Omg ik herriner me die naam en dat ik haar fantastisch vond haha. Joop niet dat dat slecht verjaard is.
Echt altijd en ik at altijd cracottes met boter en kaas als ik het keek dus elke keer als ik nu Oprah zie krijg ik daar trek in.
Indomie
- Ja lekker!!
- Mwa alleen als ik echt niks anders heb
- Niet lekker
- Nooit gegeten
0 stemmers
En heb jij Jerry Springer nog op tv gezien?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Herinner me nog op de basisschool dat als er een gevecht/ruzie was, dat er dan “Jerry, Jerry” geroepen werd
Oh man, veel te veel… uit school. Wat een vreselijke besteding van tijd.
Wel had hij altijd heel mooie wijze woorden aan het einde, hoe ging het ook weer… I think we can all agree… ???
Haha ik zit dit nú te eten vanwege gebrek aan tijd vandaag. Kan er dan ook echt van genieten <3
Haha ik ook, was mijn inspiratie voor de poll. Ik had mi goreng rendang, jij?
Ik mis nog regelmatig de Soto mie flavour die er vroeger was
Eens in de zoveel tijd heb ik hier echt zin in
In de Praxis draaiden ze vandaag Jojo - Leave en ik luister de hele dag al niks anders meer op repeat
- This is the end of you and me
- Boy you must’ve bumped your head because you left her number on your pho-hoooooohone
- Ik ken dit maar had geen roze oogschaduw en hoops
- Ik ben hier te jong voor
0 stemmers
De enige dingen die ik van Oprah heb onthouden zitten in de categorie ‘je eet chips omdat het crunching is en je dan je gedachten niet hoort dus je kunt beter een wortel eten want dan hoor je je gedachten ook niet en word je ook niet dik’.
Omg ik moest echt afkicken toen het van RTL werd verbannen
lekker MAAR ik vind wel dat je zelf veel moet toevoegen om het echt een goede lunch ofzo te maken; meer dan bij de meeste instant ramen/noodles/bamisoep
Ik dacht eigenlijk de basic veggie maar het blijkt shrimp te zijn, kan me niet herinneren ook maar iets garnaligs te hebben geproefd
Oh HAhah lekker wel!
@Vuile_bitch ja bij de mi goreng wordt het met sesamzaadjes en bosui al een stuk lekkerder
Ik snap niet waarom iedereen indomie het premium instant noodle merk lijkt te vinden, was echt teleurgesteld toen ik het at
Behalve de mie goreng dan.
Ik at het vroeger want er was toen niks anders, maar nu is er zoveel beters te vinden gewoon in de supermarkt.
Ik heb altijd MAMA noodles, spicy shrimp.
- De goedkope versie
- De mega dure versie
- Wachten op de nieuwe goedkope versie
- Wachten op de nieuwe dure versie
- Gewoon niet
0 stemmers
- AirPods goedkoopste versie
- AirPods betere versie
- AirPods beste versie met noice cancelling
- Wachten op de beste nieuwste in september
- Gewoon niet doen
0 stemmers