ik werkte daar ook vroeger en er liet ooit een vrouw een fles rode wijn kapot vallen. oke boeie kan gebeuren maar wel kut om op te ruimen. dus mijn collega en ik kwamen aan met schoonmaakspullen en toen zei degene die met die vrouw mee was helemaal van ‘sorry sorry’ en degene die de fles had laten vallen reageerde met ‘hoezo zeg je sorry pfff daar zijn zij toch voor’ ik was echt boos toen haha
Ik heb ooit op een blauwe maandag bij de McDonalds gewerkt en toen had ik het afval op het dienblad van een vrouw in de afvalbak gegooid, wat ze zelf dus niet had opgeruimd. Per ongeluk inclusief telefoon (had ik ook niet door). Tien minuten later kwam ze in paniek terug dat haar mobiel daar nog op lag maar die kon ze zelf uit die vuilnisbak vissen hoor, daag😂
Alcohol (bijvoorbeeld prosecco) bij de drankenbar bij het ontbijtbuffet in het hotel (dus je kunt zelf pakken hoeveel je wilt). Dat vind jij:
- Raar, alcohol hoeft toch niet zo for grabs bij het ontbijt
- Tof, zou er zelf ook van drinken
- Prima maar zou zelf niet pakken
- Daar vind ik niks van
0 stemmers
Gaan er nog mensen naar zomercarnaval (Rotterdam) vandaag?
- Ja!
- Nee
- Wasda?
0 stemmers
Een karaf water moet standaard worden geserveerd in restaurants in Nederland:
- Ja
- Nee
- Twijfel
- Geen mening/neutraal
0 stemmers
Ik was ooit in zo’n restaurantje in texas en daar kreeg je echt een enorme karaf met limonade, en ook hele lekkere zelfgemaakte. Werd continu bijgevuld, dat zie ik hier nou echt nooit gebeuren
Niet standaard, wel gratis bij vraag. Vind het ook zonde als die karaffen niet worden aangeraakt en dat water dan weer weggegooid moet worden ofzo.
Hier (Zweden) staan in de meeste restaurants flessen kraamwater klaar die je zelf kunt pakken, met glazen ernaast. Dus dan kun je zelf kiezen of je er een wil of niet. Vind ik een handige oplossing.
Ja of dat ze het eerst vragen voor ze het neerzetten inderdaad
Maar als je dan ‘gratis water’ zegt zegt nog elke Nederlander ‘ja graag’
Ja ik bestel vaak al spa rood, dus dan is het zonde als ik ook kraanwater krijg.
Dat is idd een goede oplossing! Alleen denk ik dat het in wat luxe restaurants het niet echt wordt gewaardeerd dat er zo’n soort automaat staat lol. In dat geval wat @anon86562306 zegt.
Ja maar dat is toch prima, maar dan gaan ze er iig waarschijnlijk wel eerder gebruik van maken
Het is hier overigens ook heel normaal om het bij kraanwater te houden
Haha vroeger in de krul in Amsterdam voor mij
Denk jij dat er tijdens de openingsceremonie van de Olympische spelen gister demonische beelden werden getoond/dat christenen belachelijk werden gemaakt/dat het een voorbode is?
- Nee natuurlijk niet
- Ja ik vind het oprecht zorgwekkend
0 stemmers
Geniet jij er van dat er dus heel veel super religieuze of gekke mensen zijn die nu helemaal geraakt zijn door de beelden van gisteren?
- Ja lekker gewerkt Frankrijk
- Nee dat vind ik niet nodig
- Nee ik vond het zelf te ver gaan
0 stemmers
Ik denk dat veel mensen baat zouden hebben bij het kritisch denken dat wij bij filosofie leerden.
Of bij geschiedenis. Vaak had je wel minstens een toetsvraag waarom een geschiedenisbron wel of niet betrouwbaar was.
Ik heb de praktijk vakken heel erg gemist! Denk dat iedereen heel veel zou hebben aan vakken zoals hoe je je administratie doet, elektrotechniek etc.
Andy Warhol maakte ook niet al zijn kunst zelf en toch is hij de kunstenaar.
Dus waarom zou deze meid niet een cartoonist genoemd mogen worden. Uiteindelijk gaat het om het concept wat ze neerzet en zelf bedacht heeft.