Stel je persoonlijke vraag #51

Laat jouw partner lege productverpakkingen staan in de douche?
  • Ja :unamused:
  • Nee
  • Ja maar dit doe ik zelf ook
  • Nee maar ik wel

0 stemmers

3 likes

Ja godsamme, hoe moeilijk kan het zijn, er staat gewoon een prullenbakje in de badkamer. Sjongejonge

Heb jij nepplanten in de badkamer?

• Ja
  • Nee
  • N.v.t.

0 stemmers

1 like

Wel een echte

1 like

Ja en anders moet ze zelf maar een poll aanmaken over echte planten in de badkamer!!

8 likes

Heb jij een raam in de badkamer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Heb je nepplanten in huis?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het zo lelijk, maar vooral die trend van restaurantjes die dan de hele gevel volgooien met die dingen.

Dit maar dan nep, als dit niet nep is. En soms ook zo’n gifgroene kleur waar je al van een kilometer ver ziet dat het nep is.

3 likes

Ja maar het kan niet open. Alleen zo n dom roostertje

2 likes

Ik heb een aantal plekken in huis waar niet genoeg licht komt en daar staan nep planten. Je ziet het wel maar ik vind het alsnog gezelliger dan geen groen.

11 likes

Lijkt me heel vervelend om schoon te maken, nep planten in de badkamer?

Gewoon afspoelen onder de douche toch

23 likes

Ik heb op de wc een nepplant staan, omdat daar geen daglicht is.
Verder nergens in huis. Zo’n nep urban jungle vind ik ook echt vreselijk lelijk.

3 likes

Ik heb dit maar ik heb dit nog nooit schoongemaakt :joy: moet dat

4 likes

Dit is in ieder geval niet nep maar oa een supermooie blauwe regen bij Bhalu in Nijmegen :wink:

10 likes

Ik las laatst een of andere contextloze instagram post van een kinderpsycholoog waarin stond dat de behoeften en grenzen van je gezin aangeven een van de belangrijkste dingen is die je voor je kinderen kan doen, en dat is ook wel iets wat mijn vriend en ik heel consequent doen. En daarin spreek ik mijn familie aan en mijn vriend de zijne. Zijn bij ons gelukkig geen heel heftige dingen maar het is bij ons altijd heel duidelijk: we gaan nu weg want ons kind moet slapen, nee we gaan dan niet afspreken want het is te druk die week, ja hij draagt de kleding die hij mooi vindt ook al vind jij dat gek, nee ik ga niet mee naar die verjaardag, ja inderdaad we geven alle vaccinaties ook al denk jij dat hij er gevaarlijke DNA mutaties van krijgt :clown_face: etc. Uiteindelijk beter voor iedereen.

48 likes

Hoop jij dat Max wint in Nederland

• Ja
  • Boeit me niet. Neutraal
  • Nee Joop dat hij verliest

0 stemmers

2 likes

Wat heb je liever?

• Een nepplant
  • Geen plant

0 stemmers

Hoe leuk vind jij het om op vakantie te gaan?

• Heel leuk
  • Gewoon leuk
  • Neutraal
  • Hoeft van mij niet zo nodig, ben net zo graag thuis
  • Niet leuk
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Echt de hel

3 likes

Ik vind op vakantie zijn heerlijk. Het hele reizen ernaartoe vreselijk.

9 likes

Max die wint is saai, beter wint iemand anders en het maakt me dan niet eens uit wie (behalve George blegh)

4 likes

Nah, niet per se hoop dat specifiek hij verliest, maar meer hoop dat één van mijn favorieten wint. Wat zo is dus :partying_face: