Ik vind dit een hele mooie post. Deze houd ik zelf in gedachten!
Oooh ja je kon wandelingen met haar kopen! Jeetje die details vergeet je toch. Wazig handeltje.
Chappell haar album is echt de soundtrack van mijn gay summer
Leuk!!!
Hoop alleen niet dat je kaartjes had want ze heeft net de Europese shows gecanceld.
Alleen Amsterdam () en Parijs tot nu toe
Als je recent een boete hebt gehad, hoe lang duurde het voor je deze binnen had? Tussen overtreding en boete
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 5 dagen
- meer dan 5 dagen
- meer dan 2wkn
- meer dan 5 wkn
0 stemmers
Volgens mij ging het er onlangs over en was het antwoord toen ja
Ik ben hier nog steeds zo benieuwd naar. Wie betaalt de kosten voor dit forum? Hoe kan het dat dit forum gratis maar ook zonder advertenties is? Is er een FF sugardaddy?
Ik heb eens geleerd âif youâre not paying for the product, youâre the productâ, dus⊠aan welk Chinees bedrijf verkopen jullie onze data @Lula en @Nescio
ik kende iemand die een open tikkie op facebook zette omdat ze nog wat âessentialsâ wilde kopen voor haar vakantie naar india (geen crowdfunding van 10k maar wel schaamteloos haha)
Stel je gaat naar een festival in je woonplaats met o.a. twee vrienden die niet in de buurt wonen, bied je ze dan aan bij jou te logeren? De dag erna ben je vrij.
- Ja
- Nee, maar als ze het vragen dan mag het
- Nee, en als ze het vragen dan zeg ik nee
- Nee, want dit is bij mij thuis sowieso niet mogelijk (ik woon op 10 m2 of heb al tien huisgenoten o.i.d.)
0 stemmers
Dat is echt awesome, maarâŠwaarom? Ik ben hier niet in thuis maar die kosten lijken me toch redelijk aanzienlijk.
Je mag tot 07.00 's ochtends blijven zitten, mijn koelkast leeg vreten/drinken, of what so ever. Maar, daarna moet je wegwezen. Ik kan er gewoon niet tegen als er (te lang) mensen in mijn huis zijn
Dit was toch afgelopen jaar ergens nog?
Ah sorry, dat van die data was echt als (flauw) grapje bedoeld. Maar dacht dat zoân forum tientallen euroâs per maand oid kostte om te runnen ofzo, en dan zou ik met liefde wat bijdragen aan een forum waar ik met plezier aan deelneem. Fijn dat het te overzien is en dat zij dat zelf wil doen, wordt gewaardeerd!
Een FF Sugardaddy is eigenlijk nog geen slecht idee. Samen gaan eten, daddy betaalt alle kosten
Die donatie? Dat was in december 2020 volgens mân inbox.
Ik heb toen denk ik 5 euro gegeven ofzo? En ben er niet zuur over en vind het ook niet gĂȘnant haha. Ik volgde haar al lang en ik gunde het haar (het was sowieso niet zo platgeslagen als âgeef geld ik wil een boshuisjeâ).
Ik vind sowieso dat als je geld weggeeft aan iemand (je buurvrouw, een dakloze, iemand op het internet), je daarna niks meer mag vinden van waar diegene het aan uitgeeft. Gegeven is gegeven!
Toevallig vandaag een boete binnen gekregen overtreding was 1 augustus, en vandaag dus binnen gekregen.