Huh ik kom er nu pas achter dat thomas berge niet thomas berge heet
Ik denk dat ik de micropony alleen leuk vindt bij wat feminine mannen, moest aan Olly Alexander denken.
Hahaha ja dat dus, maar stoer dat ze zichzelf vinden!!!
Ja. Ik blame deze film!
Ik vind het verdacht als mannen zo’n pony hebben en ik denk dan dat ze eronder kalend zijn. Echt een comb over kapsel alleen dan recht in plaats van naar de zijkant.
Nee vind dit altijd zo kansloos haha sorry
Ja heel hard hoer roepen is echt m’n leven. Stukje Nederlandse cultuur.
nou ja niemand kent het zo te zien hahahah
Hahahaha nee, jammer, ik vind het heerlijk, vraag me ook altijd af hoe die dingen ontstaan, wie begint ermee? Hoezo doet iedereen dat ineens?! Nouja niet iedereen dus.
ik heb ook echt geen idee waar het over gaat maar als het goed begrijp roepen mensen ‘hoer’ door liedjes heen?
In mijn studententijd 150 jaar geleden wel uit volle borst staan doen, maar toen hadden wij vrouwelijke schaapjes nog niet door hoe vrouwonvriendelijk (en dat dat uberhaupt een ding is) dat was.
Altijd heerlijk bij Ajax als je met duizenden mensen tegelijk hoerrrrrrrr roept
Haha ja, bijv bij Engelbewaarder zingt ie: “als ze zachtjes tegen je praat” en dan zingt “het volk” er achteraan: “tegen je praat - HOER!” haha. Ja zal wel vrouwonvriendelijk zijn, maar heb hier specifiek niet zo veel last van.
Ja dit. Ik herinner me vooral op het nummer Vlieger van Hazes (sr.). ‘Die hoooooog in de heeeeeemel is’ → ‘HEMEL IS, HOER!’
🫠
Hahah ja maar biecht: ik vind hem dus echt hot in die serie
Haha yep, er zijn er wel meer, maar kan er even geen meer bedenken. Slaat echt nergens op, maar bekt wel lekker, zeker als je wat drank op hebt. Top 2000 Cafe deed ook mee:
https://x.com/Troetelbiertje/status/1078100514104066049
Ben echt shooook
Deze en Ging er dan echt niets door je heen - door je heen KUT of Ging er dan echt niets door je heen - door je kut HEEN
Sorry alvast
Altijd zo boos als mensen dit doen bij bloed zweet en tranen