Ik vind het bij Rob Tripp heel fijn dat je lichtjes zijn eigen mening hoort
Ik ben ambtenaar en ik heb een directe collega die in complottheorieën over de overheid gelooft
Oja, die had ik vandaag ook in een overleg. Hele theorieën over complotten rondom de wolf. (Niet ons vakgebied.) Ik heb maar niks gezegd maar het koste moeite. Waarom werk je dan bij de overheid? Dan zou je toch juist moeten weten dat het onmogelijk is om juist daar een complot op te zetten .
Ik zou dit niet dragen maar meer ook omdat het dan wss door mn buikje enzo lijkt alsof k helemaal geen broekje aan heb😂
Fiets jij soms met je muziek op de speaker?
- Ja leuk!
- Soms
- Nee man!
0 stemmers
Ja dat valt nog mee. Beter dan al die grote boxen!
Op vakantie echt zoveel van dit soort modelletjes en nog minder bedekkend gezien (gewoon een string ook). Ik heb vooral geen zin in het ontharingsonderhoud wat er bij komt kijken?
En dat er een vrouw op een strand stoel wijdbeens in slaap was gevallen was ook oncharmant. Alles voor zoveel mogelijk bruin denk ik?
Nou niet fietsen, maar wel met wandelen, ook wel podcasts
Kijk jij iets tijdens het eten?
- Nee nooit
- Ja altijd
- Vaker wel dan niet
- Vaker niet dan wel
0 stemmers
Alleen als ik in mijn eentje eet. Anders inhaleer ik het eten in plaats van dat ik op een normaal tempo eet
Één verkeerde beweging en er zou een schaamlip buiten het broekje hangen denk ik.
Heb jij ooit wat gekocht bij de Kijkshop?
- Ja, een keer
- Ja, meerdere malen
- Nee, ik heb daar nooit wat gekocht
- Ik ben hier te jong voor
0 stemmers
Ik heb daar een keer een reistas gekocht. Nu is het pand van de Kijkshop een Action
Een stijltang, een koffer, een föhn
Echt grappig eigenlijk, de kijkshop. In van die glazen hokken
Stijltang, krultang, headset, webcam. Volgens mij ook nog een keer een of andere gare carmenset
Onder andere een MP3-speler
Hahahahah precies hetzelfde
Ik mis deze winkel echt. Artikelnummer zelf op een briefje schrijven en het heerlijk dwalen langs alle kasten. Ik heb er echt veel gekocht, telefoons, mp3speler, fohn, weegschalen, horloge. Ze hadden zoveel!
En dat je dan een bonnetje moest invullen en het dan van achter werd gehaald. Bijzonder concept haha.
Haha dat wilde ik ook zeggen. Een roze met maar liefst 128 mb erop.
Werd het gehaald? Ik dacht dat het met een soort lift werden gebracht. Maar ik heb daar een keer maar wat gekocht dus
@Shaaar nog een specifiek soort hel? Of een typische bijbaantjes hel?