Stel je persoonlijke vraag #51

Een perfecte playlist

16 likes

Ik HAAT dat what’s up nummer, minstens één van die vrouwen heeft een afschuwelijke stem.

5 likes

Sgat er zingt maar 1 Non Blonde

8 likes

Ik geef nooit iets aan maar als ik niet thuis ben bezorgen ze het bij een van de buren of sommige diensten bezorgen het dan op een pakketpunt. Dus ik doe hier niet actief zelf iets in maar het komt wel eens voor dat het bij de buren terecht komt.

5 likes

Zonder los del Rio was er geen jody bernal geweest.

Als het in 2005 op een allinclusive resort in Alanya werd gedraaid, is het voor mij Goeie Muziek. :sparkling_heart:

8 likes

Mn fave is toch Jokero (yo quiero) van hun :two_hearts::two_hearts:

Sowieso Moldavië in de zeroes echt een powerhouse :heart_eyes::heart_eyes:

10 likes

Snap - rhythm is a dancer. Altijd . Dus ja ik zeik. Die vond ik zo geweldig

13 likes

Is toch onmogelijk om hieruit te kiezen? Ik heb voor het stemmen al 3 keer al mijn keuzes gewisseld. 90% hiervan had ik niet willen missen in m’n leven

8 likes

Wilde jij als tiener model worden of vond je dit idee interessant?

  • Ja, en heb ik ook wat mee gedaan
  • Gewoon ja
  • Stiekem wel
  • Nee

0 stemmers

Keek jij America’s next top model/HNTM?

  • Ja
  • Kwam weleens voor
  • Kijk ik nogsteeds
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik zet dus echt de radio uit/wissel van zender bij dit nummer. Wát een ruknummer.

1 like

Ik woon in Limburg en ik vind die meeuwen op het strand in Nederland echt bizar. Zijn groter dan een gemiddelde hond

13 likes

Ik wilde wel, maar was als kind al pienter genoeg om te weten dat mijn lichaam (kort en niet ultradun) niet geschikt / de standaard was. Dus toen maar genoegen genomen met zangeres (Britney :heart:), want je moet wat.

2 likes

Dit was echt het anthem van mijn Alanya 2005-zon, zuipen, ziekenhuis-trip. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: Love het nog steeds.

4 likes

Met je schoonouders 2 weken op zomervakantie

  • Ja leuk
  • Neutraal
  • Nee alsjeblieft niet

0 stemmers

1 like

Ik heb het wel eens gedaan en was prima, maar we gingen er ook vaak genoeg met zijn tweeën op uit.
En ben ook weggeweest met mijn moeder, stiefvader en mijn man en dat vond ik al helemaal leuk en gezellig :sunglasses:

1 like

Ik wist al wel dat het er voor mij niet in zat, geen modellenmateriaal, maar mijn beste vriendin was het wel een tijdje en haar verhalen waren zo’n afknapper. Als 16 jarige rondjes moeten lopen in bikini voor een paar vijftigers die dan hardop gingen overleggen over of ze niet te dik was, haar benen niet goed in proportie waren oid. No thanks

1 like

Ja en volgens mij lopen zij een stukje voor op de klimaatverandering, want heb ze deze zomer elke fucking kutdag van 6 uur ‘s ochtends t/m 11 uur ‘s avonds gehoord in fuckingUTRECHT

jullie horen hier niet :stop_sign: :raised_hand:t3:

2 likes

Ja, ik heb/had hele leuke schoonouders! Het is al jaren uit met mn ex maar ik heb nog steeds contact met zn familie, ga af en toe ook bij ze op bezoek (ze wonen in het buitenland). Echt fijn.

2 likes

Heb jij ooit een publieke wc ondergekakt en dat zo gelaten?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En nu anoniem:

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

9 likes

IK ZIT ALS EEN HAVIK TE STAREN OF IEMAND HEEL SNEL JA DOET EN DAN DELETE

25 likes