Hahahah nee hoor een maand of 6 is genoeg
Wat bedoel je met naar achter?
Wist niet dat het bestond?
Ik ken mijne alleen omdat we ze meestal uit de politiek in Den Haag krijgen en Sharon is wel een opvallend type dus die herken ik wel
Ja hier.
Bij de eerste spatte de vulling uit mn kies na de duizendste keer maagzuur. Toen zei de tandarts ook, dat is zo intens zuur… jij spoelt je kiezen gewoon 20x per dag met citroenzuur bij wijzen van. Nu kon ie het wel fixen haha, maar als de natuur
haar gang was gegaan was dat tand 1 (bij kind 1).
Bij kind 2 ook ineens 2 gaatjes achterin
En bij 3 viel het mee (klein beginnend gaatje) want toen liet ik het niet zover meer komen en voor sterke maagzuur remmer gegaan
Hoe snijd jij je boterham het liefst? Voornamelijk tosti’s
- A
- B
- Ik snijd ze niet
0 stemmers
Als het een luxe broodje of tosti is diagonaal, een gewone boterham met pindakaas gaat middendoor
Het stomste is de mom pooch.
Ik heb een hangbuikje dat gewoon niet verdwijnt, terwijl ik (denk ik) dunner ben dan voor ik zwanger werd. En het zit ook nog vol met striae maarja dat zie je dan gelukkig weer niet want het hangt .
(Edit : ik vind het trouwens niet zo boeiend hoor maar mis wel het gemak van een plat lichaam waarbij m’n borsten omhoog wezen)
[
Ik heb wel het idee dat na mijn zwangerschap mijn haar donkerder is geworden. Ik heb best wel een zout en peper haarkleur en daarom zet ik altijd highlights, maar na de zwangerschap heb ik echt donkerdere uitgroei. Ben nu wel nieuwsgierig naar mijn eigen haarkleur dus overweeg om te stoppen met highlights.
Maar ja in ieder geval een gevolg van zwangerschap dat ik niet verwacht had.
Ja, mijn oma kreeg een kunstgebit na haar vijfde kind.
En mijn heupen zijn breder geworden. Niet in vet, maar echt de stand van de botten.
Oh ja ging ik vanuit dat andere steden dat ook doen haha
Ik volg vanalles, omdat er heel veel cultuurdingen die gaande zijn in de stad op die insta’s wordt gedeeld en dan mis ik dat allemaal niet.
Hebben hier Uit072, Alkmaarprachtstad, die van het theater en de Grote kerk en de alkmaarpride, vind ik allemaal leuk om te volgen, maar daar staat onze burgemeester dus ook regelmatig tussen, vandaar.
Ja dit las ik heel veel! Had geen idee dat dat kon, je hebt ook mensen bij wie de heupen breder zijn geworden maar de banden niet/of iig een soepel deel in je heupen niet en die krijgen dan een klikkend geluid in hun heupen omdat die band dan steeds het heupbot raakt. Schijnt wel pijnloos te zijn gelukkig.
Echt fascinerend wat er allemaal kan gebeuren, naast het überhaupt creëren van een kind ofc
Helaas waren mijn heupen al breed, dus een goede spijkerbroek vinden is nog lastiger geworden.
Heb je wel eens zo’n filmpje gezien van hoe alle organen zich verplaatsen tijdens een zwangerschap?
Volgens mij zitten mijn darmen niet meer helemaal op de oude plek, maar als je dat ziet is dat niet zo gek.
Mijn linkerarm is nu sterker dan rechts omdat ik mijn kind links draag
Ja heb ik gezien! Las dat je ribbenkast dus permanent iets kan uitzetten omdat die organen natuurlijk ergens heen moeten.
Lijkt me echt interessant om als je ooit een scan krijg te zien dat je darmen verplaatst zijn, echt hoe bizar is dat als je erover nadenkt vind ik.
En als iemand met lange en dikke benen, brede heupen en een smalle taille I feel you! Ik heb zonder zwangerschap al bijna twee maten verschil en kan alleen heupbroeken aan wil ik een broek hebben die niet 10 cm te groot is aan de bovenkant, kan zo jaloers zijn op mensen die gewoon een passende broek kunnen vinden in een standaardwinkel. Ik koop bijna nooit broeken omdat de zoektocht me echt depri stemt
Ik vind het dus ook echt briljant dat je als vrouw je heupen hebt als een soort plank om een kind op te dragen. Echt zo op hoppa ff op de heup. Had nooit bedacht dat een man dat helemaal niet zo kan en de baby dan heel awkward langs hun lichaam hangt haha. Scheelt toch een beetje in het tillen.
Nooit geweten dat dit zo was haha, maar dit heb ik idd . Hier in huis echt een grap: “wanneer krijg je die nieuwe heup ookalweer?
”, als ik weer knakkend rond loop
OMG heb je iets over zwangerschap geleerd van mij ?!?!
Het heet Snapping Hip Syndrome trouwens, dansers kunnen het ook krijgen.
Hahaha, ik vind het ergens aandoenlijk en grappig dat het hele forum iets nieuws leert als @Zemraluani een nieuwe fascinatie opdoet
Eigenlijk moet mn titel gewoon wekelijks veranderen.
Zwangerschapsexpert, oceaankenner, dictatorfanaat.
Oh grappig, ik dans ook (Vroegah 8u per week, nu nog maar 2 ofzo). Wauw. Bedankt voor deze nieuwe dingen dit weekend haha