik eigenlijk niet meer haha, volgens mij was t gewoon waardeloze seks en was ik nog een beetje dronken baldadig.

1 like

Haha tot zover de brocode ook

3 likes

Met de kanttekening dat mijn kind nog maar 5 is en dus ook wel erg jong voor zoiets als logeren en kamp. Hij heeft één keer bij mijn broer gelogeerd en een aantal keer bij mijn ouders, dat laatste lijkt me niet echt meetellen? Anders moet ik mijn stem aanpassen.

Maar aan echt logeren en kamp en dat soort dingen gaan we pas beginnen als hij heel goed weet wat voor gedrag (van anderen naar hem toe maar ook andersom) gewenst en ongewenst is en hij goed grenzen kan aangeven en vertellen als er iets niet fijn was o.i.d.

5 likes

Haha ja, die vriendschappen waren daarna ook wel voorbij.

1 like

Net Grindr.

2 likes

Kan iemand dit mij uitleggen? Want wat ik er nu van begrijp is het yoga met chocolademelk erbij.

@Friemel niet lachen, maar uitleggen!

11 likes

Ik vind dit echt veel te grappig :joy::joy::joy:

1 like

Ik heb oprecht geen idee wat het is of doet. Een oude vriendin van me geeft cacao ceremonies met klankschalen en shit. Misschien moet ik een keer langs gaan en komt het dan allemaal goed met me!

Ik weet wel dat ze het met rauwe cacao doen of zo, maar wie weet geven ze je idd wel gewoon een kopje Chocomel en zit je daar helemaal op te spacen

2 likes

Qua maatschappelijke, politieke en sociale normen kan ik me meestal wel vinden in de algemene reacties hier, maar als het gaat om
persoonlijke hygiëne (en soms ook huishoudelijke normen) vind ik sommige reacties echt ronduit hysterisch en ook zo veroordelend. De ‘nmsmvpe’-variant is in deze discussies ook altijd zo ver te zoeken?

En ja ik douche niet elke dag en blijkbaar is dat een misdaad tegen de mensheid

34 likes