Ja ik kon ook niet eens serieus hierop reageren? Zei ook al van ik zou nooit een envelop ongevraagd openen maar vind dit echt iets heel anders.
Nou ik vind geen motorrijkleding dragen toch wel zo allemachtig dom. Zelfs als je niet hard rijd en je valt heb je nog van die schaafplekken erger dan vallen met de fiets. Geen geschikte kleding dragen dan ben je ongeschikt als motorrijder.
Ja klopt, er is normaal al weinig ruimte maar nu met de werkzaamheden helemaal
Jaa vreselijk toch
Niet alleen zichzelf als het misgaat. Ook de hulpverleners die zoân motorrijder van de weg kunnen schrapen.
Oh die had ik laatst. Kwam door parkeerplekken heen scheuren en op 5cm van onze auto toch nog geremd (wij zochten naar een plekje), ging dus net goed. Was uitgestapt en de tegenligger ook. Ik zeg, kunt u de volgende keer wat rustiger rijden want dit is echt niet okĂ©. Kreeg als antwoord: âsorry, wat wil je danâ. Dus ik zeg, dat je rustiger rijdt. Toen flipte hij hem: âik zei toch sorry, wat is je probleemâ. Dus ik wil hem weer antwoord geven, maar ik kwam er niet doorheen. Elke keer als ik weer (rustig) wilde zeggen âwat het probleemâ was, zei hij weer hetzelfde. Mijn man stapte uit en meteen: âmeneer, houd je vrouw in bedwangâ (ik was letterlijk rustig, sprak normaal en gaf geen boze indruk). Hij was zo agressief. Uiteindelijk liepen we maar weg en kwam er later achter dat zijn vragen waarschijnlijk niet als vragen bedoelt waren.
Edit: was op @PiuPiu
Ken je iemand in het echt waarvan je denkt âwat erg dat iemand zoals jij dat beroep uitoefentâ. Dus diegene hoef je niet via werk te kennen, maar dat je van die persoon weet wat voor werk diegene heeft
- ja
- nee
- kan ik niet inschatten
0 stemmers
Ik ken in het onderwijs en de kinderopvang verschillende mensen waarvan ik het heel erg vind dat ze met kinderen werken en waar ik zelf nooit mijn kind heen zou brengen.
Maar waar denk je dan aan? Dat iemand met veel intelligentie een praktisch beroep uitvoert? Of dat een heel onhygiënisch persoon in de zorg werkt o.i.d.?
Ik denk wel vaak bij mensen, heel blij dat ik jouw collega niet ben!
Dit klinkt echt alsof je meerdere pedofielen kent?
Helemaal niet?
Ik heb zelf een politieagent in mân hoofd die racistisch is en zân vrouw als oud vuil behandelt.
Nou ja âwaarvan ik het heel erg vind dat ze met kinderen werkenâ wat stel jij je daar dan bij voor? dan denk ik dat ze kinderen slaan of anderszins mishandelen en niet aan dat iemand zân handen niet wast voor ie een broodje smeert voor een kind oid
Huh? Dat iemand niet geschikt is voor werken in de kinderopvang betekent toch niet direct dat ze pedofiel zijn.
Edit:
Kan toch ook aan inlevingsvermogen liggen of gewoon niet handig zijn in sociale interactie met kinderen ipv fysiek worden.
Edit 2:
Op de basisschool had ik een juf waarvan ik echt niet snapte waarom zij ooit juf is geworden. Ze kleineerde kinderen die niet goed meekwamen. Ik kon niet goed rekenen en daar âpakteâ ze mij altijd op door te zeggen dat ik het nooit zou kunnen. Dat heeft ook impact op een kind maar is natuurlijk niet hetzelfde als fysiek geweld of misbruik.
Slaan of mishandelen is weer heel wat anders dan pedofilie. Waarom meteen zoiets heftigs erbij halen?
Ik denk dan bijvoorbeeld aan mensen met weinig geduld, die niet lief tegen de kinderen praten etc. Daar zou ik mân kind ook niet graag naartoe brengen.
Nee maar âik ken mensen die ik niet geschikt vind voor de kinderopvangâ vind ik ook wel weer anders klinken dan âik ken mensen waarvan ik het heel erg vind dat ze met kinderen werkenâ. Maar even voor de duidelijkheid: ik denk niet dat mrs fraser werkelijk talloze pedofielen (of kindermishandelaars) kent, ik vind het gewoon een best sterke uitspraak om verschillende mensen te kennen waarvan je het heel erg vindt dat ze met kinderen werken. Maar ik merk dat best veel mensen er overheen vallen dus had het beter niet zo kunnen verwoorden, sorry!
Want tussen je handen niet wassen en pedofiel zijn zit niks?
Wat @ZusjevanJoost al zegt, het gaat in dit geval om mensen die 0 geduld hebben en niet liefdevol met kinderen omgaan. Zo heb ik, toen ik op mn 16e stage liep bij de kleuters, een collega gehad die tegen kinderen zei: Die puzzel kan jij niet maken, daar ben je te dom voor. Van zo iemand vind ik het heel erg dat ze met kinderen werkt ja.
En helaas kan ik meer van zulke voorbeelden, ook zelf als kind (net als bij @Solee) een juf gehad die echt niet voor de klas had mogen staan. Ik werd heel erg gepest op school en die juf zei letterlijk tegen mij (en later mijn ouders): Je vraagt er wel zelf om he, je bent nou eenmaal anders
En zoiets tegen een kind zeggen ipv de pesters aanpakken maakt dat ik je zeer ongeschikt vind.
Ik ken iemand die maatchappelijk werk doet, maar zelf totaal niet mentaal stabiel is. Lees: Een vrouw van middelbare leeftijd die meermaals rolt over de grond als er iets gebeurt wat haar niet zint
ik ken racisten die in de zorg werken en ik geloof niet dat zij alle patiënten gelijk behandelen
Mijn abusive ex onderzoekt meldingen van grensoverschrijdend gedrag