Ja, dat is precies mijn figuur, ook 2 maten verschil boven en onder. Mijn lievelingsjeans passen niet meer
Voor mijn zwangerschap nooit problemen gehad met mijn gebit. Tijdens mijn zwangerschap kreeg ik ineens intense kiespijn, bleek ik ineens een gaatje te hebben. De problemen duurde zelfs voort na mijn zwangerschap. Ik snap er echt niks van want ik ben niks ten nadele veranderd qua voedingspatroon, ben zelfs gezonder en bewuster gaan eten.
Na mân eerste zijn mân heupen in stand wat breder geworden, verder viel het allemaal mee omdat ik niet voorbij de 31 weken ben gekomen. En tijdens de zwangerschappen altijd gevoelig/bloedend tandvlees.
Ik ga nu als een soort kamerolifant, zwanger van de tweede, door het leven en vrees voor wat er van me overblijft haha
Vind jij solliciteren leuk?
- Ja leuk
- Nee niet leuk
- Nee verschrikkelijk
- Iets ertussenin, het is ok
0 stemmers
Ik verander dan ook altijd in zoân kluns 2.0 en later heb ik allerlei schrikmomenten van wat heb ik toch allemaal gezegd
Als ik denk aan de hoeveelheid tijd die je kwijt bent aan brieven schrijven, cv aanpassen, op gesprek etc denk ik wtfff, wat een tijdverspilling soms (als het op niks uitloopt) maarja niks aan te doen.
Ook wel afhankelijk van de procedure. Allerhande extra opdrachten heb ik een hekel aan en bij 4 gesprekken voor een dezelfde baan denk ik ook waar is dit goed voor.
Helemaal mee eens.
Ook omdat in praktijk helaas ook vaak genoeg blijkt dat iemand die goed is in solliciteren niet perse functioneert in de baan (en vice versa).
Zonde van de tijd voor sollicitant en werkgever
Nee want ze willen ook allemaal dat je meeloopt. Het liefst nog een hele dag. Nou 4u vond ik de max.
Naar de tandarts gaan:
- Doe ik netjes 1 a 2 keer per jaar
- Doe ik alleen als ik pijn oid heb
- Vind ik prima
- Vind ik spannend
- Vind ik eng
- Vind ik vervelend
- Stel ik te lang uit
- AndersâŠ
0 stemmers
Ik vind het sowieso verschrikkelijk als je solliciteert omdat het moet, maar ook als ik solliciteer omdat ik dat wil (en dus vanuit de comfortabele positie dat ik niet per se weg hoef, alleen als ik iets beters en leukers kan krijgen) vind ik het heel moeilijk om vroeg of laat niet toch te denken: kies mij!! wijs mij niet af!! Laat me zien door welke brandende hoepels ik moet springen om hier te mogen werken en ik doe het!!
Ik ga twee keer per jaar naar de mondhygiëniste en eens per 2 à 3 jaar naar de tandarts.
Vooral de afwijzing âer is iemand anders met meer ervaring aangenomenâ vind ik zo kut
Gesprekken prima, vacatures zoeken en brieven schrijven ellendig
Oh heb het juist andersom. Vind gesprekken vaak zo vermoeiend, steeds hetzelfde riedeltje en het kost ook nog eens veel tijd
We bewaren je cv in ons systeem
Nou in het buitenland (Italië / Frankrijk althans) gebeurd dit echt veeel meer! Het dragen van mondkapjes. Vind het echt niet meer dan logisch dat je jezelf wil beschermen of een eventuele naaste
Ik denk ook niet dat dit forum de plek waar mensen denken die is compleet gestoord.
Vraag dit op facebook of twitter en je hebt een heel andere uitslag.
Ik denk dat mensen pas voor die optie kiezen als de poll anoniem is.
Forum is linkiewinkie als je vanaf Twitter komt hoor. Mensen noemen hier non-ironisch D66 een rechtse partij.
D66 noemt zichzelf ook een rechtse partij dus dat kan kloppen