Stel je persoonlijke vraag #51

Nee hij gaat er niet echt mee spelen! (Godzijdank)

Ik had zelfs niet gezien dat het nwoord op dat shirt volledig uitgeschreven stond. Wie bedenkt dit?

4 likes

Ga jij vanavond de openingsceremonie van de Olympische Spelen kijken?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Hoe kom je toch elke keer weer aan dit soort nieuws :joy:

5 likes

Het open kanaal X

Anyways, is een cartoonist een cartoonist te noemen als diegene niet zelf tekent maar stockfotos overtekent?

• Ja dan ben je cartoonist
  • Nee dan ben je geen cartoonist

0 stemmers

Voorbeeld:

11 likes

Hahaha omg !!! :rofl:

1 like

Eerlijk zijn!
Ruimen jullie je troep op na het eten bij de mac/andere snackbar?

• Ja, duh
  • Soms
  • Nee, niet mijn probleem

0 stemmers

Anoniem

• Ja, duh
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Je bedoelt je bakjes weggooien en dat dienblad terugzetten? Waarom zou je dat voor een ander laten staan?

20 likes

Yess. Omdat jij er niet voor betaald krijgt en die 15-jarige met een hongerloontje wel

1 like

Mensen die zo zijn vind ik echt teringlijers

88 likes

Ok. Nou ja dan doe ik wel vrijwilligerswerk, ik vind het vreselijk om aan te schuiven bij de etensresten van een ander dus ik laat zelf de boel ook normaal achter.

5 likes

Eigenlijk doet diegene waarmee ik ben dat altijd. Heel stom maar ik vergeet dat heel vaak.

4 likes

Omg, ik snap dat je referentie materiaal gebruikt als je gaat illustreren… maar dit :sob:

5 likes

:full_moon_with_face::full_moon_with_face:

10 likes

Ik gooi McDo altijd uit het raam, veel sneller

1 like

Had een collega van mij bij de Hema met handdoeken. Zij zat te vouwen en naast haar stond een vrouw de handdoeken open te vouwen en op de grond te gooien.
“Dat is jouw baan” :fu:

Opruimen is dus voor paupers

2 likes

Oh my god, zo’n vrouw mag je als werknemer toch gewoon de winkel uitsturen? Walgelijk

1 like

Mijn moeder doet dit niet en ik schaam me altijd als ze dat niet. Ik ruim dan altijd 2 dienbladen op, vroeger mocht ik dat niet. Tegenwoordig doe ik t gewoon, haha

5 likes

Als ik iets van lange autovakanties hebt geleerd is dat je altijd je tafel opruimt en alles netjes wegzet. Hoeveel moeite kost het ook!?!?!?

2 likes