Stel je persoonlijke vraag #51

Ah ik dacht aan een heftig uitgezaaid ziektebed en dan nergens ruimte voor zorg :pray:t3: :pray:t3:

10 likes

Ja precies

Maar ze zijn tering rijk dus ze zullen wel een privé verpleegster inhuren wanneer dat moment komt.

Maar ik hoop dat het diep eenzaam is iig :pray:t3:

3 likes

Komt jouw partner vaak met roddels van werk thuis?

• Ja regelmatig
  • Af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

Hoe groot is de kans dat jij ooit het contact gaat verbreken met (een van) je ouders?

• Ik heb al gebroken
  • Die kans is wel aanwezig
  • Denk het niet maar je weet maar nooit
  • Die kans is zeer klein en ik zie het niet gebeuren
  • Mijn moeder is mijn beste vriendin dus gaat sowieso niet gebeuren

0 stemmers

3 likes

Mijn eigen ouders zie ik niet gebeuren maar heb 't wel gedaan met mijn oma.

Mijn man heeft met zijn ouders en zus gebroken inmiddels bijna tien jaar geleden en het levert nog steeds verdriet op. De eerste jaren bleven zij ook hem benaderen en andere mensen inzetten om mijn man te overtuigen dingen terug te draaien, we kregen post met een vreemd handschrift omdat het bekende handschrift meteen in de papierbak belandt en meer van dat soort dingen. Het idee van dat het rust oplevert als je zegt ‘jullie gaan nu al mijn grenzen over het stopt hier’ kwam hier in elk geval niet uit.

4 likes

Over de moeder-dochter band

Ben jij heel close met je moeder in de zin van knuffelen, kus geven, zeggen dat je van elkaar houdt?

• Ja en dat is al zo van kindsaf
  • Ja maar dat is pas op volwassen leeftijd zo gekomen
  • Nee integendeel, mag er niet aan denken, is ook nooit zo geweest
  • Nee integendeel, mag er niet aan denken, maar was als kind wel zo
  • Nee integendeel maar we hebben sowieso een slechte band
  • Nee niet echt maar ik zou het ook niet erg vinden mocht mijn moeder mij willen knuffelen
  • Anders/n.v.t

0 stemmers

2 likes

Mega goede band en m’n moeder zou me het liefst de hele dag platknuffelen maar ik hou niet zo van (dat soort) aanraking ahahahah. Maar wel heel veel van haar!!!

8 likes

~ a 100 tampooooons~~~~

@whosthatgirl mijn moeder geeft de beste knuffels van de wereld :heart:

Alleen het uitspreken van ‘ik hou van je’ doen we nauwelijks, maar dat mis ik niet, dat is gewoon vanzelfsprekend eigenlijk. Tegen mijn eigen kind probeer ik dit wel meer uit te spreken trouwens.

11 likes

Oh wat moeilijk :hugs:
Hier komt het nooit meer goed, mijn man is nog heel lang loyaal gebleven want het blijven toch je ouders, tot er iets naars gebeurde met ons kind daar (privacy maar beetje beschermen) en toen was het in 1x klaar.
Vreselijke is wel dat zij de vermoorde onschuld uithangen, ze snappen er maar niks van en mijn man zit uiteraard fout voor de buitenwereld. Gelukkig weten we zelf wel beter maar alles bij elkaar is het een rotsituatie.

4 likes

Ik hoef thuis niet binnen te komen/weg te gaan zonder een kus te geven hoor. Dan zegt ze echt “uh wat doe jij nou”. Het zit er ook gewoon zo in, eigenlijk met de hele familie, dus iedereen kust elkaar (op de wang)

1 like

In dit filmpje (eerste helft, kon m niet vinden zonder de mannen maar daar gaat het niet over)ben jij:

• De vrouw die overvallen wordt door hysterie door een taylor Swift liedje
  • De vrouw links die haar als moederkloek opvangt
  • De vrouw rechts die haar eigenlijk uitlacht maar doet alsof ze dat niet doet
  • De vreemde vrouw die met haar hoofd een onbekende probeert te troosten
  • Ik herken mezelf in niemand maar zou direct opstaan, weglopen en no contact

0 stemmers

4 likes

Ik vind dit grote bullshit maar als een van m’n vrienden overvallen wordt door emoties dan sta ik sowieso klaar om diegene op te vangen/te troosten.

5 likes

Ik ben gewoon een kut wijf en geniet extra van dit filmpje omdat ik er wel bij was toen ze exile speelde.

8 likes

Maar moest jij ook janken tijdens het concert?

Want dan moet je toch stemmen dat je haar bent

2 likes

“Doe normaal man”

2 likes

Ja hier ook maar ik heb daar zelf eigenlijk echt 0 behoefte aan.

Oh ik zie mezelf dan nog wel mee gaan van “goh als dit voor jou belangrijk is, prima” maar als dit dan zou gebeuren ben ik sowieso die rechts

1 like

Heb je weleens gehuild bij een concert?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Is gratis! Met mooi weer zou ik lekker een fles cola en chippies meenemen en lekker chillen.

3 likes