Stel je persoonlijke vraag #51

Ja heb ik gezien! Las dat je ribbenkast dus permanent iets kan uitzetten omdat die organen natuurlijk ergens heen moeten.

Lijkt me echt interessant om als je ooit een scan krijg te zien dat je darmen verplaatst zijn, echt hoe bizar is dat als je erover nadenkt vind ik.

En als iemand met lange en dikke benen, brede heupen en een smalle taille I feel you! Ik heb zonder zwangerschap al bijna twee maten verschil en kan alleen heupbroeken aan wil ik een broek hebben die niet 10 cm te groot is aan de bovenkant, kan zo jaloers zijn op mensen die gewoon een passende broek kunnen vinden in een standaardwinkel. Ik koop bijna nooit broeken omdat de zoektocht me echt depri stemt :cry::smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik vind het dus ook echt briljant dat je als vrouw je heupen hebt als een soort plank om een kind op te dragen. Echt zo op hoppa ff op de heup. Had nooit bedacht dat een man dat helemaal niet zo kan en de baby dan heel awkward langs hun lichaam hangt haha. Scheelt toch een beetje in het tillen.

5 likes

Nooit geweten dat dit zo was haha, maar dit heb ik idd :rofl:. Hier in huis echt een grap: “wanneer krijg je die nieuwe heup ookalweer? :disguised_face:”, als ik weer knakkend rond loop :rofl:

4 likes

OMG heb je iets over zwangerschap geleerd van mij ?!?!

Het heet Snapping Hip Syndrome trouwens, dansers kunnen het ook krijgen.

7 likes

Hahaha, ik vind het ergens aandoenlijk en grappig dat het hele forum iets nieuws leert als @Zemraluani een nieuwe fascinatie opdoet :sweat_smile:

24 likes

Eigenlijk moet mn titel gewoon wekelijks veranderen.

Zwangerschapsexpert, oceaankenner, dictatorfanaat.

8 likes

Oh grappig, ik dans ook (Vroegah 8u per week, nu nog maar 2 ofzo). Wauw. Bedankt voor deze nieuwe dingen dit weekend haha :sunglasses:

1 like

Ja, dat is precies mijn figuur, ook 2 maten verschil boven en onder. Mijn lievelingsjeans passen niet meer :weary:

2 likes

Voor mijn zwangerschap nooit problemen gehad met mijn gebit. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik ineens intense kiespijn, bleek ik ineens een gaatje te hebben. De problemen duurde zelfs voort na mijn zwangerschap. Ik snap er echt niks van want ik ben niks ten nadele veranderd qua voedingspatroon, ben zelfs gezonder en bewuster gaan eten.

2 likes

Vind jij solliciteren leuk?

• Ja leuk
  • Nee niet leuk
  • Nee verschrikkelijk
  • Iets ertussenin, het is ok

0 stemmers

Als ik denk aan de hoeveelheid tijd die je kwijt bent aan brieven schrijven, cv aanpassen, op gesprek etc denk ik wtfff, wat een tijdverspilling soms (als het op niks uitloopt) maarja niks aan te doen.
Ook wel afhankelijk van de procedure. Allerhande extra opdrachten heb ik een hekel aan en bij 4 gesprekken voor een dezelfde baan denk ik ook waar is dit goed voor.

10 likes

Helemaal mee eens.
Ook omdat in praktijk helaas ook vaak genoeg blijkt dat iemand die goed is in solliciteren niet perse functioneert in de baan (en vice versa).
Zonde van de tijd voor sollicitant en werkgever

9 likes

Nee want ze willen ook allemaal dat je meeloopt. Het liefst nog een hele dag. Nou 4u vond ik de max.

3 likes

Naar de tandarts gaan:

• Doe ik netjes 1 a 2 keer per jaar
  • Doe ik alleen als ik pijn oid heb
  • Vind ik prima
  • Vind ik spannend
  • Vind ik eng
  • Vind ik vervelend
  • Stel ik te lang uit
  • Anders

0 stemmers

Ik vind het sowieso verschrikkelijk als je solliciteert omdat het moet, maar ook als ik solliciteer omdat ik dat wil (en dus vanuit de comfortabele positie dat ik niet per se weg hoef, alleen als ik iets beters en leukers kan krijgen) vind ik het heel moeilijk om vroeg of laat niet toch te denken: kies mij!! wijs mij niet af!! Laat me zien door welke brandende hoepels ik moet springen om hier te mogen werken en ik doe het!!

4 likes

Ik ga twee keer per jaar naar de mondhygiëniste en eens per 2 à 3 jaar naar de tandarts.

3 likes

Vooral de afwijzing “er is iemand anders met meer ervaring aangenomen” vind ik zo kut

3 likes

Gesprekken prima, vacatures zoeken en brieven schrijven ellendig

3 likes

Oh heb het juist andersom. Vind gesprekken vaak zo vermoeiend, steeds hetzelfde riedeltje en het kost ook nog eens veel tijd

4 likes

We bewaren je cv in ons systeem :slightly_smiling_face:

2 likes