Stel je persoonlijke vraag #51

Ik heb een connectie op LinkedIn die mij elkaar jaar daar feliciteert :joy: die chat is dus al jaren een gesprek met enkel felicitaties vanuit haar, zo random

Zie of spreek haar ook nooit

1 like

Oh, dan zou ik gewoon een appje sturen, is toch leuk? Ik zou het iig wel appreciƫren, ik vind alle appjes op mijn verjaardag leuk :blush:

4 likes

Bedoel je met iets werkgerelateerds of met hun verjaardag? Dat eerste wel, dat tweede hell no

Ik heb het idee dat dat bots zijn ofzo, ik heb ook meerdere van dit soort gesprekken en reageer niet meer erop… Ook allemaal mensen waar ik echt lang geleden of helemaal niet direct mee heb samengewerkt (wel allemaal 50+ haha misschien is het een generatieding)

2 likes

Nee met verjaardag haha.

3 likes

Nou ja dat lijkt me dus wel extra zuur voor mensen die al wel een kaartje hebben want die dachten waarschijnlijk leuk laatste kans op een soort van intiem optreden en dan moeten ze nu in zo’n grote zaal waarvan je maar hoopt dat je haar überhaupt kan zien nog.

4 likes

Ja heel zuur maar dit besluit is echt niet zomaar genomen. Dit gaat om veel meer mensen dan alleen Chappell, de veiligheid van de medewerkers van de Melkweg moet ook gewoon gegarandeerd kunnen worden. En met 18000 mensen die een kaartje zochten was de intimiteit wel al weg he. Mensen zijn echt cray

1 like

Ah ok, dan pas ik even mn stem aan :smiling_face_with_tear: verjaardagswensen op LinkedIn, moet net gekker worden

Zou jij het erg vinden als er geen nieuwe muziek meer gemaakt zou mogen worden?

Dat er ineens wordt gezegd ā€˜vanaf maandag mag geen enkele artiest, componist etc. meer nieuwe muziek uitbrengen’

• Nee, Ik red me wel met alle muziek dit tot nu is uitgebracht.
  • Ja! Ik moet echt nieuwe muziek horen
  • een beetje jammer, maar niet het einde van de wereld
  • Anders

0 stemmers

En films?

• Ja vreselijk!
  • Nee boeit me niet
  • beetje jammer
  • Anders

0 stemmers

En series?

• Ja heel erg
  • Nee niet erg
  • beetje jammer
  • Anders

0 stemmers

1 like

Huh hoezo zou hun veiligheid in het geding komen? Er is gewoon een beperkte capaciteit. Het is niet alsof die 18.000 mensen opeens allemaal binnen proberen te komen. De reden van annulering die opgegeven is is een planningsfout. Kan gebeuren, maar dat maakt het toch niet opeens onveilig als het wel doorging of minder zuur voor de mensen die al wel een kaartje hadden?

17 likes

Minder zuur zei ik toch niet? Zuur voor iedereen. Maar er zit wel meer achter

3 likes

Maar hoe komt de veiligheid in het gedrang dan? Dit was een oprechte vraag want ik zie het niet. En wat zou er dan nog meer achter zitten?

4 likes

Geen nieuwe boeken zou ik wel heel erg vinden

8 likes

Wanneer dronk jij voor het laatst cola?

• Vandaag
  • Deze week
  • Deze maand
  • Dit jaar
  • In de afgelopen vijf jaar
  • Meer dan vijf jaar geleden
  • Nog nooit

0 stemmers

Cola zero is m’n leven

35 likes

Jaaaaaa, liters kan ik er van op

3 likes

Vinden jullie stroopwafels nou echt lekker?

• Ja, maakt niet uit welke
  • Nee, vind er echt niks bijzonders aan
  • Alleen verse stroopwafels van een kraampje, maar supermarkt wafels mwah
  • Supermarkt stroopwafels vind ik het lekkerste

0 stemmers

1 like

IJskoud blikje coca cola = life

9 likes

Die van de Lidl zijn het allerlekkerste.

6 likes

Ik vind cola zo vies en snap niet dat het de nummer 1 frisdrank is haha. En ik drink ongeveer alles qua frisdrank. Ik krijg ook zo’n naar gevoel op m’n tanden van cola.

6 likes