Zie de burgemeester van mijn gemeente regelmatig in de supermarkt
Nee maar boeit me ook echt nul
Ja, want ze probeerde de 1040 uren norm weer terug te krijgen en dat vond ik niet leuk! Dus dat gezicht ben ik nooit vergeten
Toevallig heet een persoon die ik ken met een notenallergie wel zo
Mensen die langdurig zwanger zijn geweest, heb jij last gehad van je gebit tijdens?
- Ja
- Nee
- Ik ben nooit lang zwanger geweest
0 stemmers
Zijn je voeten nu groter/breder/andere maat?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Is je ribbenkast nu anders, bijvoorbeeld grotere ondermaat van je bh terwijl je wel gewicht bent verloren?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
En je borsten?
- It’s a sad sad situation
- Niet veranderd
- Beter geworden
- Nvt
0 stemmers
Sorry ik las net op social media over vrouwen die omschrijven hoe hun lichaam veranderde en het fascineert me. Maar het leek ook heel erg toeval en sommige mensen zeiden amper verschil te merken.
Zacht gekookte groentes!
Ik lust al amper groentes, maar als ze zacht worden, wordt de smaak 10 keer erger. Kan daardoor stoofpotjes absoluut niet door mn keel krijgen hahaha.
En stukjes in dranken.
Borsten en buik zijn wel echt slapper. En haaruitval…
Yes die kende ik allemaal wel, en vind ik ook niet onverwacht oid, maar kennelijk krijgen ook redelijk wat vrouwen last van hun tanden/soms uitvallen zelfs en dat had ik niet gedacht.
Oh heftig, heb ik nooit gehoord van iemand
Ja heeft volgens mij iets met je speeksel te maken. Dat je er minder van aanmaakt of iets dergelijks? Hierdoor heb je snellere kans op bacterieën en dus slechter gebit. Al helemaal vervelend/meer kans op als je daar al gevoelig voor bent denk ik…
Heb sinds mijn zwangerschap nu elke tandarts controle tandsteen en dat had ik voorheen nooit.
En ik wisselde altijd tussen twee schoenmaten en sinds de zwangerschap in de grotere maat.
Ah ik las iets over dat de foetus calcium onttrekt aan je lichaam omdat het botten moet vormen en als je niet genoeg vitamines slikt je eigen botten en dus ook tanden aan een tekort komen. Want biologisch gaat de foetus boven de moeder zeg maar, dus onttrekt ookal is er niet genoeg reserve voor moeder.
Maargoed, ik ben een nooit zwanger geweeste sukkel die niks van biologie afweet dus misschien is dit
Ik moest googlen wie het eigenlijk is, dus nee.
ik heb wel eens gehoord ‘elke zwangerschap een tand’. dat diegene dus bij iedere zwangerschap dusdanige problemen had met een tand/kies dat die getrokken moest worden. als je dan 3x zwanger bent, wat een ellende
Yes ik ook en bij m’n tante was dat ook echt zo! Maar gelukkig de meerderheid hier niet zo te zien, dus misschien is dat outdated uit de tijd voor prenatale vitamines?
Ik ben een paar kilo lichter dan voor de zwangerschap maar mijn figuur is wel veranderd en daardoor neig ik nu eerder naar een maat groter dan kleiner. Mijn taille (waar ik altijd erg blij mee was) is ook soort van naar achter/onder verplaatst?! It’s weird.
Ja of zogenaamd aardig en geïnteresseerd doen tegen iemand die in een kwetsbare (afwijkende) situatie zit en die dan helemaal gaan uitvragen. Vind ik echt heel kenmerkend voor zw/k
Is 9 maanden langdurig of hebben we het over de olympische spelen zwanger zijn ala romy?
Ze heeft een appartement in m’n straat en we sporten regelmatig tegelijk bij de sportschool in onze straat dus dan kletsen we vaak wel.
Los daarvan is ze hier heel erg op social media bij alles over de stad steeds aanwezig enzo, is dat in andere steden dan niet? Of volgen de mensen die hun burgemeester niet herkennen de stads-social media niet?