Heb jij vroeger met Jan Klaassen en Katrijn gespeeld?
- Ja
- Nee
- Wie zijn dat überhaupt
0 stemmers
Heb jij vroeger met Jan Klaassen en Katrijn gespeeld?
0 stemmers
Ooooh ik had ook een echte poppenkast van hout en dan met die gordijntjes
Hardcover, wordt het minst snel lelijk aangezien ik niet echt netjes met spullen ben.
Weet jij dat er nu 2 astronauten in de ruimte zijn die er eigenlijk 8 dagen zouden zijn, maar door falend materieel nu minimaal 8 MAANDEN moeten blijven?
0 stemmers
Zou jij dat overleven?
0 stemmers
Ik moest wel meteen denken aan hoe dat dan met salaris oid zou zitten?
Ik declareer zelf alles vanaf 30 minuten
Stel dat tegen de tijd dat ze terug kunnen, de mensheid is uitgeroeid door zombies en dat zij dan nog de enige mensen zijn op de wereld
Ik zou de deur open doen hoor, joejoe
Dan zijn die 100 tampons opeens wel wat weinigā¦
Ach ja dat klopt nu je het zegtā¦hmm⦠dat was niet helemaal zuivere koffie, die viel zoān vrouwtjespop dan echt lastig ja. Merkwaardig.
crispy chili oil
0 stemmers
Is mn redding bij mijn 0.0 spice tolerante vriend.
Hij vindt cassave kroepoek al pittig
Nav BB vol liefde
Je hebt een blind date en de persoon heeft een heel vet Amsterdams accent
0 stemmers
Zou denk ik lekker mee gaan doen met zn accent haha
Volgens de overlevering van kerkboeken (het roddelblaadje van de 17e eeuw) is het poppenkaststel gebaseerd op twee Amsterdammers https://www.amsterdam.nl/stadsarchief/stukken/godsdienst/jan-klaassen-katrijn/
Ik snap het ook echt niet en het is niet eens spicy.
Ik zou een Limburgse man die boos is niet serieus kunnen nemen, als ze zo zingend gaan schreeuwen.
Maar ik vind Amsterdams echt een vies accent, zulke lobberige klinkers en het klinkt alsof je mond te nat is. Echt rillingen.
Is het wel crispy? Vind het er nooit crispy uitzien dus vraag me dat altijd af haha en welk onderdeel het dan crispy maakt
Ken jij iemand die in Noord-Korea is geweest?
0 stemmers
bij elke poll over lekker eten of drinken op dit forum word ik weer verdrietig als ik zie hoe veel mensen het niet geprobeerd hebben
sorry dubbelpost zoals altijd als ik bijlees lol maar ik krijg altijd zoān naar gevoel van mensen die daarheen gaan op reis. ik heb dit al vaker gezegd maar vooral als ze dan āmet hun eigen ogen willen zien hoe het daar nou echt isā. het geeft me echt een human zoo idee
oh toch geen dubbelpost bedankt crusti croc