Stel je persoonlijke vraag #51

Haha heb iig geen micropony danwel -penis.

7 likes

Mijn drinken kwam via mijn neus terug van het lachen omdat dit een zeer accurate beschrijving is

5 likes

Nu denk ik weer Micro poenie.

2 likes

Wel echt 100x liever zo’n micropony bij mannen dan zo’n overheersende lok, dit zie je de laatste tijd ook weer steeds vaker (bovenste twee)

• Ja eens
  • Nee vind dit wel hot

0 stemmers

2 likes

Haha zie meteen die chick van Casa de Papel voor me, Tokyoooo.

9 likes

Ik vind het niet perse hot, maar wel beter dan zo’n micropony

22 likes

Welke broer vind je hotter?

• Chiel Ottink
  • Rens Ottink

0 stemmers

1 like

Moest meteen aan hem denken:

Ca$h (Heartbreak High)

5 likes

Huh ik kom er nu pas achter dat thomas berge niet thomas berge heet

40 likes

Ik denk dat ik de micropony alleen leuk vindt bij wat feminine mannen, moest aan Olly Alexander denken.

22 likes

Hahaha ja dat dus, maar stoer dat ze zichzelf vinden!!!

1 like

IMG_6485

40 likes

Ja. Ik blame deze film!

4 likes

Ik vind het verdacht als mannen zo’n pony hebben en ik denk dan dat ze eronder kalend zijn. Echt een comb over kapsel alleen dan recht in plaats van naar de zijkant.

16 likes

Nee vind dit altijd zo kansloos haha sorry

6 likes

Ja heel hard hoer roepen is echt m’n leven. :joy::joy::joy: Stukje Nederlandse cultuur.

12 likes

nou ja niemand kent het zo te zien hahahah

2 likes

Hahahaha nee, jammer, ik vind het heerlijk, vraag me ook altijd af hoe die dingen ontstaan, wie begint ermee? Hoezo doet iedereen dat ineens?! Nouja niet iedereen dus.

7 likes

ik heb ook echt geen idee waar het over gaat maar als het goed begrijp roepen mensen ‘hoer’ door liedjes heen?

1 like

In mijn studententijd 150 jaar geleden wel uit volle borst staan doen, maar toen hadden wij vrouwelijke schaapjes nog niet door hoe vrouwonvriendelijk (en dat dat uberhaupt een ding is) dat was.

4 likes