Pennen, markeerstiften, meetlint, verbandmiddelen, witte jas…
Toen ik in een broodjeszaak werkte bakte ik soms extra croissantjes af want die mocht je mee naar huis nemen als ze niet verkocht werden.
Edit: oh en van mn eerste kantoorbaan heb ik op mn laatste dag een nietmachine meegenomen waar een mega label op zat met ‘property of dave’ maar er werkte helemaal geen Dave op ons kantoor.
Ik heb niks gejat, maar mijn collega’s hebben wel iets voor mij gejat. Als afscheidscadeau haha.
Ik ging op een hele nare manier weg daar. Er was nog snel een geïmproviseerde borrel en mijn collega’s kwamen ineens met een serieus cadeau. Dat was een product van het bedrijf dat ik graag wilde hebben á 130 euro.
Werd wel een beetje ongemakkelijk over gedaan - ik was er heel blij mee - maar er zaten ook wat leidinggevenden en managers bij. Ik had niks door.
Toen ik naar buiten liep met mijn bff-collega zei ik: Nou, ik had echt niet verwacht dat ik nog wat van [Bedrijfsnaam] zou krijgen gezien de situatie. Zegt zij: Die heb je ook niet van [Bedrijfsnaam] gekregen, die hebben we voor jou gejat van [Bedrijfsnaam]. Want we vonden dat je daar recht op had.
Beste cadeau ooit. Dit overtreft niemand meer.
Vanuit het bedrijf zelf bleek ik na 5 jaar dus niets meer dan een plichtmatig bosje bloemen te hebben gekregen.
Dit is mijn intentie dus ook altijd, maar het werkt nooit want 4 minuten in het filmpje en mn eten is op
ik heb wel een vriendengroep met zo’n arsenaal aan stickers en ik vind het zo infantiel en irritant als er dan ineens weer zo’n explosie is ik vind het niet ‘niet kunnen’ maar ik vind het ook niet grappig. ik verwijder ook al die berichten dan voor mezelf omdat ik van sommige stickers echt onpasselijk word
is misschien weer infantiel van mij
Ik heb alleen maar stickers van mijn kat en van vrienden die gekke bekken trekken
Wij hadden een knop bij de deur en aan het einde van de dag moesten we die indrukken. Als die afging moesten ze je controleren.
Alleen toen bleek dat de manager zelf voor duizenden jatte
k heb dat wel met stickers van piemels enzo gadverdamme. hitler ofzo boeit me niet echt maar vind dat gewoon vies
Ja same
ja doei ik ga hier natuurlijk niet op klikken
Ooo doet me denken aan een collega van ons die hetzelfde flikte.
Ging altijd vroeg de wagen lossen (5 in de ochtend) en dan was er niemand.
Had die dus zijn auto op de losplaats gezet, vol geramd met boodschappen en zijn auto weer terug gezet zodat die later gewoon ermee weg kon rijden na zijn dienst.
Ze zijn erachter gekomen omdat de tellingen elke keer niet klopte. Zijn toen de camerabeelden gaan bekijken en kwamen dit tegen.
Op staande voet ontslagen en iets van €10.000 moeten terug betalen aan de eigenaren
Wat vind je de kutste forumemoji?
0 stemmers
En je favo
0 stemmers
Ik vind het echt grappig als mensen deze serieus gebruiken
Ik vind die duim emoji niet eens zo erg, maar dat gezeik steeds wanneer iemand hem gebruikt. Voor mijn gevoel wordt die alleen hier op dit forum als een negatieve emoji gezien
Daar issie op het forum ook voor bedoelt toch
Wat vinden jullie van de postzakprint?
- Heel leuk
- Gewoon leuk
- Meh
- Stom
- Gadverdamme
0 stemmers
- Ik heb iets met zo’n print
- Ik wil nog iets met die print kopen
- No way
0 stemmers
Oh, ik dacht dat die emoji’s gewoon standaard bij het forumprogramma zaten en er hier zo’n context bij gekomen is
Haha ik heb alleen een tas met letterlijk deze print omdat ik bij het bedrijf werk
Je benen scheren in de doucheruimte van de sportschool:
- prima
- beetje raar/vies
- goor
0 stemmers
Je nagels knippen in de doucheruimte van de sportschool:
- prima
- beetje raar/vies
- goor
0 stemmers
De doucheruimte van jouw sportschool:
- prima schoon