Met welk type apparaat ben je nu online op FF?
- Telefoon
- Laptop
- PC
- Tablet/Ipad
- Anders
0 stemmers
Ik ging er automatisch vanuit dat iedereen net zoals ik op zn mobiel zit te scrollen
Met welk type apparaat ben je nu online op FF?
0 stemmers
Ik ging er automatisch vanuit dat iedereen net zoals ik op zn mobiel zit te scrollen
Dat klopt tot nu toe ook
Edit: shit net te laat
Sorry ik heb het verpest haha!
Je leest een poll op Twitter over hoe Trump en Harris het doen en ziet dit:
Wat geeft ze +6 aan volgens je eerste instinct
0 stemmers
Het is het verschil tussen Trumpâs 45 en haar 51
ik had het kunnen weten aangezien het amerikanen zijn
ja en de mensen die ff benieuwd zijn hebben nooit eens een keer 200 euro op hun spaarrekening
oh dubbelpost omdat ik was vergeten dat ik 1 sec geleden ook iets postte wtf sorry
Haha j love it en ben gewoon benieuwd naar mensen hun eetgewoonten
N.a.v. bbvolliefde
Heb jij je in je leven âmeermaals in slaap gehuild met een fles drank naast je bedâ.
0 stemmers
Het liefste van die kleffe basic plakjes cake, zo lekker
Hahahaa ik las die post en dacht: nou oke bijzonder zeg
En nu deze poll
Ja echt deze toon hĂš:
Had m al gepost in bb maar zal m ff hier doen ipv
Zelden spijt van gehad tho behalve de keren dat ik dan dronken appjes ging sturen
Is het gĂȘnant als volwassen mensen geloven in de Duivel, de anti-Christ, demonen, engelen en het einde der tijden?
0 stemmers
Heb je wel eens pre workout op? Heb het gratis gekregen en durf niet
0 stemmers
Heb laatst gedryscooped (wat een woord) met mijn vriend. Had verder nooit pre workout op en vond het tintelende gevoel in mijn lichaam echt niks. Mijn hele lichaam voelde zoals wanneer je voet slaapt ofzo, vreselijk
Oef ja dat hoor ik wel vaker en lijkt me echt niks! Hielp het wel met trainen?
Nee merkte niet echt effect verder haha maar goed ik drink 80.000 blikjes Red Bull op een dag en neem ook creatine dus pre workout was ĂŒberhaupt overbodig denk ik
Ja mijne ook of een mueslireep haha
@MeGusta in ieder geval geprobeerd dan! Ik neem ook creatine en zou dit zelf ook nooit kopen. Meer de vraag of ik het weggeef of wel een keer ga proberen.
Ik wilde het wel een keer geprobeerd hebben, gewoon om te proberen zeg maar. Hij had ook een lekkere met bubblegum smaak, dus dat scheelde ook. Mocht je er verder niks op tegen hebben, kun je het altijd proberen! Gevoel dat ik kreeg was in ieder geval heel apart.
Ik denk dat ik immuun ben. Ik word niet actief oid van koffie/resbull/preworkout. Helemaal niks. Ook 1 keer speed gesnoven en toen merkte ik ook weinig, maar denk dat dat ook gewoon slechte speed was. Was heel jong destijds en geen verstand van. Ik wijd teveel uit maar anyway ja ik denk dus dat cafeĂŻne niks doet bij mij.