Stel je persoonlijke vraag #51

Of je ziet het aan de naam :no_mouth:

Heeft het ook niet te maken dat je nu zelf verantwoordelijk bent voor je routine en hoe je die invult?
Ik ga ervan uit dat je bij je opnames op gezette tijden at. Nu moet je er zelf voor zorgen dat je op een normale tijd eet en zorgen dat er eten in huis is.

4 likes

Ja, ik heb die normale overgang naar autonomie gemist. Dat je steeds wat meer zelf bepaalt. Na mijn puberteit gingen mensen juist meer voor mij beslissen ipv minder. Ik heb echt geen idee hoe je een zelfstandig leven leidt. Ik wil het van iemand nadoen maar je ziet mensen nooit als ze alleen zijn :joy:

6 likes

??

Inhoud lijkt onduidelijk is het een hele zin ??

2 likes

Vind je dat we soms te lief zijn voor elkaar op t forum?

• Ja vaak
  • Ja soms
  • Nee
  • Nee integendeel zelfs
  • Neutraal

0 stemmers

@Xiomara :joy::joy::hugs:

1 like

Op mijn werk kan ik gewoon aan de naam en het bedrijf waarvoor diegene mailt zien of er een hele waslijst met allergieĆ«n binnen gaat komen. Echt zo’n onderbuikgevoel

2 likes

Wat is zo’n naam dan

A la Annefleur

Oprah.

5 likes

Misschien dat je dit al hebt hoor, maar ik heb altijd veel foto’s in huis staan/hangen en ook qua accessoires veel dingen waar ik goede herinneringen aan heb, bijvoorbeeld souvenirtjes, poster van een artiest die ik goed vind, concertkaartjes etc. Op die manier maak ik een huis eigen en echt mijn plek.

Wat voor mij ook altijd geholpen heeft, het ook voor mij alleen gezellig maken. Dus kaarsjes aan, verse bloemen en niet denken dat het zonde is omdat ik maar alleen was.

5 likes

Ik wil dit niet een how can I make this about me maken maar ik snap dit wel. Heb dat stukje autonomie een heel groot deel van mijn jongvolwassenheid ook gemist. Maar bij mij is het meer het stuk alleen zijn, ik zoek juist graag de gezelligheid op en vind het vaker wel dan niet lastig om mezelf een avond te vermaken.

2 likes

Ja ik vind dat er wel te veel verzachtende dingen worden gepost maar tegelijkertijd lees ik ook weleens posts waar mijn oren (ogen?) van klapperen en dan denk ik echt, wat zijn dit voor krengen??

38 likes

Oh echt?

Ik vind Saskia dus een naam die je alleen aan een kind met een syndroom zou geven.

6 likes

Ben jij een structuur-zeikerd?

Ik walg bijvoorbeeld van noten in chocola (hard in zacht), tapiocabobbas in gladde drankjes, lange stukken ui in bijvoorbeeld een risotto, dingen in yoghurt, überhaupt zongedroogde tomaat

• Ja enorm
  • Ja een beetje
  • Nee niet echt
  • Nee helemaal niet

0 stemmers

Yoghurt waar dan opeens van die brokjes fruit in zit🤮
Structuur van rauwe tomaat is ook zo goor

12 likes

IJsbergsla en champignons, krijg er gewoon kippenvel van

5 likes

Ik vind het ontzettend ranzig wanneer er in snoepjes of kauwgom vloeibaar spul in zit.

En alles wat een beetje een ā€˜zompig’ structuur heeft

7 likes

Rozijnen in appeltaart

16 likes

Als jij de burgemeester van jouw stad op straat zou tegenkomen, zou je die dan herkennen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like