Stel je persoonlijke vraag #51

Nou ja op zich mooi dat ie zich zo vrij voelt natuurlijk
Samen gekocht maar door jou betaald? (Sorry maar even nieuwsgierig)

2 likes

Ja ik heb het idd betaald. Al betaalde hij voor thuisbezorgd. Ik voel me bij hem ook thuis maar ik denk niet dat ik zo een fles wijn mee zou meenemen nee.

1 like

Ik stel me dan voor dat ie thuis nog een drankje wil drinken voor het slapengaan. Als het een goede vriend(in) zou zijn, zou ik dit niet raar vinden.

5 likes

Oh ik dacht meer aan die is vast alcoholist :joy:

Edit: oh lama het verhaal is nu weer heel anders

11 likes

Als jullie die fles samen gekocht hebben dan vind ik het wel minder gek. Ik ga er vanuit dat jullie bedacht hadden die fles samen op te drinken en daar niet aan toe gekomen zijn? Misschien had hij zin om thuis nog een wijntje te drinken. Het klinkt wel alsof jullie je heel vrij voelen bij elkaar als hij ook gewoon blijft zitten terwijl jij al naar bed gaat, dus dan kan ik me voorstellen dat hij zich ook vrij genoeg voelt om die gezamenlijk gekochte fles wijn mee te nemen als hij nog zin heeft in een wijntje thuis.

22 likes

Alleen als het 1 van m’n vrienden zijn die ik al 20+ jaar ken, anders oprotten.

Oh edit
Nee als we die samen hebben gekocht en diegene vindt hem lekker had ik hem zelfs meegegeven :joy:

3 likes

Was de fles al open? Want dan zou ik denken tuurlijk ga je gang anders wel een beetje gek maar alsnog niet iets om een punt over te maken.

Ohjaa? Wat grappig, die ben ik nog nooit tegengekomen hier!

1 like

Ja is ook echt een hele gave winkel met allemaal jaren 50, 60 en 70 meubels in Scandinavische stijl.

3 likes

Hahah ja samen kopen voor die avond en niet opgedronken meenemen vind ik ook prima. Neem lekker mee. Ik dacht meer van jij gaat naar bed en hij gaat in jouw kasten opzoek naar een fles wijn en neemt die mee naar huis. Dat zou ik wel vreemd vinden.

34 likes

Is dit waar eerst monkey donkey zat?

1 like

Dat weet ik niet sorry!

Nee dat is het noorderbad, daar heeft ook een tijd een bieb gezeten!

4 likes

Alsnog thnx voor de leuke tip haha! Misschien deze week even heen.

1 like

Vinden jullie door knopendoosjes grabbelen leuk?

• Ja
  • Nee
  • Nooit gedaan

0 stemmers

Ik zit nu bij dagbesteding allemaal gekke knopen uit te zoeken. Oa met babyhoofden wtf :joy:

3 likes

Toevallig! Ik had gisteren een oud bloesje in mijn handen en bedacht toen ook weer; wat hadden ze in de jaren 50/60/70 toch mooie knopen! Echt hun best deden ze toen op dat gebied.
Ik pas het bloesje niet meer, maar ik wilde het niet wegdoen want de knopen zijn zo mooi :sweat_smile:

En toen miste ik mijn oma en haar naaikamer; zij had zoveel bijzondere knopen verzameld en als ze dan iets voor je pop ging maken mocht je knopen uit de grote collectie kiezen.
En dan had ze overal bijpassende garen bij etc.

Ik kan zelf totaal niet naaien of handwerken dus ik doe dat zelf niet, want wat moet ik ermee. (Dus vraag aan jou; wat doe je vervolgens met die knopen?) Maar ik kan me voorstellen dat als je wel dingen zelf maakt dat een leuk ding is!

13 likes

In eerste instantie dacht ik ‘wel een beetje vreemd’ omdat het nu leek alsof diegene het uit je voorraadkast had gepakt. Maar later zeg je dat jullie het samen hebben gekocht dus dan vind ik het weer totaal niet vreemd. Context maakt nogal uit :joy:

11 likes

Jaaa die tijd had echt originele knopen. Mis dat zo erg! Vind ook van die leren knopen ook zo fancy, maar dat past niet bij de mode van nu.
Heb nu geen projectje en ook geen knopen nodig, maar word er zo hebberig van :smiling_face_with_tear:

In deze setting en hoe vrij jullie met elkaar omgaan (klinkt echt gezellig! :heart_eyes:) vind ik het niet raar.

4 likes

Wat vind je nou? :smile:

5 likes