Stel je persoonlijke vraag #51

Het was het grootste shirt in de uitverkoop bij de h&m toen ik niks meer aankon en hoogzwanger was. Nu in gebruik als sportshirt.

2 likes

Hahaha ja same

1 like

Leuk psychiatrisch onderzoek wel om te doen (als cliënt, coke proberen om te kijken of je adhd hebt)

3 likes

Lijkt mij echt zo’n onderzoek uit de jaren 50 en 60. Toen waren ze ook aan het onderzoeken of lsd kan werken als een waarheidsserum. En zo ethisch verantwoord waren ze niet in die tijd

1 like

Voor ik wist dat ik adhd had werkte coke gewoon voor me, dus n=1 maar het is niet waar dat het geen effect heeft.

2 likes

Ja ik ook maar niet van koffie en redbull daar word ik slaperig van :laughing:

2 likes

Kan jij je het gevoel van kind zijn en dan die zwembandjes om moeten ook nog heel goed herinneren? Ik herinner me niet veel van mijn kindertijd maar het gevoel van die zwembandjes om je arm naar boven trekken dus wel.

• Ja vond het leuk
  • Ja vond t ook naar
  • Nee herinner ik me niet
  • Nooit zwembandjes gedragen

0 stemmers

En als jij (even) een zonnebril hebt gedragen boven op je hoofd, voel jij dan nog de hele dag een soort gevoel alsof die bril daar nog steeds zit?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Wat is er volgens het forum mis met hello fresh?

2 likes

Ik kan me sowieso dat gevoel herinneren van gewoon vrij willen bewegen maar constant beperkt worden door stomme dingen. Inderdaad van die bandjes die gigantisch zijn voor die kleine kinderarmpjes. Of zo’n kinderstoel waar je dan in moet en dan maar wachten tot iemand zo aardig is je weer vrijheid te gunnen, of een zitje op de fiets, of in de winter zo’n dikke jas aan moeten die dan ook altijd per se dicht moet waardoor je rond waggelt als een dikke prop. En dan het liefst ook nog van die kut wanten zodat je ook je handen niet meer normaal kan gebruiken. Ik snap het wel want veiligheid en blablabla maar zooooo irritant. Dat gedeelte aan kind zijn mis ik echt niet.

3 likes

Dat met die zwembandjes doet me denken aan zo’n springkussen, als er heel veel kinderen op aan het spelen waren waardoor je viel en met je blote armen/benen over dat vinyl ging (ik denk dat daar de associatie met de zwembandjes vandaan komt). En niet op kunnen staan omdat alles beweegt. En die schaafplekken die je daarvan kreeg. Ik was ook zo’n ielig kind dat de lucht in gelanceerd werd als iemand naast mij ging springen

6 likes

De geur van goor water wat omhoog bubbelde op de naden kan ik me zo voor de geest halen :nauseated_face:

3 likes

Ik herinner me nog wel de haak
Als je niet goed genoeg kon zwemmen nog maar het werd wel verwacht dat je je hoofd boven water hield dan had je dat stuk staal om je hals. Wij hadden ook een zwemjuf die het ding gebruikte om je vanaf de kant in het diepe te zwiepen. Mooie herinneringen :expressionless:

7 likes

• Ik heb wel eens tegenover zo’n recruiter gezeten
  • Ik moet de eerste recruiter die zo denkt nog tegenkomen

0 stemmers

Ik ben niet echt een cynisch persoon verder.

3 likes

Haha dat zwiepen, bizar. Ik herinner me die haak ook goed en dat gapende blauwe watergat onder je, een beetje een nachtmerrie. Ik denk dat ik eigenlijk nog niet toe aan zwemles was als ik daar aan terugdenk.

Nog eentje: een steentje in je waterschoen.

1 like

Erger: je velletje van je voet/enkel tussen dat minigespje van je waterschoen.

16 likes

Ja en dat water was ook zo koud :cry: Ik vond laatst mijn diploma B en toen was ik 8 en dat was een ander zwembad dus waarom het maar normaal was om zesjarigen aan een haak te hangen… Gelukkig gaat het tegenwoordig heel anders

1 like

Ik heb als kind regelmatig nachtmerries gehad, dat die haak me erin zwiepte en er geen water in het bad bleek te zitten :face_with_spiral_eyes:

Het zwembad waar ik zwemles had, had ook zo’n vreselijke rvs glijbaan. Ging je per ongeluk droog glijden, kwam je zonder vel beneden.

1 like

Hamka’s chips (maakt niet uit welk merk)

• Ja heerlijk
  • Prima
  • GATVER!!

0 stemmers

2 likes

Zit sowieso liever niet tegenover recruiters

4 likes

Doen ze dat nog steeds? Bij mijn zwembad deden ze dat niet maar bij die van mn zus wel. Vond ik echt doodeng om te zien.

Een leeg binnenzwembad. Dus zonder water erin.

• Eng/creepy
  • Neutraal/geen mening
  • Mooi

0 stemmers