Is dit waar eerst monkey donkey zat?
Dat weet ik niet sorry!
Nee dat is het noorderbad, daar heeft ook een tijd een bieb gezeten!
Alsnog thnx voor de leuke tip haha! Misschien deze week even heen.
Vinden jullie door knopendoosjes grabbelen leuk?
- Ja
- Nee
- Nooit gedaan
0 stemmers
Ik zit nu bij dagbesteding allemaal gekke knopen uit te zoeken. Oa met babyhoofden wtf
Toevallig! Ik had gisteren een oud bloesje in mijn handen en bedacht toen ook weer; wat hadden ze in de jaren 50/60/70 toch mooie knopen! Echt hun best deden ze toen op dat gebied.
Ik pas het bloesje niet meer, maar ik wilde het niet wegdoen want de knopen zijn zo mooi
En toen miste ik mijn oma en haar naaikamer; zij had zoveel bijzondere knopen verzameld en als ze dan iets voor je pop ging maken mocht je knopen uit de grote collectie kiezen.
En dan had ze overal bijpassende garen bij etc.
Ik kan zelf totaal niet naaien of handwerken dus ik doe dat zelf niet, want wat moet ik ermee. (Dus vraag aan jou; wat doe je vervolgens met die knopen?) Maar ik kan me voorstellen dat als je wel dingen zelf maakt dat een leuk ding is!
In eerste instantie dacht ik âwel een beetje vreemdâ omdat het nu leek alsof diegene het uit je voorraadkast had gepakt. Maar later zeg je dat jullie het samen hebben gekocht dus dan vind ik het weer totaal niet vreemd. Context maakt nogal uit
Jaaa die tijd had echt originele knopen. Mis dat zo erg! Vind ook van die leren knopen ook zo fancy, maar dat past niet bij de mode van nu.
Heb nu geen projectje en ook geen knopen nodig, maar word er zo hebberig van
In deze setting en hoe vrij jullie met elkaar omgaan (klinkt echt gezellig! ) vind ik het niet raar.
Wat vind je nou?
Klapperende deuren
- Doe ik gewoon rustig dicht
- Moet ik weer naar boven, pff nou ja prima
- DOE GVD DIE DEUREN NOU EENS GOED DICHT IK WORD HIER NIET GOED VAN
- Dit maak ik nooit mee eigenlijk
0 stemmers
Dit is echt mijn man zijn grootste ergenis haha. Hij wordt ook wordt als de kinderen steeds deuren openen en dichtdoen (âga gewoon naar de kamer waar je heen wil!!â) en ik heb letterlijk een half uur geleden nog op google gezocht hoe deuren minder herrie maken bij het dichtdoen.
Ik hoor al de hele ochtend een deur klapperen en ga vanzelf een keer opstaan om hem dicht te doen
Mijn vader blies die zwembandjes bijna op. Daarna werd mijn arm erdoor geramd. Bleef altijd ergens een velletje dubbel zitten. Tot hij later ooit op een strand iemand zag die eerst die dingen om de armen van zijn kind deed en daarna opblies. Hahaha!
Oh man wij zaten op vakantie in een gedeelde woning en als onze buren door hun deur gingen klepperde die van ons terwijl die wel goed in het slot zat
Gelukkig waren we steeds allemaal veel weg of niet tegelijkertijd thuis maar op 1 avond hadden ze een BBQ met 16 gasten en toen bleven ze maar heen en weer gaan aaaargh
Wat wij dan weer niet begrepen als je je spullen verplaatst om je BBQ voor te bereiden dan laat je de deuren toch open tot je klaar bent maar deze mensen niet
Kan toch gewoon niet erg wel beetje gek? Een vriend van mân vriend nam een keer zân meegebrachte biertjes weer mee naar huis aan het eind van de avond vond ik wel echt vreemd maar ook niet erg
Mijn vader is die derde en ⊠ik nu ook
Naja ik vond âtotaal niet ergâ en âhuh okeâ ( + een poll erover maken) wel een beetje twee uitersten.
Je kan zoân deurdranger op je deur plaatsen! Is heel handig, ik heb het ook op een paar deuren gedaan die altijd open bleven staan en nu geen last meer. En je deur gaat zachtjes dicht 10x er doorheen lopen is ook geen probleem meer.
Edit: voor als je dat lelijk vindt, er zijn ook van die onzichtbare opties. Zelf niet uitgeprobeerd maar bijvoorbeeld deze
In een speciaal daarvoor gekochte agenda
Ik mis: nee en ik vergeet altijd wat maar leer nooit van mn fouten