Stel je persoonlijke vraag #51

Ja Duitsland gaat pas sinds na 2000 af op de ‘kleinere misdadigers’ van de holocaust.

Ik denk vooral voor het signaal, braafste jongetje uit de klas oid, want wie heeft hier iets aan?

Vond het vluchten best wel badass tbh

1 like

Maar er zijn zo intens veel valse oudjes

35 likes

Ik wou net zeggen, dat je langer op deze planeet leeft boeit me geen moer. Ook altijd dat je respect voor de ouderen moet hebben blabla. Ja uiteraard maar ze zijn vaak genoeg zelf kut.

3 likes

Echt vies, ze weet namelijk dondersgoed wat ze gedaan heeft. En zo lang vrij geleefd zonder de gevolgen daarvan te onderzien, bah niks badass aan

17 likes

Helemaal waar maar ik ken buitensporig veel aandoenlijke boomers en geen kutbejaarden.

Of het is gewoon een defect in mijn brein, kan ook.

1 like

Zoek jij nog memes op of bekijk jij die nog weleens?

• Nee al sinds 2014 niet meer
  • Ja ik zoek het ook op/ ik volg pagina’s met memes
  • Ja maar alleen omdat het ergens voorbij komt

0 stemmers

3 likes

Nooit gedaan :no_mouth:

2 likes

Sphynx (Naaktkatten)

• Mooi/lief/leuk
  • Heb ik
  • Lelijk/creepy/niet leuk
  • Geen mening

0 stemmers

3 likes

Elk rasdier is niet leuk!

9 likes

Kan het beest niks aan doen dattie zo geboren is :sob:

5 likes

lief van lelijkheid :joy:

2 likes

Welke verkeersdeelnemers verdienen het meest de pijnlijke dood waar ze kennelijk naar op zoek zijn?

• motorrijders die in hun korte broek en all stars met 120 over de snelweg rijden en tussen het verkeer door laveren
  • mensen die bij de spoorwegovergang niet wachten tot de rode lichten uit zijn maar gewoon alvast beginnen te rijden als de spoorbomen open zijn
  • voetgangers die drie meter links of rechts van een zebrapad een drukke weg willen oversteken en verwachten dat ze voorgelaten worden omdat ze in de buurt van het zebrapad oversteken

0 stemmers

ik vind het soms zo onvoorstelbaar hoeveel domme mensen er zijn

2 likes

Het ergste vind ik voetgangers die hun kinderwagen op een random punt een drukke weg op duwen omdat men dan wel “moet” remmen

12 likes

eigenlijk mensen die onder invloed van bijv alcohol of lachgas gaan rijden

36 likes

Vooral mensen die anderen in gevaar brengen vind ik, oa rijden onder invloed of (teveel) op telefoon bezig zijn. Voor jezelf denk ik naja je kiest ervoor.

6 likes

Mensen met een groot ego, in combinatie met die houding van ‘het ging toch goed of niet’

2 likes

Moet denken aan dat spelletje en bijbehorende liedje van die metro organisatie haha

Ik heb dat spelletje zo vaak gespeeld :rofl:
Even kijken of het nog bestaat haha

19 likes

Ik heb dit al vaker gezegd maar fietsers die hard aan komen fietsen en op het ALLERlaatste moment stoppen waardoor jij je kapot schrikt en moet anticiperen op remmen
Heb daar echt een hekel aan

En voor Utrechters, de nieuwe ‘rotondes’ op de marnixlaan :weary: daar heb ik geen foto van maar dezelfde heb je op t Goy. ik weet niet wat voor gedachtegang hierachter zit maar het gaat hier zoooo vaak bijna mis. De auto die van links komt denkt dat ie op een klassieke rotonde zit en rijdt dan door
Eergisteren nog bijna eentje op mij geklapt

Ja sorry 100 jaar later en dit moet in het ergernissentopic maar ja

8 likes

In other nieuws, had jij dit kunnen zijn (de bestuurder)?

• Ja, ik kan echt niet parkeren
  • Nee want ik heb wel ruimtelijk inzicht
  • Mwa ik kan niet per se heel goed parkeren maar ik zet ‘m wel binnen de lijntjes

0 stemmers

2 likes

Love alle dieren maar haat alle mensen die moedwillig zieke dieren maken voor geld

7 likes