Stel je persoonlijke vraag #51

zijn eerder rugspieren geloof ik

Vooroverbuigen en knieƫn omhoog is een hele natuurlijke en dagelijkse beweging. Zitten en fietsen gebruikt dit bijvoorbeeld al. Andersom is een meer onnatuurlijke beweging en is bij de meeste mensen een stuk stijver. Dit is prima te trainen. De kans dat jouw schoudergewrichten zo in elkaar zitten dat ze dit niet kunnen is enorm klein. Schouders zijn onze meest dynamische gewrichten, die kunnen een enorme range draaien.

3 likes

Zeker ook iets wat je niet zo snel na een bevalling moet gaan doen!

3 likes

Ik moet altijd huilen bij Sinterklaas achtige dingen omdat ik het vroeger zelf echt fantastisch vond en nu zie ik m’n dochter er helemaal enthousiast over zijn en als je dan moet zingen van siiiiinterklaasje kom maar binnen etc en hij komt dan met z’n staf en z’n baard ja echt janken. Die ontlading van hij is er in de blijdschap van de kinderen ja prachtig
Ook een beetje vervelend en m’n dochter is er nu nog meer obsessed mee omdat mama altijd moet huilen van vreugde als ze sinterklaas ziet :joy:

16 likes

Zit ook zoveel verschil in van die klasjes na zwangerschap. Heb er een aantal hedaan en Ik herinner me dat ik bij de vorige 8 weken na de bevalling ergens jumping jacks en crunches moest doen.
Dat was dweilen… :laughing:
Eigenlijk heel schadelijk vind ik. Zou meer begeleiding bij moeten zijn.

4 likes
Ik durf mij op dit forum beter te uiten dan in het echt tegenover anderen
  • Klopt
  • Klopt niet

0 stemmers

1 like
Anoniem: Ik verander mijn stem weleens als ik zie dat ik in de minderheid ben
  • Doe ik
  • Doe ik niet

0 stemmers

2 likes

Meestal heb ik dan verkeerd gelezen

98 likes

Heel interessant om te zien hoe er gestemd wordt in de laatste 2 polls. Ikzelf ben niet zo’n prater van mezelf in het echt, maar vind het wel fijn om hier af en toe (anoniem) gedachten uit te wisselen!

De laatste:

Ook anoniem: Hoe veilig voel jij je hier bij het delen van je mening?
  • Erg veilig
  • Best veilig
  • Neutraal
  • Een beetje veilig
  • Niet veilig

0 stemmers

2 likes

Aan je mening geven is vrij weinig onveilig toch?

Ik snap dat het met persoonlijke dingen delen onveilig voelt (omdat dit totaal niet anoniem is), maar hoezo zou je je onveilig voelen door je mening?

2 likes

Weet jij wie Chappell Roan is?

Ik pas sinds net, van naam

• Ja van naam
  • Ja van naam en werk
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als iemand een crowdfunding op het forum zou starten, zou je dan doneren?

• Ja
  • Misschien
  • Nee
  • Hell no! Never!

0 stemmers

5 likes

Alleen als het voor het forum zelf is, om het vrij van advertenties te houden of om andere kosten te dekken.

2 likes

Wacht ik heb amnesie

Wie wat waar

2 likes

Die Jennie die nu weer gaat influencen - zie influencer topic

4 likes

Ja dat wist ik

Maar hebben FORUMMERS daar aan mee betaald?

Jezuschrustus

4 likes

Welke forummer durft toe te geven dat ze voor Jennies vakantiehuisje geld heeft gegeven? :laughing:

5 likes

Ik zou forever zuur zijn als ik hier aan had meegewerkt hahaha

9 likes

Dit werd met hand en tand verdedigd omdat het zo transparant was en mag toch

En vlak daarna was ze pleite van social media en in de crypto oid. I respect a scammer hoor

15 likes

Daar ben ik van op de hoogte. Maar omdat het weer over die Jenny en haar sponsorhuisje ging kwam ik erop. Vroeg me af of mensen dan een random forumlid ook zouden sponsoren.

5 likes