Ikzelf
Maar was alleen ter plekke, nooit meer gesproken of aan gedacht.
Ikzelf
Maar was alleen ter plekke, nooit meer gesproken of aan gedacht.
Ik mis de optie âvia vriendenâ of âvrienden van vriendenâ
haha ik vind werk juice zo saai juist, vooral als het is âomg die en die hebben gezoend na de borrelâ boeit me echt zo weinig dus zo ben ik ook
Volgens mij hebben mannen meer âdoe-vriendenâ en vrouwen meer âdeel-vriendenâ.
Mijn man heeft ook een kroegvriend, een fietsvriend, een muziekvriend etc. En twee vrienden waar het ook echt dieper mee gaat van en hij ook echt heel veel mee deelt.
Heb jij wel eens gehoord van de NL crypto stamp?
0 stemmers
Dat is blijkbaar een fysieke postzegel met een digitale tweeling. En je kan dan zegels combineren voor verschillende online soorten als ik het goed begrijp. Het bestaat al sinds 2022
https://www.postnl.nl/versturen/postzegels/postzegels-verzamelen/nl-crypto-stamp/crypto-safe/
https://www.postnl.nl/klantenservice/tarieven-postzegels/nl-crypto-stamp/wat-is-het/
Dat is toch de optie âandersâ.
Oh en nog een postvraag, van welke soort zegels maak jij wel eens gebruik?
0 stemmers
Heb jij wel eens attentiezegels gebruikt en/of ontvangen?
0 stemmers
Moeten de bewoners van Bloemendaal de tyfus krijgen?
0 stemmers
Ik snap hier echt zo weinig van ![]()
100% erfbelasting, alleen nog maar Lindemans bin 65, en dit soort problemen:
Dat vinden ze veel erger dan tyfus
Ah ik dacht aan een heftig uitgezaaid ziektebed en dan nergens ruimte voor zorg
![]()
Ja precies
Maar ze zijn tering rijk dus ze zullen wel een privé verpleegster inhuren wanneer dat moment komt.
Maar ik hoop dat het diep eenzaam is iig ![]()
Komt jouw partner vaak met roddels van werk thuis?
0 stemmers
Hoe groot is de kans dat jij ooit het contact gaat verbreken met (een van) je ouders?
0 stemmers
Mijn eigen ouders zie ik niet gebeuren maar heb 't wel gedaan met mijn oma.
Mijn man heeft met zijn ouders en zus gebroken inmiddels bijna tien jaar geleden en het levert nog steeds verdriet op. De eerste jaren bleven zij ook hem benaderen en andere mensen inzetten om mijn man te overtuigen dingen terug te draaien, we kregen post met een vreemd handschrift omdat het bekende handschrift meteen in de papierbak belandt en meer van dat soort dingen. Het idee van dat het rust oplevert als je zegt âjullie gaan nu al mijn grenzen over het stopt hierâ kwam hier in elk geval niet uit.
Over de moeder-dochter band
Ben jij heel close met je moeder in de zin van knuffelen, kus geven, zeggen dat je van elkaar houdt?
0 stemmers
Mega goede band en mân moeder zou me het liefst de hele dag platknuffelen maar ik hou niet zo van (dat soort) aanraking ahahahah. Maar wel heel veel van haar!!!
Oh wat moeilijk ![]()
Hier komt het nooit meer goed, mijn man is nog heel lang loyaal gebleven want het blijven toch je ouders, tot er iets naars gebeurde met ons kind daar (privacy maar beetje beschermen) en toen was het in 1x klaar.
Vreselijke is wel dat zij de vermoorde onschuld uithangen, ze snappen er maar niks van en mijn man zit uiteraard fout voor de buitenwereld. Gelukkig weten we zelf wel beter maar alles bij elkaar is het een rotsituatie.
Ik hoef thuis niet binnen te komen/weg te gaan zonder een kus te geven hoor. Dan zegt ze echt âuh wat doe jij nouâ. Het zit er ook gewoon zo in, eigenlijk met de hele familie, dus iedereen kust elkaar (op de wang)