Stel je persoonlijke vraag #51

• Hamster
  • Cavia
  • Anders

0 stemmers

Wat is dit?

4 likes

Ja bij ons vaak door van die heerlijke ongemakkelijke pubers :joy:

5 likes

Een gedrocht

4 likes

Ik heb in twee (kleding) winkels gewerkt en dit was bij ons standaard elke avond met afsluiten.

3 likes

Oh die diefstal controle had ik ook toen ik bij de hema werkte. Ze deden echt vaak random tassen controle aan het einde van de dag. Echt raar eigenlijk nu ik erover nadenk, daarna nooit meer meegemaakt.

2 likes

Ja ik ook. Bij de H&M

1 like

Eet je weleens pistachenoten als snack? En dat je ze dan nog moet pellen

• Regelmatig
  • Soms
  • Nee nooit

0 stemmers

3 likes

Hier ook. Vond het zo vervelend dat mijn (mannelijke) manager dan in mijn tas ging kijken waar mijn slaapspullen in zaten omdat ik vanuit werk vaak bij mijn vriend bleef slapen.

1 like

En zonnepitten

3 likes

To be fair; bij mijn eerste baantje was er een dude op de spijkerbroekenafdeling die wel eens is komen werken (posters ophangen in de etalage etc) met een broek vd winkel waar de beveiliging uit was geknipt :smiling_face_with_tear:. En het gebeurde ook dat medewerkers zich ziek melden en dan in de stad werden gespot etc. En de assistent bedrijfsleider had een affaire of iig fling met een 16-17 jarige medewerker. T leverde wel mooie verhalen op…

4 likes

Dat is in mijn branche heel normaal, jaszakken enz niet maar iedere dag is er een tascontrole en het zal je echt verbazen hoeveel interne diefstal er nog steeds is

1 like

Heb jij weleens gejat op werk?

Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Pennen meenemen is technisch gezien jatten

11 likes

Als pennen meetellen dan wel

13 likes

Vind dat daar wel een minimum op moet zitten. 1-3 pennen in je tas doen dan nee. Maar als je twintig pennen in een keer meeneemt dan wel

4 likes

Nee in 1 keer niet, maar door de jaren heen zullen het er vast wel 20+ zijn geweest

4 likes

Sowieso mijn juf uit groep drie die gewoon gemeen was. Moesten we de letter a leren schrijven op de eerste dag groep drie, met dat krulletje en buikje en niet de ‘simpele A’ zegmaar. Alleen dat lukte mij gewoon echt niet, dus ik helemaal verdrietig en zij elke keer: nou kom op! Ieeeeedereen kan dit hoor!!!

Dus ik toen mijn moeder me kwam halen vertellen dat ik zo’n verdriet had om die stomme letter a. Wij samen naar de juf en toen bleek ze een soort gaslighter avant la lettre te zijn want toen zei ze gewoon: nee joh, dat heb je helemaal verkeerd begrepen joh! Je mag ook de makkelijke A schrijven natuurlijk. En tegen mijn moeder nog: ach ja die spanning van zo’n eerste dag kan dit veroorzaken hoor! Heb toen in gedachten mijn middelvingers naar haar opgestoken.

7 likes

Ik heb eerst nee gestemd. Maar bedacht me toen dat de popcorn (bij een bios gewerkt) die ik in rustige periodes at ook valt onder stelen.

2 likes

Hoe weet je dit nog :sob::sob:

Ik die nadenkt over wat ik vorige week heb gegeten:

IMG_0195

41 likes

Traumatische ervaring

Nee ik heb een bijzonder geheugen, wat ik vanmiddag op brood had weet ik al niet meer maar dit soort dingen dan weer wel

6 likes