Stel je persoonlijke vraag #51

Wat vind jij erger/irritanter?

• Nuances/context achteraf
  • OMG op biechten
  • Biechten die eigenlijk een mening zijn
  • Dagboekposts

0 stemmers

2 likes

All of the above

17 likes

Kannie kiezeeee…! :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

2 likes

Shit verkeerde topic, maar toch: je MOET kiezen :joy:

2 likes

Zij moet helemaal niks. Moet JIJ maar in het goeie topic posten.

7 likes

Niet alleen het laatste jaar. Toen ik 12 jaar geleden in Utrecht ging studeren was er ook een verkrachter actief tussen de Uithof en centrum. Zal uiteindelijk overal/in elke grote stad wel zijn maar tegelijkertijd herinner ik mij niet zoiets uit m’n tijd in Amsterdam?

4 likes

Ja was ook bij de Uithof, en de befaamde Utrechtse serieverkrachter ook en deze man ook weer.

Heeft ook met locatie te maken gok ik, ik heb zelf in de stad gestudeerd maar de meeste faculteiten zitten daar en je moet een lange weg (20 minuten) fietsen voor je weer in de stad bent, langs grotendeels lege gebieden/kantoren die ā€˜s avonds verlaten zijn. Als je nog naar de bieb gaat bijvoorbeeld en in het donker terug moet, zijn er weinig mensen die daar ook fietsen.

Opportunisme misschien?

4 likes

Ja waarschijnlijk inderdaad. Toen ik het gepost had dacht ik dat het waarschijnlijk gewoon met de ehh ja hoe noem je dat… logistiek? Te maken had. In amsterdam bijvoorbeeld heb je misschien wat minder zo’n duidelijk onbewoond stuk tussen drukke studentenlocaties?

2 likes

Ik kan dus allerlei soorten pillen zonder enig probleem slikken, groot klein maakt niet uit, BEHALVE een gewone paracetemol. Die kutvorm en vieze smaak en dat ze gelijk oplossen en dus snel blijven ā€œplakkenā€ in je keel etc altijd ruzie met die kutdingen tot ik ontdekte dat ze in andere vormen bestaan. Nu ook met paracetemol geen problemen meer. :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Wij hebben hele planningen zitten omgooien vandaag om ervoor te zorgen dat er geen enkele vrouwelijke medewerker van ons in dr eentje naar de uithof en de campus hoeft te fietsen 's ochtends vroeg. Ik vind dit echt een enge vent, bah.

18 likes

Vind het ook heel raar dat WNL hier mee komt en het niet in het opsporingsbericht staat:

Gevochten voor haar leven. Fors geweld. Hoezo brengen ze dit als ā€œman trekt vrouwen van fietsā€ en oei oei oei stel je voor dat de volgende vrouw, oh nee dame, niet adequaat reageert op een loslopende TBSer. Wauw.

37 likes

Wanneer lees jij het vaakst berichten op FF?

• De hele dag door
  • Als ik word genoemd in een reactie
  • 's avonds in bed
  • Tijdens werk
  • Onderweg/In het OV
  • Vrije dagen
  • Weekend

0 stemmers

3 likes

Ik vatte 'm eerst nog kwalijker op in de zin van ā€˜er moet niet NOG een situatie komen waarin een vrouw niet adequaat reageert’ maar ik hoop dat jouw uitleg de intentie was, al is dat al zeker niet fraai

4 likes

Zo ontiegelijk slecht geformuleerd l!

5 likes

Na werk en voordat ik naar bed ga, als ik aan het bankhangen ben 's avonds

3 likes

Nee maar wel vanaf erboven er overheen

3 likes

Welk van deze dingen heb jij in je insta bio staan?

• Je partner :ring:
  • Je kinderen :baby:t3:
  • Je koophuis :house::key:
  • Je auto :oncoming_automobile:
  • Je eigen geboortedatum/leeftijd
  • Datum/jaartal van huwelijk, aankoop huis, geboorte kind
  • Niets van dit rijtje
  • Ik heb geen Instagram

0 stemmers

Mocht je ƩƩn of meerdere van deze dingen vermelden: waarom?

2 likes

Oh wow da’s een interessante tekst om onder het vergrootglas te leggen. Opvallende keuzes. Fors geweld okee, beetje archaĆÆsch ofzo maar adequaat reageren is echt een blunder. En dame…
Wat frappant dat ik net een poll had geplaatst over het gebruik van ā€˜dame’! Daar had ik nog wat aan toe te voegen maar ik zal hiernaar verwijzen!

@Hippe_kikker Je hebt ook gelijk dat die zin voor mererlei uitleg vatbaar is. Dat ook nog.

@Zemraluani Bedoel jij nou dat het ā€˜forse geweld’ Å«berhaupt niet in het opsporingsbericht wordt genoemd?

6 likes

Echt te ziek voor woorden, laten we hopen dat ze nu de juiste opgepakt hebben!

1 like

Je krijgt in de avond een lift aangeboden naar huis van een onbekende op straat:

• Never dat ik instap
  • Chill!
  • Enkel als het een vrouw betreft
  • Ligt aan de vibe van de persoon of ik instap, maakt niet uit of m/v is
  • Overdag zou ik dit wel aannemen, 's avonds niet

0 stemmers

1 like