Stel je persoonlijke vraag #51

Ik maakte laatst een poll met zoiets van “welke van deze drie mensen vind je het kutst” en toen reageerden wel twintig mensen van “ik vind nog iemand anders veel kutter!!” ok maar dat was mn vraag niet

Dus snap heel goed dat je niet 100 reacties hoeft over welke opties nog missen in je poll of uitwijdingen over waarom iemand een bepaald antwoord ingevuld heeft

5 likes

Er staat een optie ‘anders’ in die poll.

Maar jeetje zeg, het zal je maar gebeuren dat je een poll post en dat je behalve stemmen ook nog reacties moet lezen! :roll_eyes:

5 likes

Haha voel je niet zo aangevallen joh, lekker boeiend dat iemand geen zin heeft om je uitleg te lezen.

6 likes

Ik spreek maar een persoon van die periode en dat is mijn man.

2 likes

Ik ken iemand wiens droom het is om Noord-Korea te gaan ‘terwijl het nog zo was zoals het nu was’ ofzo en ik vind het een weird flex.

2 likes

Van de basisschool?

1 like

Middelbare school. Ken hem sinds m’n 14e. Van de basisschool kan ik eerlijk gezegd niet eens meer de namen bedenken van mensen die in mijn klas zaten.

2 likes

Oh dat vind ik nog steeds echt leuk! Dan heb je toch een heel groot gedeeld geheugen ofzo, dat je kunt zeggen hee weet je nog…

1 like

Ik kan om 04:00 opstaan en te laat komen voor een afspraak om 18:00. Laatst nog gedaan. Ik dacht nog ‘oeps ik kom te vroeg’ maar liep een kilometer de verkeerde kant uit.
En het maakt niet uit of ik een half uur heb om me klaar te maken of drie uur, ik haast me meestal de deur uit. Of ik ga terug voor iets wat ik vergat, of ik ga drie keer terug voor iets wat ik vergat.
En zo voort, en zo voort.

6 likes

Ik heb wel een vroegere ‘beste’ vriendin van de basisschool waarvan ik het oprecht heel erg jammer vind dat we geen vrienden meer zijn en elkaar nooit meer zien. Maar ja, ze had ineens een beste vriendin die ik echt zoooo verschrikkelijk erg niet mocht. Ze waren altijd samen ook waardoor ik minder tijd met haar doorbracht en daardoor zijn we uiteindelijk uit elkaar gegroeid. Ik heb er wel respect voor als een vriendschap dat soort dingen allemaal overleeft eigenlijk haha.

7 likes

Over noord Korea bezoeken: mezelf kennende zeg of doe ik vast iets debiels een eindig ik net als Otto warmbier.

6 likes

Ik heb het idee dat vooral mannen vaak van die langdurige vriendschappen hebben? Zo ken ik ook iemand van 41 die een hele vriendengroep van de basisschool heeft. Maar goed, ik vind mannenvriendschappen vaak wel apart. Zo hebben ze al 25 jaar een beste vriend van wie ze niet eens weten of diegene een broer of zus heeft haha

54 likes

Ja idd! Dit is vast een grove generalisatie haha, maar ik vind heel veel mannen vriendschappen ook niet zo diepgaand ofzo? Echt heel erg oppervlakkig, zo van…kom we gaan samen een vis vangen haha.:joy:

45 likes

Hahahahaha ja precies dit

1 like

Ja ik snap mannen sowieso niet hoor. Dan is er juice, gaat een relatie van iemand uit de groep uit ofzo en ze vragen dan niet eens waarom?? Hallo dat is cruciale informatie voor ons

40 likes

Oh ja zo irritant hahah mijn vriend komt ook altijd met van die halve info. Dat mensen uit elkaar zijn of juist een nieuwe relatie ofzo hebben en hij vraagt nooit door. Kom dan niet met je neppe juice vent

10 likes

Haha nou inderdaad. Mijn man is echt niet zo typisch mannelijk maar heeft ook van die vriendschappen waarin ze alleen maar over politiek praten of alleen maar over bepaalde muziek en spelletjes. En dan vraag ik ‘oh is hij nog samen met zijn vriendin, doet hij nog dit werk, waar woont hij nu’ en dan is het ‘eh geen idee’. Hij was ook vergeten te vertellen dat we gingen trouwen (was met enige haast dus we hadden sowieso geen vrienden van hem uitgenodigd) en ook dat hij een tweede kind zou krijgen hoorde een vriend pas nadat die al was geboren. Echt hoe dan.

13 likes

Hahaha idd totaal geen diepgang :joy: Dit snap je toch ook gewoon niet ? Zeker dingen als bruiloften, woonplaatsen en kinderen? Haha. Alles wat er toe doet lijken ze niet echt naar te vragen. Ook idd als ze een nieuwe relatie krijgen of wat dan ook vragen ze totaal niet naar de juice. Ik kan daar gewoon niet bij met mijn hoofd :joy:

3 likes

Mijn allerbeste bff’s allemaal van de middelbare :heartpulse::heartpulse: zo tering bijzonder om al 16 jaar samen te zijn en de rest van mn vriendinnen en vrienden van de studies en ooit bijbaantjes ofzo

Ik heb absoluut geen behoefte aan en tijd 🫠 voor nieuwe vriendschappen maar kan me voorstellen dat als je wel nieuwe vriendschappen wil dat je op een gegeven op een leeftijd of levensfase komt waarin je nog weinig “nieuwe” mensen ontmoet, ik las dat vandaag nog in een ander topic, er zijn gewoon bepaalde fases en tijden in je leven dat je heel veel mensen ontmoet. dat had ik me nooit zo gerealiseerd en klinkt ook logisch.

Geniet je ervan om lekker te roddelen?

• Ja
  • Nee
  • Soms wel lekker ff

0 stemmers

4 likes

Absolute leugens van iedereen die niet op Ja stemt

15 likes