Stel je persoonlijke vraag #51

Als dat al niet meer kan

Ik heb wel eens zwart aangehad naar een bruiloft dat vinden volgens mij veel mensen ook niet kunnen.

Zwart naar een bruiloft:

• Ja kan wel hoor
  • Nee kan niet

0 stemmers

Moet ineens denken aan dat tiktok stel camilla en julie (zoiets) zij droeg een zwarte trouwjurk

Hoeveel schermtijd op je telefoon heb je gemiddeld per dag?

• <1 uur
  • 1,5 uur
  • 2 uur
  • 2,5 uur
  • 3 uur
  • 3,5 uur
  • 4 uur
  • 4,5 uur
  • 5 uur
  • 5,5 uur
  • 6 uur
  • 6,5 uur
  • 7+ uur

0 stemmers

Maar er zit wel 2u per dag aan flitsmeister bij dus het klopt niet helemaal

1 like

https://www.nu.nl/buitenland/6325230/duits-hof-handhaaft-straf-99-jarige-nazisecretaresse-die-vluchtte-voor-proces.html

Een 99 jarige vervolgen voor misdaden van 81 jaar geleden. De misdaad was secretaresse zijn geweest in een vernietigingskamp en dus aannemelijk hebben geweten dat ze meewerkte aan de holocaust

• LOCK HER UP
  • laat haar gaan

0 stemmers

Lijkt het jou leuk om de oudste levende persoon op aarde te worden?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja laat me maar ik heb dus alle empathie die ik niet voor jonge en normale mensen heb voor de oudjes :sob:

1 like

Ik vind het feit dat ze nog weg wou vluchten voor haar recent proces eigenlijk ook wel bezwaarlijk. Al snap ik niet goed waarom Duitsland hier de laatste jaren nog zoveel werk in steekt.

9 likes

Ja Duitsland gaat pas sinds na 2000 af op de ‘kleinere misdadigers’ van de holocaust.

Ik denk vooral voor het signaal, braafste jongetje uit de klas oid, want wie heeft hier iets aan?

Vond het vluchten best wel badass tbh

1 like

Ik wou net zeggen, dat je langer op deze planeet leeft boeit me geen moer. Ook altijd dat je respect voor de ouderen moet hebben blabla. Ja uiteraard maar ze zijn vaak genoeg zelf kut.

3 likes

Echt vies, ze weet namelijk dondersgoed wat ze gedaan heeft. En zo lang vrij geleefd zonder de gevolgen daarvan te onderzien, bah niks badass aan

17 likes

Helemaal waar maar ik ken buitensporig veel aandoenlijke boomers en geen kutbejaarden.

Of het is gewoon een defect in mijn brein, kan ook.

1 like

Zoek jij nog memes op of bekijk jij die nog weleens?

• Nee al sinds 2014 niet meer
  • Ja ik zoek het ook op/ ik volg pagina’s met memes
  • Ja maar alleen omdat het ergens voorbij komt

0 stemmers

3 likes

Nooit gedaan :no_mouth:

2 likes

Sphynx (Naaktkatten)

• Mooi/lief/leuk
  • Heb ik
  • Lelijk/creepy/niet leuk
  • Geen mening

0 stemmers

3 likes

Elk rasdier is niet leuk!

9 likes

Kan het beest niks aan doen dattie zo geboren is :sob:

5 likes

lief van lelijkheid :joy:

2 likes

Welke verkeersdeelnemers verdienen het meest de pijnlijke dood waar ze kennelijk naar op zoek zijn?

• motorrijders die in hun korte broek en all stars met 120 over de snelweg rijden en tussen het verkeer door laveren
  • mensen die bij de spoorwegovergang niet wachten tot de rode lichten uit zijn maar gewoon alvast beginnen te rijden als de spoorbomen open zijn
  • voetgangers die drie meter links of rechts van een zebrapad een drukke weg willen oversteken en verwachten dat ze voorgelaten worden omdat ze in de buurt van het zebrapad oversteken

0 stemmers

ik vind het soms zo onvoorstelbaar hoeveel domme mensen er zijn

2 likes

Het ergste vind ik voetgangers die hun kinderwagen op een random punt een drukke weg op duwen omdat men dan wel “moet” remmen

12 likes

eigenlijk mensen die onder invloed van bijv alcohol of lachgas gaan rijden

36 likes