Stel je persoonlijke vraag #51

Oh ik dacht oprecht dat je 19 was. Dacht ik ergens te hebben onthouden maar dan verwar ik je met iemand met een soortgelijke avatar. Waarom je als 30er zoiets zou doen is me dan wel weer een raadsel hahah ik vind het echt iets wat je in je puberteit doet.

1 like

Ik denk eerder dat het zit in de categorie koosnaampjes, inside jokes en andere dingen van een verliefd stelletje waar je dan zelf heel erg ‘in’ zit maar wat voor de buitenwereld cringe is omdat het alleen maar leuk/grappig/sexy is in je eigen wereldje.

39 likes

Ik heb dit vroeger op de middelbare school wel gedaan, maar ik denk dat mijn man er nu niet meer op zit te wachten (en ik ook niet).

1 like

Gatver waarom zou je

3 likes

Sharing is caring

2 likes

Ik gebruik nog liever zijn tandenborstel

3 likes

Nou ik ben dan ook een kleuter volgens de rest maar ik ook en ook met chocola!!! Wel alleen thuis is niet voor de buitenwereld ofzo

3 likes

als een soort vogel die een jong voedt?

Nee het is gewoon goor zoenend

1 like

Aahahahaha ik ben in deze categorie ook wel benieuwd naar wat mensen hier over tongen denken. Ik had laatst een gesprek met iemand die dat namelijk echt goor vindt en het dus ook nooit doet.

Tongen vind ik

• Vies
  • Neutraal
  • Lekker

0 stemmers

Als je terugkomt van vakantie, hoeveel dagen wil je dan minimaal vrij hebben voor je weer aan het werk gaat?

• Geen, kan de volgende dag alweer werken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Meer

0 stemmers

Ben vannacht 1 uur thuis gekomen en moet morgen werken :sob: voor mijn gevoel 0 rust want vandaag ook alleen maar bezig met was draaien etc

Ik vind het heerlijk om bijvoorbeeld op woensdagmiddag/avond terug te komen en dan nog donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag vrij te hebben. Die donderdag voelt dan als een soort van ‘extra’ weekenddag ofzo. Meteen de dag erna moeten werken zou ik nooit doen, rip rust.

16 likes

Geen, want ik vind het zonde van m’n schaarse vakantiedagen om ze thuis te spenderen. Ik werk meestal wel thuis de dag na terugkomst.

8 likes

Ik werk wel eens vanaf m’n vakantieadres dus dan is de overgang naar de volgende dag weer werken helemaal prima.

5 likes

Dit idd! Ben dan liever nog 1 dag langer ergens anders, genieten tot laatste minuut haha.

2 likes

Op bumble kun je aangeven dat je ‘open staat voor kinderen’. Hoe lees je dit?

O ja goede toevoeging van @babushkababy : je kunt ook kiezen voor ‘ik wil kinderen’

• De ander staat ervoor open om in de toekomst kinderen te krijgen
  • De ander vindt het niet erg als z’n match al een kind heeft

0 stemmers

1 like

In de letterlijke zin zou het beide kunnen betekenen idd haha. Ik heb het altijd alleen gelezen als: ik vind het niet erg als je al een kind hebt. Maar een gast die expliciet in z’n bio had staan dat hij geen moeders wil, had die tag dus ik kwam er achter dat iedereen dus een andere betekenis er aan heeft hangen haha

1 like

Je kunt ook apart daarvan kiezen voor “wil wel/geen/misschien kinderen” waardoor ik deze dan lees als dat je open staat voor iemand die ze al heeft. Anders zou het dubbelop zijn.

3 likes

Ja precies dat is ook mijn beredenering!

2 likes

heb jij last van fomo?

• ja best vaak
  • ja soms
  • heel af en toe
  • nee eigenlijk nooit

0 stemmers