Stel je persoonlijke vraag #51

sorry dubbelpost zoals altijd als ik bijlees lol maar ik krijg altijd zo’n naar gevoel van mensen die daarheen gaan op reis. ik heb dit al vaker gezegd maar vooral als ze dan ‘met hun eigen ogen willen zien hoe het daar nou echt is’. het geeft me echt een human zoo idee

oh toch geen dubbelpost bedankt crusti croc

12 likes

Dat ga je ook niet zien daar. Denk niet dat die mensen daar zo gek zijn om het achterste van hun tong te laten zien aan een toerist

Sowieso denk ik dat je als toerist nooit echt een land ziet in al haar cultuur en nuances. Maakt niet uit welk land je bezoekt.

1 like

Jaa precies! ik zag dus net een jongen op TikTok die daar gewoon op reis was.

die regels waar je je ook aan moet houden pffff, doodeng!

3 likes

Ik vind het heerlijk, maar er zijn echt veel lekkerdere dan deze.

3 likes

heb jij de viral komkommer salade al gemaakt?

• Ja, lekker
  • Ja, niet lekker
  • Nee, ga ik nog doen
  • Nee, geen behoefte aan
  • Wat heb je??

0 stemmers

3 likes

Ja bizar! Ik vraag me wel af of ze genoeg eten hebben voor nog zo’n lange periode.

6 likes

Meerdere mensen. Op reis maar uiteindelijk wel uit journalistieke interesse. Maar als je dat zegt mag je natuurlijk niet het land in.

1 like

Weet jij wat Tiangong is zonder te Googlen?

• Ja
  • Ja, maar eigenlijk heb ik het gegoogled
  • Nee

0 stemmers

2 likes

In de documentaire Ruimteschip Aarde met André Kuipers lieten ze ook mooie beelden van de aarde vanaf de ruimte zien. Lijkt me echt bizar om de aardbol in zo’n ander perspectief te zien.

3 likes

Lijkt het jou leuk de ruimte in te gaan?

• Ja super leuk
  • Neutraal
  • Nee dankje

0 stemmers

1 like

Heb ik zelf ook, boeie.

Waar ken jij je huidige vrienden van?

• Basisschool
  • Middelbare school
  • Vervolgopleiding
  • Werk (ook vorige banen)
  • Hobby
  • Dit forum
  • Online communities voor vrienden zoeken
  • Andere online communities
  • Apps voor vrienden zoeken
  • Buren
  • Ouders van andere kinderen waar mijn kind mee speelt
  • Anders
  • Nvt
  • Gewoon random ergens tegengekomen
  • Uitgaan

0 stemmers

Ik ga met helemaal niemand meer om van zowel mijn basisschool als mijn middelbare scholen

• Ik ook niet
  • Ik wel allebei
  • Ik wel eentje

0 stemmers

Zeker met mn basisschool klasgenootjes, daar had ik zelfs als 7jarige al helemaal niks mee.

8 likes

Vanuit studentenhuis, woongemeenschap, op vakantie ontmoet, via een ander forum (scholieren.com :metal:t3:)

5 likes

Ja ik was laatst op de verjaardag van een bijna veertigjarige vriendin en daar waren twee basisschool vriendinnen!!! Echt hardcore

Had overigens bij de poll moeten zeggen please geef me geen uitleg in een antwoord i truly do not care xx

10 likes

Ga nog liever dood. Het heelal heeft iets ongrijpbaars wat het voor mij echt doodeng maakt.
Never nooit dat ik de ruimte in ga.

3 likes

Voor wie het volgende van toepassing is… Worden jullie nog steeds helemaal head over heels verliefd op iemand zoals vroeger? Met vlinders in je buik, vol smart wachtend op een berichtje, de hele dag aan iemand denken etc.

• Ja
  • Nee
  • Anders tov vroeger
  • Dat heb ik überhaupt nooit gehad

0 stemmers

Ben je überhaupt snel op iemand verliefd?

• Hell to the no, je moet van goede huize komen om mijn hart te veroveren
  • Ja, ik krijg snel gevoelens voor iemand
  • Gewoon ‘normaal’

0 stemmers

Ja ik vertrouw dat nooit, hoe kan je iemand zo lang later nog boeiend vinden, jullie waren 6 en woonden in dezelfde postcode that’s it.

10 likes

Meeste van mijn huidige vrienden toch echt van de studentenvereniging. Mis dat hokje.

7 likes

Huh maar hoezo maak je een poll als het je niet interesseert?

Excuses voor mijn toelichting he

13 likes