Stel je persoonlijke vraag #51

In Groningen zit een winkel in een oud zwembad en dat ziet er heel leuk uit

4 likes

Ja maar dan is het in principe dus niet leeg. Zoals dat tropicana in rotterdam, daar vind ik die foto’s van dat verlaten zwembad echt naar.

1 like

Steven wil gewoon interessant doen. Geen enkele recruiter denkt zo. En de werkgevers waarvoor ze werven al helemaal niet.

2 likes

Het heeft wel wat :sweat_smile:

2 likes

Vind jij het raar als een goede vriend een fles wijn uit je huis meeneemt? Dit is gister dus bij mij gebeurt en ik kreeg er wel een appje over. Ik was al gaan slapen en ik zei doe de deur maar op slot als je weggaat.

• Nee kan prima
  • Wel een beetje vreemd
  • Ik weet het niet

0 stemmers

Ik vind het totaal niet erg maar ik dacht wel ff van huh oke

2 likes

Dat vind ik wel een beetje vreemd. Maar ik zou het ook vreemd vinden als iemand blijft terwijl ik naar bed toe gaZ dat zou voor mij een signaal zijn om lekker weg te gaan

20 likes

Ja voor ons is dat wel normaal. Hij wilde nog een video afkijken en daarna naar huis fietsen. Maar snap wel dat dat ook voor veel mensen ongebruikelijk is.

2 likes

Ik had het denk ik normaler gevonden als ie twee boterhammen had meegenomen voor ontbijt ofzo. Ik weet niet ik vind juist dat het wijn is gek geloof ik

5 likes

Ja wij hadden die samen gisteren gekocht en het is een bepaald soort rode wijn die hij lekker vindt. Dus in principe snap ik het wel maar toen ik het appje vanochtend las dacht ik, eh ok dan. Maarja ik zeg ook altijd dat ie alles mag pakken en eten wat ie wil.

Meegenomen naar huis/iemand anders om te drinken die avond zou ik niet zo gek vinden, maar gewoon mee naar huis voor volgend weekend wel een beetje :joy:

6 likes

Nou ja op zich mooi dat ie zich zo vrij voelt natuurlijk
Samen gekocht maar door jou betaald? (Sorry maar even nieuwsgierig)

2 likes

Ja ik heb het idd betaald. Al betaalde hij voor thuisbezorgd. Ik voel me bij hem ook thuis maar ik denk niet dat ik zo een fles wijn mee zou meenemen nee.

1 like

Ik stel me dan voor dat ie thuis nog een drankje wil drinken voor het slapengaan. Als het een goede vriend(in) zou zijn, zou ik dit niet raar vinden.

5 likes

Oh ik dacht meer aan die is vast alcoholist :joy:

Edit: oh lama het verhaal is nu weer heel anders

11 likes

Als jullie die fles samen gekocht hebben dan vind ik het wel minder gek. Ik ga er vanuit dat jullie bedacht hadden die fles samen op te drinken en daar niet aan toe gekomen zijn? Misschien had hij zin om thuis nog een wijntje te drinken. Het klinkt wel alsof jullie je heel vrij voelen bij elkaar als hij ook gewoon blijft zitten terwijl jij al naar bed gaat, dus dan kan ik me voorstellen dat hij zich ook vrij genoeg voelt om die gezamenlijk gekochte fles wijn mee te nemen als hij nog zin heeft in een wijntje thuis.

22 likes

Alleen als het 1 van m’n vrienden zijn die ik al 20+ jaar ken, anders oprotten.

Oh edit
Nee als we die samen hebben gekocht en diegene vindt hem lekker had ik hem zelfs meegegeven :joy:

3 likes

Was de fles al open? Want dan zou ik denken tuurlijk ga je gang anders wel een beetje gek maar alsnog niet iets om een punt over te maken.

Ohjaa? Wat grappig, die ben ik nog nooit tegengekomen hier!

1 like

Ja is ook echt een hele gave winkel met allemaal jaren 50, 60 en 70 meubels in Scandinavische stijl.

3 likes

Hahah ja samen kopen voor die avond en niet opgedronken meenemen vind ik ook prima. Neem lekker mee. Ik dacht meer van jij gaat naar bed en hij gaat in jouw kasten opzoek naar een fles wijn en neemt die mee naar huis. Dat zou ik wel vreemd vinden.

34 likes