Stel je persoonlijke vraag #51

Ja de reacties hierboven verbaasde me hahaha vandaar, dat die vriendjes nooit met juice komen

2 likes

De populairste topics op dit forum gaan basically over roddelen, influencers, bn’ers, etc

5 likes

Omg dit heb ik ook als er juice is op werk, dan is het jaa die en die moest op gesprek komen ik ving op dat ie een officiële waarschuwing gaat krijgen of zo heb niet echt geluisterd

Hallo?? Waar zijn de details :unamused:

5 likes

Klopt, we zijn langer dan dat we zonder elkaar waren. Maar tegelijk is het gek te bedenken dat die ongemakkelijke alternatieve jongen met gel haar nu gaat babyzwemmen met mijn (onze) dochter.

5 likes

Oh verschrikkelijk! Daar moest ik ook gelijk aan denken

3 likes

Haha dit is zo waar!

Ik had met iemand gedate en toen hadden we het over vriendschap en hij zei dat hij het miste dat hij niet zijn gevoelens met 1 van zn
mannelijke vrienden kon delen of echt diepe gesprekken kon hebben, maar vervolgens was hij ook bezig zn verjaardag te plannen en zat hij nu al op 40 vrienden???

(Hij zat wel bij een dispuut, maar dat was dus vooral oppervlakkig)

2 likes

Ik deed animatiewerk dus heb heel wat liefdes gehad :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

Haha ik werkte in de snackbar op een camping, het waren andere tijden :sweat_smile:

2 likes

Nja ze zijn er wel.

Er was bij mijn werk laatst een supervisor die volledig onverwacht aankondigde vrijwel per acuut weg te gaan. Ik werk nu op een andere locatie en ben een beetje out of the loop dus toen ik mn collegas van daar weer zag was ik helemaal klaar voor alle juice. Was er ruzie?!? Is ie ontslagen? Heeft ie zich misdragen??? Enige wat ze wisten: tja hij wilde zich meer focussen op zn werk als zzp’er. :woman_shrugging:

En ik vind het echt stom dat ze daar genoegen mee nemen want er speelt 100% meer maar niemand voelt zich blijkbaar geroepen dat tot de bodem uit te zoeken :angry:

11 likes

Een oud collega van mij is getrouwd en heeft een kind met een Turkse ‘zanger’/ober/animator uit haar all inclusive hotel waar ze in 2008 ofzo was

13 likes

Ikzelf

Maar was alleen ter plekke, nooit meer gesproken of aan gedacht.

3 likes

Ik mis de optie “via vrienden” of “vrienden van vrienden”

7 likes

haha ik vind werk juice zo saai juist, vooral als het is ‘omg die en die hebben gezoend na de borrel’ boeit me echt zo weinig dus zo ben ik ook

2 likes

Volgens mij hebben mannen meer ‘doe-vrienden’ en vrouwen meer ‘deel-vrienden’.

Mijn man heeft ook een kroegvriend, een fietsvriend, een muziekvriend etc. En twee vrienden waar het ook echt dieper mee gaat van en hij ook echt heel veel mee deelt.

5 likes

Heb jij wel eens gehoord van de NL crypto stamp?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Dat is blijkbaar een fysieke postzegel met een digitale tweeling. En je kan dan zegels combineren voor verschillende online soorten als ik het goed begrijp. Het bestaat al sinds 2022

https://www.postnl.nl/versturen/postzegels/postzegels-verzamelen/nl-crypto-stamp/crypto-safe/

https://www.postnl.nl/klantenservice/tarieven-postzegels/nl-crypto-stamp/wat-is-het/

2 likes

Dat is toch de optie ‘anders’.

3 likes

Oh en nog een postvraag, van welke soort zegels maak jij wel eens gebruik?

• Postzegel 1
  • Postzegel 2
  • Postzegel intetnationaal 1/2
  • XL-zegel
  • 50-350 gram zegel
  • Liefdeszegels
  • Geboortezegel
  • Rouwzegels
  • Postzegelcode
  • Crypto stamp
  • Bijplakzegels
  • Persoonlijke postzegels
  • Bijzondere postzegels
  • Je bent nog wat vergeten zegels

0 stemmers

Heb jij wel eens attentiezegels gebruikt en/of ontvangen?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

1 like

Moeten de bewoners van Bloemendaal de tyfus krijgen?

• Na
  • Ja
  • Iets ergers

0 stemmers

1 like

Ik snap hier echt zo weinig van :joy:

15 likes

100% erfbelasting, alleen nog maar Lindemans bin 65, en dit soort problemen:

https://www.parool.nl/amsterdam/autospiegels-populair-bij-dieven-in-amsterdam-zuid-ze-gaan-heel-snel-te-werk-en-zijn-zo-weer-weg~b7192cd5/

Dat vinden ze veel erger dan tyfus

12 likes