ging vorige week karaoke zingen in de kroeg en daar deed iedereen mee dat nummer van op de markt in italiaaaa, doet het ook altijd goed!!
Annabellll [hoer!] ik ben niets zonder jou Annabel
Rosanneee [hoer!] ik weet dat er heel veel mannen zijn
Ik ben verpest door mân studententijd.
Jeetje wat afschuwelijk allemaal
Ik vind die ponyâs allemaal lelijk maar een aantal van deze vrouwen zijn zo knap dat ze ermee weg komen. Ik vind ze knap ondanks de pony zeg maar. Maar zonder die gekke pony zouden ze er nog beter uitzien wat mij betreft.
Hahahah zo is cultuuuur
haha wij een berlijnse pony
Ik heb het gevoel dat er toen juist meer van die depri gothic bands/muziek was
Liedje, extra deuntje eronder en gaan
(Ja sorry opgegroeid in de jaren 90)
Pannenkoeken
- Avondeten
- Lunch
- Ontbijt
- Lust ik niet
- Kan altijd (maar dit is een saai antwoord om te geven)
0 stemmers
American pancakes voor ontbijt, dunnere pannenkoeken (flensjes?) voor lunch/avondeten
Ik heb een spaargoal voor dit jaar. Als je kijkt naar hoeveel geld je erbij of eraf hebt sinds 1 januari, dit mag incl aandelen, crypto, investeringen in goud oid (doen mensen dit?) maar geen overwaarde ofzo van je huis. Wat is tot nu toe het resultaat?
Dus als je zeg 10k eigen geld in een huis hebt gelegd of de waarde is met 30k gestegen dan doe je even alsof dit niet gebeurd is.
- minder dan - 20.000
- min 20.000
- min 15.000
- min 10.000
- min 5.000
- Ongeveer 0
- plus 5.000
- plus 10.000
- plus 15.000
- plus 20.000
- Meer dan + 20.000
- gaat je geen bal aan Kauai
0 stemmers
- Ik wil per se iets zeggen over mân huis en ga dat nu doen
0 stemmers
Heh?! Je vraagt hoeveel we gespaard of geĂŻnvesteerd hebben sinds begin dit jaar en de minimum stap is 5000 euro ofwel 700 euro per maand?
filmpjes op insta stories of via Snapchat of iets, van optredens/stages op een festival
- Vind ik interessant en leuk om te zien!
- Skip ik, boring
- Vind ik echt irritant
- Doe ik zelf
0 stemmers
Zoân grote ergenis, helemaal geĂ«rgerd door al die Lowlands filmpjes. Ik aai nog liever een muskusrat dan dat ik naar Lowlands ga en vind elk filmpje er twee teveel.
Niet helemaal -5000 maar ik ben er wel op achteruit gegaan dit jaar
Ik heb niet eens âŹ5.000 verdiend dit jaar
Avondeten en eventuele overgebleven pannenkoeken als lunch de volgende dag
Ik word echt verdrietig van deze poll. En waarom gaat het zo vaak over hoeveel spaargeld of nee zelfs investeringen iemand heeft op dit forum?
Andre Hazes - Bloed, Zweet en Tranen. Hoepel nu maar op HOER
ABBA - Lay all your love on me. Love on me HOER