Stel je persoonlijke vraag #51

Ohh er komen opeens allemaal herinneringen naar boven joh! Over mij is dat ook ooit gezegd door een directeur van een school. :woozy_face:

Ik heb mijn stem trouwens aangepast, ik ken meerdere mensen die Social Work hebben gestudeerd maar wel op de PVV stemmen en of er hele bijzondere niet inclusieve opvattingen op na houden.

5 likes

Oh god ja de directeur van die school was ook zo een debiel. Ik heb ook nog wel meer verhalen, ook gezien tijdens mijn werk/stages en door dit komt inderdaad alles weer boven.

Vind het echt erg dat er zoveel mensen zo doen en lekker met kinderen aan t werk zijn, terwijl kinderen zo gevoelig zijn voor dit soort opmerkingen en juist behoefte hebben aan een veilige plek en iemand die ze stimuleert. En daarmee zeg ik niet dat je nooit nee of negatief mag doen, maar in het voorbeeld van die puzzel had er ook anders gereageerd kunnen worden. Ik weet nog dat ik toen tegen dat kind gezegd heb dat ie het echt wel zou kunnen en we zijn toen samen die puzzel gaan maken. Dat koppie van dat jochie vergeet ik nooit meer toen ie de puzzel af had. (en de kop van die collega ook niet, haha)

2 likes

Wow ja hierdoor moet ik nu denken aan een van mijn juffen op de basisschool, zij plakte briefjes bij kinderen op hun rug waar je dan heel de dag mee rond liep en was sowieso altijd echt mega onaardig. Was toen een jongen die voor het eerst naar school kwam met een beugel en toen heeft hij heel de dag met een briefje “beugelbek” op zijn rug gelopen.
Zij is volgens mij wel ontslagen na dat schooljaar omdat heel veel ouders hier een klacht van hadden gemaakt.

3 likes

Forever crush op Annechien

5 likes

De enige die ik me kan bedenken werkt in de zorg, en die vind ik daar eigenlijk absoluut niet passen, maar ik weet tegelijk dat diegene heel goed is in dat werk, dus daar is het een duidelijk geval van werkpersoonlijkheid verschilt flink van privépersoonllijkheid :smile:

In mijn hoofd past dat dan juist perfect :sweat_smile:

5 likes

Ik zou echt nooit juf kunnen worden want ik vind dit wel grappig :joy:

4 likes

Nee, voorbeelden zoals hierboven allemaal

2 likes

Wauw

6 likes

Nou poeh wat erg zeg, beetje plagen

Bij mijn vorige werk was er echt een meangirl: altijd roddelen, kattig gedrag, onbeleefd aan de telefoon, kleinerd als je een vraag stelde ect.

En toen werd zij de vertrouwenspersoon :joy::joy::joy:

Het management begreep mijn bezwaar, maar had er wel vertrouwen in dat ze die rol professioneel zou uitvoeren :roll_eyes:

10 likes

In de relatie docent - leerling is dat niet onschuldig een beetje plagen, is echt onacceptabel gedrag van die docent.

49 likes

Rob en Simone hebben beide zo’n fijne stem om naar te luisteren. Als ze wat willen bijverdienen kunnen ze prima luisterboeken inspreken

8 likes

Zit jij weleens in topics waar je niets te zoeken hebt? Zoals kinderloos of zwanger worden

• Ja vaak
  • Nee nooit
  • Soms

0 stemmers

Waarom?

• Leedvermaak
  • Verveling
  • Interesse
  • Ik bemoei me graag met zaken
  • Ja geen idee eigenlijk

0 stemmers

Moet je weleens lachen als iemand klaagt over de huizenmarkt maar wel D66/VVD heeft gestemd?

• Nee is toch erg
  • Ja haha
  • Ik ken deze mensen niet

0 stemmers

1 like

Als ik m’n standaard topics uitgespeeld heb

Maar er zijn nog zooooo veel topics die ik nog nooit geopend hebt

13 likes

Ik ken alleen iemand die heeft geprobeerd bij zowel het leger en de politie binnen te komen en afgewezen is gelukkig. Ik vertrouw die persoon echt niet met een wapen.

Ik kwam net deze yuppen activiteit tegen op Instagram
Het concept in het kort: Wake Up Club is uitgaan vóór je werk. Gezellig samen ontbijten, de billen uit je werkbroek dansen en daarna volledig bezweet op werk

Van 6:00 tot 9:00 uur

• What the hell doe normaal
  • Klinkt wel leuk eigenlijk
  • Misschien een keertje
  • Twijfel
  • Ik heb dit weleens gedaan, was leuk

0 stemmers

Check hun insta voor beelden lol

1 like

Ik geloof niet dat daar alleen mensen komen voor hun werk aan :joy:

2 likes

Ontbijtbuffet zou ik zeker waarderen.

2 likes

Het lijkt mij echt kut maar collega’s van mij doen het. Maar vooral de jolige “wij zijn lekker gek” vibe ofzo spreekt me niet aan. En dat er natuurlijk zoveel mensen zijn.
Sochtens iets leuks doen vind ik prima.

1 like

Zo dit lijkt me kut! Maar ik ben dan ook absoluut geen ochtendmensen en ik vind ochtendmensen eng, haha.

Om 6 uur ga ik alleen dansen als het mn leven zou redden, anders dans ik de wil om te leven eruit ipv de slaap uit mn ogen, haha

3 likes