£33.000 voor 12.000 getroffen mensen in je voormalige kolonie, dat is:
- Aardig en nuttig die £2.75 p.p.
- Maak dan niks over
0 stemmers
£33.000 voor 12.000 getroffen mensen in je voormalige kolonie, dat is:
0 stemmers
Mijn contract is een keer niet verlengd omdat mijn teamleider vond dat ik geen glansje had, zowel zakelijk als privé niet…
Nog altijd blij dat ik daar weg ben.
Voel jij je veilig op je werk? (anoniem)
0 stemmers
Heb je een collega die je irriteert?
0 stemmers
Jeetje wat wil je nou. Dat we zeggen ja als we iemand met een mondkapje zien denken we ‘koekkoek!!! Die is gek zeg!!!’
Mijn onderliggende aanname is dat ze anders reageren op dat systeem. Gemiddeld. Jij ziet dat dus anders?
Ik ga echt stuk om de spoiler. Ik vroeg mij al waar deze random optie vandaan kwam
Morgen mn laatste werkdag bij mijn werk juist omdat ik mij onveilig voel binnen mijn team.
Een deel van mijn team houdt zich niet aan de afspraken, zijn zo patiënt vriendelijk als een hoopje glasscherven, liegen in je gezicht etc.
Kan niet wachten totdat mn laatste dienst over is. ![]()
Hahaha jij bent (half) Nigeriaans toch? Voelde vast heel random dat land uit het niets als optie ![]()
![]()
Maar op Twitter dachten veel mensen het, wss omdat het een beetje lijkt op Igbo haha, ik was niet de enige. En sowieso zitten er echt super veel Nigerianen op Twitter/komen heel veel memes daar vandaan dus ik dacht zal wel slang vanuit daar zijn haha
Ja klopt ik ben Half Nigeriaans maar zou van Igbo niks weten hoor hahahha. Yoruba ergens vaag nog maar mijn familie spreekt Edo zoals de meeste Nigerianen in Nederland volgens mij. In het VK heb je dan weer veel Yoruba.
Ja kan echt een uur door Netflix scrollen, beginnen aan een serie en na een kwartier al denken meh. Mis soms echt die begintijd van Netflix dat het allemaal nieuw was.
Haha mijn huisarts in Amerika is toevallig Nederlander. Zijn achternaam is De Jong en er hangen allemaal foto’s van molens in de praktijk. Maar toen ik hem sprak bleek hij 3e generatie te zijn, geen Nederlands te spreken en hij was er nog nooit geweest. Sorry maar dan ben je gewoon Amerikaan hoor ![]()
Haha de fuck allemaal molens? ![]()
Vind jij het nu te vroeg donker?
0 stemmers
Ik vind dit echt heerlijk. Nog relatief lang licht maar wel in de avond lekker de lampjes aan en gordijnen dicht
gezellig
Gordijnen kunnen altijd dicht
Klopt maar als t licht buiten is oogt dat ongezellig
Voor 1 nacht of voor altijd?
Maakt niet uit, wat je wil
Oké haha mijn stem is voor één (of een paar) nachten ![]()