Is het gênant als volwassen mensen geloven in de Duivel, de anti-Christ, demonen, engelen en het einde der tijden?
- Ja. Geloof je ook in de tandenfee?
- Nee is niet gênant
0 stemmers
Is het gênant als volwassen mensen geloven in de Duivel, de anti-Christ, demonen, engelen en het einde der tijden?
0 stemmers
Heb je wel eens pre workout op? Heb het gratis gekregen en durf niet
0 stemmers
Heb laatst gedryscooped (wat een woord) met mijn vriend. Had verder nooit pre workout op en vond het tintelende gevoel in mijn lichaam echt niks. Mijn hele lichaam voelde zoals wanneer je voet slaapt ofzo, vreselijk
Oef ja dat hoor ik wel vaker en lijkt me echt niks! Hielp het wel met trainen?
Mijn pre workout is een stuk fruit.
Nee merkte niet echt effect verder haha maar goed ik drink 80.000 blikjes Red Bull op een dag en neem ook creatine dus pre workout was überhaupt overbodig denk ik
Ja mijne ook of een mueslireep haha
@MeGusta in ieder geval geprobeerd dan! Ik neem ook creatine en zou dit zelf ook nooit kopen. Meer de vraag of ik het weggeef of wel een keer ga proberen.
Ik wilde het wel een keer geprobeerd hebben, gewoon om te proberen zeg maar. Hij had ook een lekkere met bubblegum smaak, dus dat scheelde ook. Mocht je er verder niks op tegen hebben, kun je het altijd proberen! Gevoel dat ik kreeg was in ieder geval heel apart.
Ik denk dat ik immuun ben. Ik word niet actief oid van koffie/resbull/preworkout. Helemaal niks. Ook 1 keer speed gesnoven en toen merkte ik ook weinig, maar denk dat dat ook gewoon slechte speed was. Was heel jong destijds en geen verstand van. Ik wijd teveel uit maar anyway ja ik denk dus dat cafeïne niks doet bij mij.
Kun je prima een keer proberen, van sommige krijg je idd tintelingen/jeukende handen maar ik vind het niet heel vervelend. Helpt voor mijn gevoel wel een beetje voor extra kick tijdens je workout maar kan ook placebo zijn
Ja, ik kreeg er alleen zo’n verschrikkelijke niet weg te krabben jeuk van dat ik me echt 0 kon concentreren op de workout.
Wat doet het eigenlijk precies?
Doe jij dingen die je bewust hier niet noemt omdat je weet dat er op het forum wordt neergekeken?
Zoals bijv Taylor Swift luisteren, een puppy kopen bij een broodfokker, kapot veel vlees eten en HelloFresh bestellen?
0 stemmers
Ik kon me goed inleven in de verwachtingen wat betreft amerikaans publiek
Ik hou mij hier wel in qua dingen delen over Taylor Swift maar ik hou het niet achter
Toegeven dat je in een stan app zit is niet inhouden hoor
“een”…
Klinkt alsof je adhd hebt
Ik heb ADHD en merk prima de effecten van coke en speed.
Heb jij een Nirvana shirt?
0 stemmers