Onder andere een MP3-speler
Hahahahah precies hetzelfde
Ik mis deze winkel echt. Artikelnummer zelf op een briefje schrijven en het heerlijk dwalen langs alle kasten. Ik heb er echt veel gekocht, telefoons, mp3speler, fohn, weegschalen, horloge. Ze hadden zoveel!
En dat je dan een bonnetje moest invullen en het dan van achter werd gehaald. Bijzonder concept haha.
Haha dat wilde ik ook zeggen. Een roze met maar liefst 128 mb erop.
Werd het gehaald? Ik dacht dat het met een soort lift werden gebracht. Maar ik heb daar een keer maar wat gekocht dus
@Shaaar nog een specifiek soort hel? Of een typische bijbaantjes hel?
Ja bij ons vaak door van die heerlijke ongemakkelijke pubers
Een gedrocht
Ik heb in twee (kleding) winkels gewerkt en dit was bij ons standaard elke avond met afsluiten.
Oh die diefstal controle had ik ook toen ik bij de hema werkte. Ze deden echt vaak random tassen controle aan het einde van de dag. Echt raar eigenlijk nu ik erover nadenk, daarna nooit meer meegemaakt.
Ja ik ook. Bij de H&M
Eet je weleens pistachenoten als snack? En dat je ze dan nog moet pellen
- Regelmatig
- Soms
- Nee nooit
0 stemmers
Hier ook. Vond het zo vervelend dat mijn (mannelijke) manager dan in mijn tas ging kijken waar mijn slaapspullen in zaten omdat ik vanuit werk vaak bij mijn vriend bleef slapen.
En zonnepitten
To be fair; bij mijn eerste baantje was er een dude op de spijkerbroekenafdeling die wel eens is komen werken (posters ophangen in de etalage etc) met een broek vd winkel waar de beveiliging uit was geknipt . En het gebeurde ook dat medewerkers zich ziek melden en dan in de stad werden gespot etc. En de assistent bedrijfsleider had een affaire of iig fling met een 16-17 jarige medewerker. T leverde wel mooie verhalen op…
Dat is in mijn branche heel normaal, jaszakken enz niet maar iedere dag is er een tascontrole en het zal je echt verbazen hoeveel interne diefstal er nog steeds is
Heb jij weleens gejat op werk?
Anoniem
- Ja
- Nee
0 stemmers
Pennen meenemen is technisch gezien jatten
Als pennen meetellen dan wel