Stel je persoonlijke vraag #51

Als je het helemaal goed wil doen zijn er best wat plekken die je gratis kan bezoeken op je verjaardag en 1 daarvan is de sauna! Ik ben de afgelopen jaren lekker alleen naar de sauna geweest en het is echt heerlijk om dat op je verjaardag te doen! Laatste keer waren de 3 meiden voor me ook jarig en het voelde extra speciaal om dan allemaal mensen tegen te komen met wie je een verjaardag deelt!

19 likes

Ik heb echt bijna geen menstruatiepijn gehad en normaal heb ik dat wel. Ik ben in o.a. Phoenix geweest de laatste weken. Maar ik denk dat m’n lichaam liever warm/heet weer heeft. Zei mn moeder ook al.

• Ik merk verschil met warm/heet weer
  • Ik merk geen verschil
  • Ik heb meer pijn tijdens koud weer
  • Ik heb meer pijn tijdens warm/heet weer

0 stemmers

Mijn lichaam gaat dus veel beter op heter weer tijdens mn menstruatie iig lol

3 likes

heb ik ook! met koud weer ga ik echt dood terwijl het met warm weer vooral heel onprettig is

2 likes

Mannen met dit kapsel vind jij

• Wel leuk
  • Verschrikkelijk
  • Ligt er aan

0 stemmers

Ik heb het echt andersom. Afgelopen week met die warmte en benauwdheid ongesteld geweest en wat was dat ellendig.

Ik weet even niet welk woord niet anti-gehandicapten is, maar ik vind altijd dat mannen met dit kapsel eruit zien of ze letterlijk retarded zijn, echt zwakzinnig zeg maar. Het is zo’n institutie-kapsel.

44 likes

Dat heb ik met van die extreem korte pony’s bij vrouwen, maar dat lijkt hier eigenlijk wel op.

Het deed me altijd denken aan de pony van Angelina Jolie in Girl, Interrupted, maar toen ik een plaatje wilde opzoeken als voorbeeld zag ik dat ze helemaal niet zo’n pony had??!! Maar wel echt precies het gestoorde type dat ik erbij denk.

4 likes

Vorige week in Italië ongesteld en ik heb echt weinig pijn gehad. Ik vond het warme weer dus heel fijn.

1 like

Mijn mening:

Man met micropony: zwakzinnig. Zie onderstaand

Vrouw met micropony: de irritantste persoon op aarde, wil sowieso met je in discussie over iets triviaals.

• He-le-maal eens met je
  • Ik ben een vrouw met een micropony

0 stemmers

3 likes

Waarom lijkt het woord micropony een eufemisme voor micropenis?!

28 likes

Misschien ben jij ook retarded

6 likes

Haha heb iig geen micropony danwel -penis.

7 likes

Mijn drinken kwam via mijn neus terug van het lachen omdat dit een zeer accurate beschrijving is

5 likes

Nu denk ik weer Micro poenie.

2 likes

Ja wij een Zuid-Europese krakkers pony.

3 likes

Wel echt 100x liever zo’n micropony bij mannen dan zo’n overheersende lok, dit zie je de laatste tijd ook weer steeds vaker (bovenste twee)

• Ja eens
  • Nee vind dit wel hot

0 stemmers

2 likes

Haha zie meteen die chick van Casa de Papel voor me, Tokyoooo.

9 likes

Ik vind het niet perse hot, maar wel beter dan zo’n micropony

22 likes

Welke broer vind je hotter?

• Chiel Ottink
  • Rens Ottink

0 stemmers

1 like

Moest meteen aan hem denken:

Ca$h (Heartbreak High)

5 likes