Heb ik zelf ook, boeie.
Waar ken jij je huidige vrienden van?
- Basisschool
- Middelbare school
- Vervolgopleiding
- Werk (ook vorige banen)
- Hobby
- Dit forum
- Online communities voor vrienden zoeken
- Andere online communities
- Apps voor vrienden zoeken
- Buren
- Ouders van andere kinderen waar mijn kind mee speelt
- Anders
- Nvt
- Gewoon random ergens tegengekomen
- Uitgaan
0 stemmers
Ik ga met helemaal niemand meer om van zowel mijn basisschool als mijn middelbare scholen
- Ik ook niet
- Ik wel allebei
- Ik wel eentje
0 stemmers
Zeker met mn basisschool klasgenootjes, daar had ik zelfs als 7jarige al helemaal niks mee.
Vanuit studentenhuis, woongemeenschap, op vakantie ontmoet, via een ander forum (scholieren.com
)
Ja ik was laatst op de verjaardag van een bijna veertigjarige vriendin en daar waren twee basisschool vriendinnen!!! Echt hardcore
Had overigens bij de poll moeten zeggen please geef me geen uitleg in een antwoord i truly do not care xx
Ga nog liever dood. Het heelal heeft iets ongrijpbaars wat het voor mij echt doodeng maakt.
Never nooit dat ik de ruimte in ga.
Voor wie het volgende van toepassing is⊠Worden jullie nog steeds helemaal head over heels verliefd op iemand zoals vroeger? Met vlinders in je buik, vol smart wachtend op een berichtje, de hele dag aan iemand denken etc.
- Ja
- Nee
- Anders tov vroeger
- Dat heb ik ĂŒberhaupt nooit gehad
0 stemmers
Ben je ĂŒberhaupt snel op iemand verliefd?
- Hell to the no, je moet van goede huize komen om mijn hart te veroveren
- Ja, ik krijg snel gevoelens voor iemand
- Gewoon ânormaalâ
0 stemmers
Ja ik vertrouw dat nooit, hoe kan je iemand zo lang later nog boeiend vinden, jullie waren 6 en woonden in dezelfde postcode thatâs it.
Meeste van mijn huidige vrienden toch echt van de studentenvereniging. Mis dat hokje.
Huh maar hoezo maak je een poll als het je niet interesseert?
Excuses voor mijn toelichting he
Ik maakte laatst een poll met zoiets van âwelke van deze drie mensen vind je het kutstâ en toen reageerden wel twintig mensen van âik vind nog iemand anders veel kutter!!â ok maar dat was mn vraag niet
Dus snap heel goed dat je niet 100 reacties hoeft over welke opties nog missen in je poll of uitwijdingen over waarom iemand een bepaald antwoord ingevuld heeft
Er staat een optie âandersâ in die poll.
Maar jeetje zeg, het zal je maar gebeuren dat je een poll post en dat je behalve stemmen ook nog reacties moet lezen! ![]()
Haha voel je niet zo aangevallen joh, lekker boeiend dat iemand geen zin heeft om je uitleg te lezen.
Ik spreek maar een persoon van die periode en dat is mijn man.
Ik ken iemand wiens droom het is om Noord-Korea te gaan âterwijl het nog zo was zoals het nu wasâ ofzo en ik vind het een weird flex.
Van de basisschool?
Middelbare school. Ken hem sinds mân 14e. Van de basisschool kan ik eerlijk gezegd niet eens meer de namen bedenken van mensen die in mijn klas zaten.
Oh dat vind ik nog steeds echt leuk! Dan heb je toch een heel groot gedeeld geheugen ofzo, dat je kunt zeggen hee weet je nogâŠ
Ik kan om 04:00 opstaan en te laat komen voor een afspraak om 18:00. Laatst nog gedaan. Ik dacht nog âoeps ik kom te vroegâ maar liep een kilometer de verkeerde kant uit.
En het maakt niet uit of ik een half uur heb om me klaar te maken of drie uur, ik haast me meestal de deur uit. Of ik ga terug voor iets wat ik vergat, of ik ga drie keer terug voor iets wat ik vergat.
En zo voort, en zo voort.
Ik heb wel een vroegere âbesteâ vriendin van de basisschool waarvan ik het oprecht heel erg jammer vind dat we geen vrienden meer zijn en elkaar nooit meer zien. Maar ja, ze had ineens een beste vriendin die ik echt zoooo verschrikkelijk erg niet mocht. Ze waren altijd samen ook waardoor ik minder tijd met haar doorbracht en daardoor zijn we uiteindelijk uit elkaar gegroeid. Ik heb er wel respect voor als een vriendschap dat soort dingen allemaal overleeft eigenlijk haha.