Stel je persoonlijke vraag #51

Hangt helemaal van de situatie af. Stel je bent gestrand op een treinstation want het sneeuwt en de NS rijdt niet meer. Je raakt aan de praat met iemand die ook gestrand is en die dezelfde richting op moet. Diegene wordt uiteindelijk opgehaald door een familielid/vriend en vraagt of jij ook mee wil rijden. Als de vibe goed is 100% dat ik instap.

50 likes

Ik hoop bij allebei. Maar ik kan me ook indenken dat wanneer iemand waar ik van houd diens verkrachter van vroeger zou vermoorden, ik dat wel zou begrijpen. Wat een ethisch dilemma.

1 like

jouw situatie is wel heel specifiek iets anders

17 likes

Ik heb echt meerdere artikelen gelezen waarin stond dat vrouwen konden wegrennen. Alsnog heel eng want van je fiets getrokken worden en wegrennen vergt ook loskomen van iemand die je grijpt, maar het blijkt dus niet eens te kloppen? Gevochten voor haar leven. Heel kwalijk.

2 likes

Sommige mensen verstijven toch ook? Eer dat je dan weg kan rennen is het te laat. De verwoording is gewoon zo naar.

6 likes

Hoevaak gebruik jij gemiddeld neusspray?

• Wekelijks
  • Dagelijks
  • Maandelijks
  • Een paar keer per week
  • Nooit
  • Een paar keer per jaar

0 stemmers

Mijn neus zit eigenlijk 's nachts altijd verstopt sinds zo’n 5 jaar maar de laatste tijd was het echt wel erg. Toen heb ik van die sterke neusspray aangeraden gekregen maar die gore smaak loopt soms door mn hals heen. En nu is het overdag zelfs verstopt godsamme

Ik heb neusspray voor mijn hooikoorts dus zolang dat seizoen loopt dagelijks en anders alleen als mijn neus echt helemaal dicht zit maar dat is dan meestal maar 1x per jaar voor een week

6 likes

Al vijf jaar clean na intense neussprayverslaving. Echt zwaar trots op :sunglasses:

25 likes

Fijn! En mag je zeker trots op zijn.

Bij mij is het alleen geen verslaving, ik vind het echt smerig en ik heb het gevoel dat mn neusamandelen weer aangroeien waardoor ik weer continue verkouden ben en een verstopte neus heb.

Ik heb dit jaar voor het eerst in mijn leven neusspray gebruikt omdat ik 's nachts echt geen lucht meer kreeg. Had mezelf een max. van 5 dagen opgelegd. Niks aan de hand :smile:

2 likes

Je kan altijd nog wel uit je mond ademen hoor, maar fijn voor je. Ik ga een verwijzing naar mn kno arts vragen :joy:

Nou nee, want ik had ook slijm in mijn keel. Dus ik werd 's nachts in paniek wakker.

1 like

Hoe heb je jouw laatste verjaardag gevierd?

• Met een groot feest
  • Met een klein feestje
  • Met iets nog kleiners dan een klein feestje
  • Niet

0 stemmers

Xylometazoline bedoel je? Kruidvat verkoopt met menthol, die is niet zo vies haha

Krijg jij ook ruwe/droge tanden als je druiven eet?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik krijg dit altijd en vind het fascinerend. Misschien is er een logische verklaring voor.

Dit klinkt echt top! Ik ben volgende week jarig (dus ook in augustus) en elk jaar komt het er eigenlijk op neer dat ik de hele dag weer gestresst sta te koken voor een iets te grote groep. Vorig jaar had ik mezelf beloofd om dit jaar op vakantie te zijn, maar helaas, door onvoorziene omstandigheden is dat niet gelukt

4 likes

@grace @Max o jee ik ben volgende week jarig en ik heb dus inderdaad mensen uitgenodigd om te komen eten en veel (belangrijke) mensen kunnen niet waar ik verdrietig over ben en tegelijkertijd komen er wel 20+ mensen die ik dus van eten ga voorzien :hot_face::hot_face::hot_face:

gelukkig is m’n partner niet de meest sociale vlinder en wel een goeie kok dus ik denk dat ik veel van het koken aan hem kan uitbesteden (met wederzijdse tevredenheid)

1 like

Wel van spinazie.

27 likes

Dit wordt mijn plan voor volgend jaar thanks :ok_hand:t3:

4 likes

Massage is ook inwisselbaar voor een Headspa. Dit is ook mijn verjaardagsmenu voor mezelf de laatste paar jaar en love it.
Het liefst in m’n eentje en dan met een boek bij me.

3 likes