Volgens mij betaalt @nescio for the product al die tijd al
Stel je gaat naar een festival in je woonplaats met o.a. twee vrienden die niet in de buurt wonen, bied je ze dan aan bij jou te logeren? De dag erna ben je vrij.
- Ja
- Nee, maar als ze het vragen dan mag het
- Nee, en als ze het vragen dan zeg ik nee
- Nee, want dit is bij mij thuis sowieso niet mogelijk (ik woon op 10 m2 of heb al tien huisgenoten o.i.d.)
0 stemmers
Dat is echt awesome, maar…waarom? Ik ben hier niet in thuis maar die kosten lijken me toch redelijk aanzienlijk.
Je mag tot 07.00 's ochtends blijven zitten, mijn koelkast leeg vreten/drinken, of what so ever. Maar, daarna moet je wegwezen. Ik kan er gewoon niet tegen als er (te lang) mensen in mijn huis zijn ![]()
Dit was toch afgelopen jaar ergens nog?
Ah sorry, dat van die data was echt als (flauw) grapje bedoeld. Maar dacht dat zo’n forum tientallen euro’s per maand oid kostte om te runnen ofzo, en dan zou ik met liefde wat bijdragen aan een forum waar ik met plezier aan deelneem. Fijn dat het te overzien is en dat zij dat zelf wil doen, wordt gewaardeerd!
Een FF Sugardaddy is eigenlijk nog geen slecht idee. Samen gaan eten, daddy betaalt alle kosten ![]()
![]()
Die donatie? Dat was in december 2020 volgens m’n inbox.
Toevallig vandaag een boete binnen gekregen
overtreding was 1 augustus, en vandaag dus binnen gekregen.
In principe sta ik er ook zo in, maar ik trek de grens bij air BnB blijkbaar ![]()
Het antwoord was tot een paar weken terug nooit maar ik zag Stormzy op sziget en was gewoon rap na rap na en toen kwam opeens Blinded by Your Grace inclusief koor en glas in lood achtergrond. Nou eerst kippenvel omdat het zo mooi voelde en toen moest ik huilen omdat het gewoon zo mooi en plotseling was. Mijn ex had dit ook een keer toen er een of andere technofeest was en dat onderbroken werd door een operazangeres. Ja het klinkt dan gewoon allemaal extra mooi want je verwacht het niet per se.
Ik heb Chappell pas live gezien en toen ik het daar met Nederlandse vriendinnen over had was ik echt verbaasd dat ze haar niet kenden! Ik dacht dat ze echt mega populair was nu maar blijkbaar niet overal.
Oh ik zou toch zweren dat Good luck babe van Sabrina Carpenter was. Ze klinken precies hetzelfde.
Oooh!
Er waren volgens mij wel meer dan 10.000 mensen die een ticket zochten voor haar concert in Amsterdam via Ticketswap, dus ze is in Nederland ook wel redelijk populair!
What gave it away?
Goeie mensenkennis
haha
19.000 ![]()
Was echt madness als ticketswap een melding gaf.
ah ik vind het ook echt lullig dat ze zo kort van tevoren heeft gecanceld
ik snap dat de vma’s een grote kans zijn (als dat echt de reden is) maar afzeggen zonder alternatieve datum is wel stom