Bestuurders de 130 rijden en gaan drukken en bumperkleven. Want zij met alle snelheid willen er langs, maar kunnen op dat moment niet inhalen.
En bestuurders die slingerend baantje wisselen.
Bestuurders de 130 rijden en gaan drukken en bumperkleven. Want zij met alle snelheid willen er langs, maar kunnen op dat moment niet inhalen.
En bestuurders die slingerend baantje wisselen.
Ik word gewoon agressief van deze foto haha, zo’n kutrotonde waar altijd zulke lange rijen met auto’s staan.
Heb jij het idee dat de gemiddelde polyamoureuze persoon lelijker/minder aantrekkelijk is dan nodig/de rest van de mensheid?
0 stemmers
Ik denk hetzelfde als de meerderheid (onaantrekkelijk) maar de klap is groter omdat het allemaal sexy lijkt maar dan in de praktijk niet is
BEHALVE bij Conor & Brittany rip
Ja misschien word je poly als je niet voldoet aan de eisen voor gewoon? Idk maar altijd als ik mensen zie op tv/internet/via via die poly zijn, zijn het altijd mensen van wie ik denk wie wil daarbij?!
Jaaaa dat is een goed punt!
Niet lelijker maar je denkt goh dat zal een aantrekkelijke groep zijn en bij gewone mensen denk je dat niet. Maar wel gemiddeld lelijk dus, net als iedereen.
Ja helemaal kut dit inderdaad, en dan ook nog die fietspaden twee kanten op aan allebei de kanten Ik heb het idee dat er wel minder file staat dan toen er nog stoplichten waren maar ik vind het alsnog kutter om te rijden omdat er zo veel dingen mis kunnen gaan waar je op moet letten
De beste dieren die er bestaan. Als mijn vriend het ooit uitmaakt/doodgaat oid is dat het eerste wat ik koop.
Had jij vroeger graag Lorelai Gilmore als moeder willen hebben (van Gilmore Girls tv serie)
0 stemmers
Ik zou helemaal gek worden van haar gepraat
Niet per se maar liever dan mijn moeder
Ja vroeger wel! Maar nu meh weet niet zeker.
Blij zijn met jezelf is belangrijk om gelukkig te zijn, maar is niet hetzelfde als ‘hot zijn’. Sowieso een subjectief begrip natuurlijk.
Ja ik dacht met name aan alle snacks die altijd voorhanden waren…
Denken jullie dan aan hoe je door de maatschappij (meer) geaccepteerd wordt of puur vanuit jezelf?
Nee dat je je gewoon goed moet voelen.
Maar daarmee bedoel ik niet dat je dun moet zijn en je haar moet krullen en make-up moet gebruiken. Het is voor iedereen verschillend maar als je je echt dag in dag uit niet goed en niet jezelf voelt qua hoe je eruit ziet is het wel moeilijk om echt gelukkig te zijn
Ik denk dat als je leuke kleding aanhebt en je haar een keer lekker meewerkt en leuk wil zitten dat bij kan dragen aan je humeur. En dus ook kan bijdragen aan het hebben van een leuke dag. Zo vat ik het op, maar weet natuurlijk niet of ze het ook zo bedoeld.
Je partner heeft een abonnement op een culinair tijdschrift. Het nieuwste nummer ligt er al een paar dagen in het cellofaan. Je bent aan het bedenken wat jullie die avond gaan eten en ziet het tijdschrift liggen met daarop ‘30 makkelijke recepten’. Je maakt het tijdschrift open om inspiratie op te doen. Je partner ziet dat en is pissig want ‘maak je nou zomaar mijn post open zonder te vragen’
Dit vind ik
0 stemmers
Onzin! Ik vind een tijdschrift echt heel iets anders dan een dichte envelop.