Stel je persoonlijke vraag #51

Ja maar Engels :joy:
Dat spreken miljarden mensen vloeiend, is ook niet of je dan ineens toegang hebt tot een cultuurpoel die anderen niet kunnen bereiken, niet alsof je Ests spreekt of Maltees ofzo en het echt een defining iets is.

Witte Amerikanen/Australiërs die naar Europa komen zijn eigenlijk gewoon geremigreerde Europeanen als je erover nadenkt :joy:

4 likes

Heb jij vroeger met Jan Klaassen en Katrijn gespeeld?

• Ja
  • Nee
  • Wie zijn dat überhaupt

0 stemmers

2 likes

Ooooh ik had ook een echte poppenkast van hout en dan met die gordijntjes :heart_eyes:

14 likes

Hardcover, wordt het minst snel lelijk aangezien ik niet echt netjes met spullen ben.

1 like

Weet jij dat er nu 2 astronauten in de ruimte zijn die er eigenlijk 8 dagen zouden zijn, maar door falend materieel nu minimaal 8 MAANDEN moeten blijven?

• Ja wist ik
  • Nee wist ik niet maar onboeiend
  • Nee wist ik niet maar wat boeiend

0 stemmers

Zou jij dat overleven?

• Fuck no
  • Ja ik blijf kalm

0 stemmers

2 likes

Ik moest wel meteen denken aan hoe dat dan met salaris oid zou zitten?

Ik declareer zelf alles vanaf 30 minuten

106 likes

Stel dat tegen de tijd dat ze terug kunnen, de mensheid is uitgeroeid door zombies en dat zij dan nog de enige mensen zijn op de wereld :ghost:

9 likes

Ik zou de deur open doen hoor, joejoe

3 likes

Dan zijn die 100 tampons opeens wel wat weinig…

17 likes

Ach ja dat klopt nu je het zegt…hmm… dat was niet helemaal zuivere koffie, die viel zo’n vrouwtjespop dan echt lastig ja. Merkwaardig.

2 likes

crispy chili oil

• is mn leven
  • wel lekker
  • niet lekker
  • nooit gehad
  • wil ik proberen

0 stemmers

IMG_7246

5 likes

Is mn redding bij mijn 0.0 spice tolerante vriend.
Hij vindt cassave kroepoek al pittig :frowning:

5 likes

Nav BB vol liefde

Je hebt een blind date en de persoon heeft een heel vet Amsterdams accent

• Aanknapper
  • Leuk!
  • Neutraal
  • Minder leuk
  • Grootste afknapper

0 stemmers

1 like

Zou denk ik lekker mee gaan doen met zn accent haha

3 likes

Volgens de overlevering van kerkboeken (het roddelblaadje van de 17e eeuw) is het poppenkaststel gebaseerd op twee Amsterdammers https://www.amsterdam.nl/stadsarchief/stukken/godsdienst/jan-klaassen-katrijn/

3 likes

Ik snap het ook echt niet en het is niet eens spicy.

3 likes

Ik zou een Limburgse man die boos is niet serieus kunnen nemen, als ze zo zingend gaan schreeuwen.

Maar ik vind Amsterdams echt een vies accent, zulke lobberige klinkers en het klinkt alsof je mond te nat is. Echt rillingen.

6 likes

Is het wel crispy? Vind het er nooit crispy uitzien dus vraag me dat altijd af haha en welk onderdeel het dan crispy maakt

1 like

Ken jij iemand die in Noord-Korea is geweest?

• Ja, op reis
  • Ja, voor werk
  • Ja, Ik ben er zelf op reis geweest
  • Ja, Ik ben er zelf voor werk geweest
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

bij elke poll over lekker eten of drinken op dit forum word ik weer verdrietig als ik zie hoe veel mensen het niet geprobeerd hebben

6 likes