Ja Duitsland gaat pas sinds na 2000 af op de ‘kleinere misdadigers’ van de holocaust.
Ik denk vooral voor het signaal, braafste jongetje uit de klas oid, want wie heeft hier iets aan?
Vond het vluchten best wel badass tbh
Ja Duitsland gaat pas sinds na 2000 af op de ‘kleinere misdadigers’ van de holocaust.
Ik denk vooral voor het signaal, braafste jongetje uit de klas oid, want wie heeft hier iets aan?
Vond het vluchten best wel badass tbh
Maar er zijn zo intens veel valse oudjes
Ik wou net zeggen, dat je langer op deze planeet leeft boeit me geen moer. Ook altijd dat je respect voor de ouderen moet hebben blabla. Ja uiteraard maar ze zijn vaak genoeg zelf kut.
Echt vies, ze weet namelijk dondersgoed wat ze gedaan heeft. En zo lang vrij geleefd zonder de gevolgen daarvan te onderzien, bah niks badass aan
Helemaal waar maar ik ken buitensporig veel aandoenlijke boomers en geen kutbejaarden.
Of het is gewoon een defect in mijn brein, kan ook.
Zoek jij nog memes op of bekijk jij die nog weleens?
0 stemmers
Nooit gedaan
Sphynx (Naaktkatten)
0 stemmers
Elk rasdier is niet leuk!
Kan het beest niks aan doen dattie zo geboren is
lief van lelijkheid
Welke verkeersdeelnemers verdienen het meest de pijnlijke dood waar ze kennelijk naar op zoek zijn?
0 stemmers
ik vind het soms zo onvoorstelbaar hoeveel domme mensen er zijn
Het ergste vind ik voetgangers die hun kinderwagen op een random punt een drukke weg op duwen omdat men dan wel “moet” remmen
eigenlijk mensen die onder invloed van bijv alcohol of lachgas gaan rijden
Vooral mensen die anderen in gevaar brengen vind ik, oa rijden onder invloed of (teveel) op telefoon bezig zijn. Voor jezelf denk ik naja je kiest ervoor.
Mensen met een groot ego, in combinatie met die houding van ‘het ging toch goed of niet’
Moet denken aan dat spelletje en bijbehorende liedje van die metro organisatie haha
Ik heb dat spelletje zo vaak gespeeld
Even kijken of het nog bestaat haha
Ik heb dit al vaker gezegd maar fietsers die hard aan komen fietsen en op het ALLERlaatste moment stoppen waardoor jij je kapot schrikt en moet anticiperen op remmen
Heb daar echt een hekel aan
En voor Utrechters, de nieuwe ‘rotondes’ op de marnixlaan daar heb ik geen foto van maar dezelfde heb je op t Goy. ik weet niet wat voor gedachtegang hierachter zit maar het gaat hier zoooo vaak bijna mis. De auto die van links komt denkt dat ie op een klassieke rotonde zit en rijdt dan door
Eergisteren nog bijna eentje op mij geklapt
Ja sorry 100 jaar later en dit moet in het ergernissentopic maar ja
In other nieuws, had jij dit kunnen zijn (de bestuurder)?
0 stemmers
Love alle dieren maar haat alle mensen die moedwillig zieke dieren maken voor geld