Stel je persoonlijke vraag #51

In de Albert Heijn-app, terwijl ik altijd boodschappen doe bij de Lidl maar vind die app gewoon handig

4 likes

Ik loop altijd met briefje en pen door de winkel en als ik geen briefje maak of m thuis vergeet dan kan ik die week 6 gerechten allemaal bijna maken omdat ik dan altijd iets essentieels mis

1 like

Als mn moeder iets voor me maakt waar knopen op moeten vind ik knopen uitzoeken het leukste van het hele proces, haha. Heerlijk door die bakken grabbelen.

3 likes

Mijn man en ik hebben een gedeelde notitie op onze telefoon waar we beide dingen inzetten die we nodig hebben bij de supermarkt/drogist. Maar gebruik ook wel eens de AH app, vind ik makkelijk in combinatie met de handscanner.

2 likes

Ik denk dat ik het wel onthoud en vergeet dan standaard toch dingen

3 likes

Als ik bestel bij Picnic maak ik ook eerst een lijstje op papier want ik ben altijd zo aan het zoeken in die app dat ik nog niet alles bestel wat ik graag wil hebben

1 like

Hoe anoniem voel jij je hier?

• Totaal anoniem
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Totaal niet anoniem

0 stemmers

Doe jij actief je best om anoniem te blijven?

• Ja
  • Zo nu en dan
  • Nee

0 stemmers

Boeit je anonimiteit op dit forum je?

• Ja, ik wil volledig anoniem zijn
  • Ja enigszins
  • Mwoah
  • Gewoon nee
  • Nee boeit me 0

0 stemmers

1 like

Ik ken ook niet echt mensen die op dit forum zitten volgens mij dus dat zit wel goed haha

Ik ben niet per se bezig met anoniem blijven, maar wel met dat ik mezelf ook online privacy gun en dat dus betekent dat ik dingen die ik niet zomaar aan random strangers in het echt zou vertellen ook niet online moet zetten. Kan soms echt balen van persoonlijke dingen die ik hier vroeger zelf verteld heb.

19 likes

Lol is gewoon stelen

1 like

Is het volgens jou een goed teken als er medewerkers/collega’s zijn die al 20/30 jaar lang op de zelfde plek werken?

• Ja, want blijkbaar is de organisatie/werkplek dus heel fijn
  • Gewoon ja
  • Nee, dat zegt alleen maar iets over degene die zo lang blijft plakken
  • Gewoon nee
  • Voor mij zegt dat niks
  • Anders

0 stemmers

Heb jij ooit op een plek gewerkt waar dit andersom was?

• Ja
  • Nee
  • Nvt

0 stemmers

1 like

Ik haaaat het geluid van deuren die worden dichtgedaan/getrokken. Misschien is het mijn familie maar dat gaat nooit op een rustige manier. Heb serieus liever dat je met de deur open pist (op een kier) dan dat ik dat irritante geluid van de deurklink hoor.
En in elk ander geval: deur wagenwijd open >>> dichte deur. Dichte deuren zorgen voor tocht en lucht aantrekking in huis en dat vind ik irritant.
In de winter is het afhankelijk van de warmte in een kamer, dan is een dichte deur soms wel beter maar anders mochten alle binnendeuren van mij wel weg.

Mijn partner is dus de hele dag deuren dicht aan het doen en ik deuren open :’) En ik vraag waarom de deur dicht is en ik krijg de vraag waarom ik de deur heb opengelaten. :’)

2 likes

Ik dacht altijd dat het heel veel zegt, maar inmiddels geleerd dat het geen donder zegt. De een blijft hangen omdat het een goede werkplek is en de ander blijft hangen uit gemak en wordt zuur en kan alleen maar klagen.

En ook op plekken gewerkt waar mensen dan lang werkten en dan waren de meest giftige plekken.

7 likes

Ik ben ooit met 6 aan een traineeship begonnen. slechts twee hebben de eindstreep gehaald.

Qua heel lang ergens werken, ligt aan de omstandigheden. Bij mijn huidige werkgever zitten er echt een aantal in een gouden kooi, met als toppunt ict’ers van 60 die je instructies moet geven als je iets wilt.

1 like

Een van mijn laatste banen buiten de deur werd er gewoon gezegd (we begonnen met een groep) Ja we gaan echt geen energie in al die nieuwen steken hoor, ze blijven toch nooit

Ik zou graag volledig anoniem zijn en doe daar ook wel mijn best voor. Ik kies van bepaalde dingen die te herkenbaar zijn (heel specifieke situaties of gebeurtenissen) ook regelmatig of ik ze hier vertel of aan mensen in real life bijvoorbeeld. Maar ik heb niet de illusie dat dat ook betekent dat ik hier ook anoniem ben. Ik zou wel hopen dat als iemand in mijn persoonlijke omgeving me herkent heeft dat diegene dit dan ook tegen me zou zeggen, maar ook daarvan realiseer ik me dat het best kan dat iemand niks zegt.

2 likes

Of ze hebben het fout. Zo had iemand mij herkend op een ander forum, diegene wist het zeker. Maar ik schreef daar niet en na even kijken begreep ik ook niet hoe iemand mij uit die berichten haalde. Ikzelf denk dat ik eerder te herkennen ben aan mijn manier van schrijven dan de dingen waar ik over post.

Haha ik kreeg een keer een PB van iemand op EGF met de tekst: ik heb je op fb gevonden, dit ben jij. En… Ik was dat niet. :joy::joy::joy:

14 likes

Lijkt deze man op Ben Affleck?

• Ja
  • Nee
  • Dit is Ben Affleck

0 stemmers

Het is Scott Peterson, echtgenoot van vermiste Laci Peterson (te zien in Netflix Docu) maar ik moest echt 3x kijken of het niet de beelden van een acteur waren

1 like