Stel je persoonlijke vraag #51

Ik ben echt niet vies van fillers en botox maar vind dat mensen soms echt doorslaan. Er is een kliniek die een ‘No trace face’ principe heeft en dat vind ik mooi. Subtiele touch ups, maar niet van die dikke zwemband lippen of duckfaces.

2 likes

Ja echt Marijke Helwegen look bedoel ik, ogen die niet meer goed open gaan.

Vind dat echt intens heftig

4 likes

Als kinderopvang met peuters (2 en 3 jaar oud) een uitstapje maken naar de opbouw van de kermis en uitbreid stil blijven staan en foto’s maken bij het spookhuis (niet van de huilende kindjes ofzo)? Het verslag erbij zegt dat sommige kindjes het eng vonden en tranen in hun ogen kregen.

• Zou ik een melding van maken en echt niet tof vinden
  • Zou ik niet fijn vinden en vragen over stellen zonder direct te melden
  • Houden ze niks aan over hoor, vind ik niks van
  • Zou ik om kunnen lachen en aanmoedigen
  • Geen idee

0 stemmers

Een ouder vindt dit heel erg. Ik vind dat nogal overdreven. Ze zijn gewoon lekker de kermis over aan het wandelen en kan me prima voorstellen dat dit een grappig moment is dan?

3 likes

daarom twijfelde ik juist, alle mensen in armere landen zouden dus meer uitstoot hebben. maar alle miljardairs en gwn al die kutmensen zoals elon musk en taylor swift enzo ook weer veel en veel minder. dus ik heb geen idee welke kant dat dan op zou gaan eigenlijk? (en ik heb geen zin om een hele calculatie te maken)

Ja naja we zaten ook allemaal jankend te kijken naar karbonkel :woman_shrugging:t2: daar hebben de meeste ook niks aan overgehouden

Oh wacht ze zijn 2, dan is het misschien wel een beetje sneu

10 likes

als pennen meetellen dan wel

Geloven jullie dat een verwarming zomaar van de muur kan vallen?

• Ja, dit heb ik zelf ook meegemaakt
  • Ja, ik geloof wel dat dit kan gebeuren
  • Nee, dat moet iemand zelf iets hebben gedaan

0 stemmers

Ik vind het raar dat je niet kan geloven dat dingen van de muur afvallen.

35 likes

Beetje zachte muur, verkeerde pluggen, slecht bevestigd… Ik geloof best dat dit gebeurt

6 likes

Wat denk je dan dat er gebeurd is :joy:

6 likes

:ghost:

1 like

Ik vind bij cosmetische ingrepen altijd you do you, maar zie wel steeds vaker dat leerlingen iets laten doen (VO jaar 3/4) en dan hoop ik wel dat ze niet sommige mensen achterna gaan die maar ingrepen blijven doen.** Net zoals die Nederlandse jongen die op ken wil lijken, ben z’n naam kwijt.

Ik heb op via via gestemd, ik bedoel hierbij niet een vab deze leerlingen

**omdat ze onzeker blijven of iedere keer iets aan henzelf ontdekken waar ze niet tevreden over zijn

3 likes

Over plastische chirurgie/ingrepen gesproken, ik ben wel benieuwd of mensen hun ervaring is dat één ding doen leidt tot meer? Heb het over botox, fillers en andere plastische chirurgie/cosmetische ingrepen zoals neuscorrectie oid. Geen wimperlift ofzo.

• Ik heb wel eens iets laten doen maar ben er mee gestopt/heb het teruggedraaid
  • Ik heb één (of twee kleine) ding(en) laten doen en herhaal dat indien nodig/ga dat herhalen
  • Ik ben begonnen met één ding en wil/doe nu meer

0 stemmers

Ik was daar zelf altijd bang voor. En vroeger waren er echt 100 dingen die ik aan mijzelf had willen veranderen zoals de donkere kringen onder m’n ogen, m’n gare neus, gebrek aan kaaklijn etc. Dus ik was altijd bang dat van het één het ander zou komen maar ik doe nu mn frons met botox en ben daar super blij mee maar heb nul interesse in andere dingen.

1 like

ja dit gebeurt natuurlijk wel, goed punt. dat iets zomaar van de muur valt.

@Shaaar @PiuPiu goede punten, alles kan kapot gaan natuurlijk.

1 like

geloof best dat zoiets kan gebeuren, is maar dat die vriend kan nog wel eens onhandig/lomp doet. maar alles wat vast zit kan natuurlijk kapot gaan.

Mijn kind is echt een bangerd wat dit betreft. Heb een keer rond haar 3 of 4e jaar 3 maanden ellende gehad door een eng filmpje dat ze had gezien. Durfde niet alleen naar boven, dráma met naar bed gaan. Was voor haar heel rot maar ik werd er zelf ook gestoord van :sweat_smile: was er avonden mee bezig, was echt kapot. Dus ja ik zou hier enorm van balen. Is ook niet voor kinderen van 2 of 3 jaar toch.

16 likes

Je hebt alleen een pinpas bij je en wilt naar een openbaar toilet waar de pinautomaat het niet doet. Er zit geen medewerker bij, wat doe je?

• Onder het poortje door
  • Weggaan
  • Roepen of er een medewerker is en als die niet komt alsnog onder het poortje door

0 stemmers

1 like

Nou die van ons hangt al aan 1 kant los, en aangezien we beide lui zijn en niet ingrijpen zal hij misschien wel een keer eraf vallen ja.

6 likes

Keek jij vroeger de Oprah Winfrey show?

• Nee
  • Jaa

0 stemmers

4 likes

Keek jij vroeger Dr Phil op tv?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like